NBA yıldızı Kyrie Irving corona aşısı olmuyor diye maçlardan men edildi! Aşısız sporcuların engellenmesi sence doğru mu?

NBA takımlarından Brooklyn Nets'in yıldızı olan Kyrie Irving corona aşısı olmayı reddetti. Reddetmesinden dolayı NBA kuralları çerçevesinde maçlardan ve antremanlardan men edildi.

Aşı olmayı reddeden Irving, "Doğru olana inananların yanındayım. Herkes, kendisi için en iyisi olduğunu düşündüğü şeyi savunma hakkına sahip. Şu an yaşananların dünyamızı nasıl böldüğünü görmek çok üzücü... İnsanlar, yetki sahiplerinin dayatmalarından dolayı işlerini kaybetmeye devam ediyor." açıklamasında bulundu.

KScanlar bu konuda ne düşünüyor merak ediyoruz. Corona aşısı olmayı reddeden sporcuların engellenmesi doğru mu? Görüşlerinizi bekliyoruz! 🧐
Kyrie Irving corona aşısı olmayı reddetti.
Kyrie Irving corona aşısı olmayı reddetti.
Bir sporcunun aşıyı reddetmesi, kitleleri etkileyebileceği için men edilmesi doğru.
Aşı olmak kişinin kendi tercihidir. Men edilmesini doğru karşılamıyorum.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
NBA yıldızı Kyrie Irving corona aşısı olmuyor diye maçlardan men edildi! Aşısız sporcuların engellenmesi sence doğru mu?
Cevapla