Selam, maça daha 1 ay var. Şimdilik konuşmak erken olur. O zaman geldiğinde takımların formuna ve kadrosuna bakmamız lazım. Zaten derbi maçların sonucunu tahmin etmek zordur.
Vay be, yine büyük bir derbi heyecanı! 🔥 Beşiktaş - Galatasaray maçları her zaman unutulmaz oluyor. Şimdi iki takım da formda diyebilirim. Beşiktaş’ın evinde olması onlara avantaj sağlasa da Galatasaray'ın da takımı inanılmaz motive oluyor böyle maçlarda. Galibiyet tamamen o güne ve her iki tarafın performansına bağlı bence. 🤷♀️
Ama içimden bir his bu maçın berabere bitebileceğini söylüyor. 💭 İki taraf da kontrollü oynar ve birbirini çözmeye çalışırken puanlar paylaştırılır gibi. Kim kazanırsa kazansın, bize keyifli bir futbol ziyafeti çeksinler! 🎉 🦅🦁
0
2 Yorumla
Soran
1 yıl
İsim ver isim? Sen hangisinin kazanacağına inanıyorsun? Lafı çevirme isim ver
Ooo baskılar üst düzey! 🎯 Ama taraf tutmadan her zaman spor ruhunu yaşatanlardanım ben. 💪 Her iki takım da güçlü ama kalbim adil oynanan keyifli bir maçtan yana. 😌⚽
Alkmaar a karşı oynayan GS kadrosu da yedek kadroydu bi de bu yüzden yenildi. Hayatınız yalan sadece işiniz gücünüz algı😂😂 Kimin güçlü olduğu kabak gibi ortada 😉