Merhaba, Bir "Spor" sorusuyla daha sizlerleyim ⚽. Suudi Arabistan merkezli bir yatırım grubu, Newcastle United'ı 354 milyon Euro karşılığında satın aldı. Newcastle bugün itibarıyla dünyanın en zengin takımı oldu (400 milyar Euro) Takımın transfer bütçesinin 1.5 milyar Euro olacağı açıklandı 👀 . Sizce Newcastle, para sayesinde başarılı olabilir mi?#Mario #Mario45 #SüperMario
Para sayesinde iyi oyuncuları kadrolarına katarak başarılı olabilirler
Finansal Fair Play sebebiyle istedikleri kadroyu kuramazlar ve başarılı olunamaz
Futbol sahada oynanır para başarı getirmez
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper Soru İçin Teşekkürler ⭐⭐
Newcastle United Dünyanın En Zengin Takımı oldu! Sizce para başarı getirir mi?
Cruff "Ben para dolu bir çantanın gol attığını hiç görmedim."
12 Milyon Euro değerinde bir Moldova takımı önce Shaktar'ı sonra da Real Madrid'i deplasmanda tokatladı. Futbol oyun olmaktan çıktı, resmen bir futbol sektörü haline geldi ama hala az da olsa organik futbolu görebiliyoruz. Bu iş paraya bakmaz, oynadığın oyuna bakar.
Genel olarak bakacak olabilirsek birlikte başarılı olabiliyorlar PSG Manchester City bitlere ambargo koydular ama Liverpool bu dengeyi bozmuştu , PSG geçen şampiyonluğu kaptırdı falan filan ama benim tahminimce Bu yıl Manchester City şampiyon olamayacak. Tamam şimdi lig'den geçelim madem başarı istiyoruz ya bu adamlar milyar dolarlık takımlar e peki neden şampiyonlar ligi'ne alamadılar daha hiçbiri demek ki şampiyonlar ligi'ne olabilmek için bir ruh bir bütün olmak gerekiyor onlar anca kendilerini top koştursunlar aynı şekilde Bayern Münih ona da ayrı bir parantez açacağım rakiplerinden oyuncu çalarak iyi bir tesis falan filan Ama ve lakin onların da Avrupa'da şampiyonlar Ligi'nde fazla bir başarısı yok en son şampiyonlar ligi'ni kazandıklarında rakipleri dortmund'u şimdi dortmund'un kadrosu nasıldı Bayern Münih'in kadrosu nasıldı bir tarafta milyonluk milyarlık Bayern Münih bir tarafta Yıldız oyuncularını kaybetmiş altyapıdan ya da düşük maliyeti alıp yüksek maliyete satan birtakım demek ki neymiş her şey para değilmiş her şey para olsa bugün Manchester city'nin PSG müzelerinde 2 3'er tane şampiyonlar ligi kupası vardı 😉
Bu haberi duyduğumda seneye Fm oyununda bir Newcastle United ile bir kariyer yapmalıyım diye düşündüm şüphesiz bu yaz iyi transferler yapacaklardır :) Ancak iyi oyuncular alsan bile futbol sahada oynanıyor başarı gelir mi bilemem iyi bir yapılanma ile belki ilk yıl olmasa bile birkaç yıl sonra
Para futbolun içine girdiğinden beridir bence işler sarpa sarmaya başladı. İddaada dönen paralar olsun futbolculara akıtılan paralar olsun çok kötü bir durum bence hani güzel bir söz varya futbolu eskiden açlar oynar zenginler izlerdi şimdi ise zenginler oynayıp açlar izliyor futbol bu durumda işte.
zaten fakir değillerdi ki her sene 100 200 milyon euro harcıyorlar. Ama parayla olacak iş değil bu prestij lazım parayla her futbolcuyu ikna edemezsin newe gelemzler
Para varsa en iyi oyuncular var demektir. En iyi oyuncular demek, iyi performans ve yüksek sayıda galibiyet demektir. Galibiyet, başarının göstergesidir. Doğal olarak da soruya cevaben; para, başarı getirir.
Orası Premier lig m. city bile hala ŞL alamadı ligde bile sürekli şampiyon olamıyor ki bu kadro ve hocasına rağmen Newcastle United belki bir 5 yıl sonra biseyler yapabilir ama çok zor dediğim gibi
keşke olsa premier ligde 6 takımın dışındakiler pek de umursanmıyo seviye altı olduklarından belki başka takımlara da talip çıkar yalnız avrupa süper ligi engellenemez bu sene olmasa da dayatıcak kendini