Kayseri Spor 3 - Galatasaray 0 ! Maçı nasıl buldunuz?

Evet arkadaşlar galatasaray kayserispor'a deplasmanda 3-0 gibi farklı bir skorla yenildi! Galatasaray'ın bu sezon ki kadrosuyla şampiyon olması bana göre imkansız! Neymiş? Morutan geleceğin hagi'siymiş ve cicaldau üst düzey gelecek vadeden oyuncuymuş! Geçeniz bu boş lafları, ve bana göre galatasaray'ın bu kadroyla şampiyon olması imkansız! Arkadaşlar galatasaray'ın orta sahası helva gibi ve kayserispor çok rahat geçti orta alanı! Asunçao son gün alınan boş bir transfer! Devam ediyorum, eğer koskoca galatasaray'ın duran toplarını ömer bayram kullanıyorsa kimse kusura bakmasın ama bu takımdan bir halt olmaz! Bu galatasaray'dan hiç bir şey olmayacağını 1 ay önce söylemiştim ve haklı olduğumu görüyorum :D
Bu arada maçın golleri 39 ve 53(p) Mame thiam ve 45'te emrah başsan'dan geldi...
Maçı nasıl buldunuz?
Kayseri Spor 3 - Galatasaray 0 ! Maçı nasıl buldunuz?
Kayseri Spor 3 - Galatasaray 0 ! Maçı nasıl buldunuz?
Cevapla