Evet arkadaşlar Fenerbahçe bu akşam deplasmanda almanya'nın frankfurt takımıyla avrupa ligi grubunda ki ilk maçına çıkıyor. Özellikle sezon başından beri başarıyla yaptığı 3'lü savunmayla fenerbahçe almanya'dan iyi bir skorla döner mi? Ben fenerbahçe'nin frankfurt'a karşı kaybetmeyeceğini düşünüyorum ve en kötü ihtimalle 1 puan alacağını ön görüyorum! Peki sizce bu maçın skoru ne olur?
Frankfurt - Fenerbahçe Avrupa Ligi maçını kim kazanır?
gruptan büyük ihtimalle lider çıkacak fenerbahçe'nin ilk maçı. bu takımı iki maçta da yenmesini bekliyorum fenerbahçe'nin. savunma olarak zayıflar ve özellikle bir kaç oyuncunun ayağına bakıyorlar. orta sahada çok fazla kritik top kayıpları var bazıları çıkarken oluyor aynen galatasaray gibi. geçen sene bir kaç maçlarına denk gelmiştim ama o hava yok. bu takım başka bir takım. kontra yedikleri zaman çok enteresan bir geri dönme şekilleri var. sanki oyuncular sahayı kulvarlara ayırmışlar da 100 metre yarışı yapıyorlarmış gibi 8 oyuncu aynı anda kendi kalesine doğru koşmaya başlıyor. ancak bunu yaparken top nerede kimde hiç ilgilenmiyorlar, sadece kızak çeken hayvanlar gibi önlü arkalı son hız koşuyorlar. anlattığım inanılmaz gibi ama gerçek. rakip oyuncular ise o sırada abileri düz koşu yaparken sahaya dalıp top oynayan yaramaz çocuklar gibi kalıyorlar. frankfurt bu dümdüz geri koşma işini kural haline getirmiş, her yedikleri kontrada bunu yapıyorlar. komik biraz ama belki işe yarıyordur o ligde bilemiyorum.
dün beşiktaşın yenilmesi beni umutsuzluğz itti. şu an giden kadro ile nasıl çıkarsa çıksın puan almak çok zor. hele sivas maçına çıkan kadro çıksın rahat 3 tane yer. eldeki oyuncular hemen sakatlanıyor ben bu senede ümidimi kestim. vitor gidenlerden daha iyi oyuncu almamış. berisha samatta'dan iyi değil. gelen oyuncuların hiçbiri ilk 11 oynayamaz. belki ilerde 1-2 kişi çıkar. kim'i saymıyorum o milli arada gelmedi...
Fenerbahçe bence yenilmez en kötü beraberlik. Frankfurt u izleyenler bilir sezona pekte iyi baslamadilar rezil durumdalar şu an. O eski takımdan eser yok sezon başı itibarıyla.
Koyu bir Fenerbahçe Taraftarıyım Ama Alman takımları Maalesef ki Zor takımlar Bana göre Beraberlik Ama Duygusallık yaparsam içimden Fenerbahçem 2-1 Yener geçiyor