Ben bu basenleri nasıl eriteceğim? İç ve yan bacaklarda sorun var? FOTOĞRAFLI?

arka plana o kadar takılmayın çok eziklendim şu an ama yapacak bir şey yok :D
son çarem artık.
o kadar paçoz giyinmiyorum ama ortamdan dolayı kot ve tişört giymem gerekiyordu dağdaydık sonuçta:D
başka fotoğraflarım yok çünkü vücudumla barışık olmadığım için çektiremedim. Tenha köşede çektirdim arkadaşıma artık.

ben bu yanlarımı (basen yanlarımı) nasıl eriteceğim? kas yapmak istemiyorum. Evdeyim. Zumba yapsam iyi olur mu?

bu arada boyum 163 , kilom 62
55 kiloya düşsem keşke.
Birde kızlara bir şey soracağım kızlar sizce bana paçaları kıvrık pantolon yakışır mı? balina demesinler diye giyemedim, şort bile alamıyorum:( millet dalga geçer diye bir de burada hep görüyorum :D varil gibi oluyorsunuz diye söylediğiniz için havuza bile gidemedim onu bırakın şişmanladım diye tenisi bırakmak zorunda kaldım.

Özgüvenim yerlerde :( yardım edin lütfen.

https://www.hizliresimyukle.com/image/Pazf

Çok fazla ezmeyin, yardımcı olun. Ciddi ciddi markete bile çıkamıyorum şişmanlıktan ağlayacağım artık.5 kilo versem biraz güvenim yerine gelecek.
Ben bu basenleri nasıl eriteceğim? İç ve yan bacaklarda sorun var? FOTOĞRAFLI?
Cevapla