Evet arkadaşlar Beşiktaş yarın akşam grubun ilk maçında en güçlü rakibi borussia dortmund'u vodafone park'ta ağırlayacak! Peki sizce bu maçtan beşiktaş iyi bir sonuçla ayrılır mı?
Beşiktaş - Borussia Dortmund şampiyonlar ligi maçını kim kazanır?
Beşiktaş'ta iyi ama Dortmund bu sezona ofansif gücü çok yüksek olarak başladı. Haaland, Reus gibi oyuncular çok formda ve gol yemememiz mümkün değil. Ama şu da var defans hatlarida acayip sorunlu. En son hafta sonu Leverkusen ile oynayıp 4-3 kazandılar. Yeni hocaları Marco Rose tam böyle açık futbolu seven bir hoca. Eğer doğru oynarsa Beşiktaş yenilmeyecek bir takim değiller. Ama dediğim gibi gol mutlaka görürüz kalemizde.
Şu maçta kim sakat olmasın deseler damagoj vida derdim. Maalesef vida sakatlandı ve belki de en olmasi gereken maçlardan birinde takimda olamayacak. Başka her mevkiyi bir şekilde tolare edebilirdik ama bu konuda en zor mevkii sanirim stoper hattı. Ayrıca Nkoudou ve Alex in olmayışı da büyük handikap. Dortmund bu seviye maçlara alışık bir takim. Belki de tek avantajli olduğumuz durum maçın kendi sahamızda olması. Onda da handikap var kapasite %50 olacak ama deplasmanda onlar tam kapasite oynayacak. İştahlı ve mucadeleci bir oyun oynayabilirsek ve haaland i milli maçta durdurabildigimiz gibi durdurabilirsek iyi bir sonuç düşünülebilir. Her ne olursa olsun ülke futbolunun kan agladigi bu yillarda belki de onumuzdeki 3 5 yil baska bir takim sampiyonlar liginde yer alamayacak. o yuzden skor ne olursa olsun takimimi zevkle izleyeceğim ve gururla alkislayacagim. Başarılar Beşiktaş.
Sinan Engin sen sus Allah aşkına aynılarını Bayern Münih içinde demiştin Lewa kim diyordun Aboubakar daha iyi diyordun adamlar geldi vurdular geçtiler şimdi de kim bu Haaland diyorsun sana diyeyim Haaland = Süper Ligdeki tüm forvetler ayrıca Haaland Reus ikisi yeter senin beştaşını devirmeye 😄😄😄
@_Serhat_1989 Bayern münih maçında eksik kalmıştık! Bu maçta dortmund'un içinden geçeceğiz işte o zaman senin gibi kıskançlar çatır çatır çatlayacak!! 😂 @Reykart2 Iddialıyım tabiki! Batshuayi, pjanic, alex texeira, ghezzal bu oyunların hepsi üst düzey türkiye ligi üstü oyuncular 😌