NBA takımlarından Brooklyn Nets'in yıldızı olan Kyrie Irving corona aşısı olmayı reddetti. Reddetmesinden dolayı NBA kuralları çerçevesinde maçlardan ve antremanlardan men edildi.
Aşı olmayı reddeden Irving, "Doğru olana inananların yanındayım. Herkes, kendisi için en iyisi olduğunu düşündüğü şeyi savunma hakkına sahip. Şu an yaşananların dünyamızı nasıl böldüğünü görmek çok üzücü... İnsanlar, yetki sahiplerinin dayatmalarından dolayı işlerini kaybetmeye devam ediyor." açıklamasında bulundu.
KScanlar bu konuda ne düşünüyor merak ediyoruz. Corona aşısı olmayı reddeden sporcuların engellenmesi doğru mu? Görüşlerinizi bekliyoruz! 🧐Kyrie Irving corona aşısı olmayı reddetti.
Bir sporcunun aşıyı reddetmesi, kitleleri etkileyebileceği için men edilmesi doğru.
Aşı olmak kişinin kendi tercihidir. Men edilmesini doğru karşılamıyorum.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
NBA yıldızı Kyrie Irving corona aşısı olmuyor diye maçlardan men edildi! Aşısız sporcuların engellenmesi sence doğru mu?
Kyrie düz dünyayı savunan bir adamdır. Çılgın düşünceleri vardır. Aşı olmamak Kendi tercihi ama bunun bir karşılığı var. Ödemeye de hazır olduğunu kendi söyledi zaten. Takımı da onsuz hareket etmeye başladı. Geçen yıl kafasına göre oynayıp, kafasına göre eğlencelere giden bir adamdı. Adam kardeşimin yanına gidecem diyor. Partiden görüntüleri vardı ki corona yoğun zamanıydı. Brooklyn bu sorunlu oyuncuyu seneye takımında oynatmaz. Sadece aşı ile alakalı değil adamın kendi düşünceleri ve yaşam tarzı enteresan ve işveren için tamamen katlanılamaz biri ki takımı şu ana kadar da yeterli iltiması göstermişti. Lakin nba bu yıl bu konuda adım attı. Ya olursun ya da maça çıkamazsın dedi. Kyrie paranın önemli olmadığını söyledi. Duruşu nereye kadar devam eder bilmiyorum ama böyle devam ederse bir daha basket oynayamaz. Çünkü sorun yaratan bir basketçi kimse almaz takımına.
aşı olmak veya olmamak kişinin sorunudur.. ama toplumun belli kuralları varsa uymak zorundadır veya kabullenmek.. bu kadar basit aşı yoksa oynayamazsın demişleridir bu kişide bunu kabul etmek zorundadır..
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Aşı olmayan insanlara karşı ikna adı altında uygulanan maddi ve psikolojik baskıyı doğru bulmuyorum.. Olmak istediğim aşı Türkiyeye gelmediği için aşı yaptırmadığım sıralarda, etrafımdaki insanların uyguladığı baskıdan dolayı ölmek istemiyorum moduna geldiğimi hatırlıyorum. Sözde sağlığımı düşünenler psikolojimi altüst etmişlerdi. Şu an aşı oldum fakat hiçbirisi ile görüşmüyor hatta kendilerini ALLAHA havale ediyorum. Bu basketbolcuyu tanımıyorum ama sırf dayatmalardan dolayı aşı yaptırmak istememiş olabilir
saçma aşı zaten %100 koruma sağlamıyor sadece hafif geçirmeyi sağlıyor yani aşı olanlarda bulaştırıyor bu adam korona olsa bile aşı olanlara bulaştırsa dahi onlar daha hafif atlatacak madem aşı bu kadar koruyucu neden yaptırmayanlardan bu kadar korkuyorlar?
Aşı olmadığı için hapse atılmamış, madden cezalandırılmamış, lisansı iptal edilmemiş vs. Aşı olmamak kendi tercihi ise aşı olmamanın sorumluluğunu da üstlenecek efendim. Şu anki vaziyet kimsenin şımarıklık yapmasına müsamahaya müsait değil zira doğrudan hava ve sıvı temasının olduğu bir silsileden bahsediyoruz. Aşı tartışmaları uzar gider, ancak aşısız bir bireyin risk olduğu su götürmez bir gerçek. Ben şahsen toplumsal bir salgın ortamında aşısız, tedbirsiz ve sorumsuz insanlarla aynı ortamda bulunmak istemiyorum. Nokta!
Doğrudur diyenler farkinda olmadan kapitalizmin kopegi olan şuursuz kitle. Onların bilim sandiklari aşı koca bir muamma. Tv izleyerek tarafsiz doğru bilgiye ulaşılmaz. Sadeca koyun gibi seni güderler. Zaman kimi hakli çıkaracak göreceğiz. Ama devlet yalanlarina doymayan kitlenin gözünün açılacağını hiç zannetmiyorum.
Aşıyı kabul etmeyen bir sporcu, topluma kötü bir örnek olur. Bu bir sorumsuzluktur. Kitlelere hitap eden kamuya malolmuş kişiler çok daha dikkatli olmak be iyi örnek olmak zorundadır. Bu onların sorumluluklarından biridir. O yüzden, sorumsuzca düşüncesizce cahilce hareketlerinde ısrarlı olan kibirli şımarık sporcuların maçalardan ve antrenmanlardan men edilmesi çok yerinde bir karardır. Lütfen herkes alışısını olsun efendim. Sağlıcakla kalın. Sizleri seviyorum. 😎
Kesinlikle men edilmesi saçma sonuçta kimsenin sağlığını tehlikeye atmıyor karşısındaki insan aşısını yaptırmışs zaten sorun çıkmıyor çıkıyorsa zaten aşının bir kıymetinin olmadığı görülüyor yapmamışsa eğer oda şahsın kendi sorunu olur
Doğru bilgi ver. Men edilmedi. Bulunmuş olduğu eyalet kanunlarına göre maç oynayamayacak ama deplasman maçlarını oynayabilecek. evet aynen öyle deplasman maçlarını oynayabilecek. Ve kazanacağı paranın yarısını almayacak.
Bu adamın ilk vukuati değil bu. En son dünyanın düz olduğunu iddaa ediyor du😀 aşı zorunluluğundan öncede kafasına göre maçlara çıkmıyor du. Halbuki çok yetenekli birisi ve oynasa takımı %90 şampiyon olacak. Bana kalırsa az bile yapıyorlar.
ABD ya da yurtdışında ki bazı ülkeler de sevdiğim en güzel yanı, yıldız, meşhur ya da önemli diye bakmaksızın, kurallar çerçevesinde kararlar alınabiliyor olması. Ülkemiz de bunu görmek isterdim açıkcası.
bence saygısızlık... insan haklarına aykırı davranış bence...
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
aşı olmasi zorundaysa olacak ya da o isi birakcak. asgari ucretle calisan insanlar icin bile zorunluysa ve bu insanlar yaptiriyorsa o da essek gibi yaptirsin. bi kobay fakirler degil.
kişinin dokunulmazlık hakkı var. ama anayasaların dışında yapılan tonlarca şey var. zorla aşı yaptırmaya çalışıyorlar. hayır daha önce salgın hastalık görmesem tama diyeceğim ama diyemiyorum. aşı hiçbir salgın hastalıkta mecbur kılınamaz.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
sadece kitleler için değil kitlelerin sevdiği oyuncular için riskli😄 o soyunma odaları çok büyük bir yer değil bulaşırsa sıçar😀
Bu küresel bir durum. Kişinin keyfi, başkasının hayatına sebep oluyor. Cehalet en büyük sorundur. Milletin keyfi bir reddi söz konusu değildir. Herkes olmak zorundadır.
@aerolite Avrupa'daki resmi raporlara göre bakın resmi diyorum 13 binden fazla kişi aşı kaynaklı ölüm geçirdi. ABD'de aşının kalp kası iltihaplanmasına yol açtığı ve kalp krizimi tetiklediği ile bilgiler var. Japonya şu anda aşılama sürecini yavaşlattı. İsrail ülkeye aşılı kişileri almayacağını söyledi.