Sergen Yalçın: ′Acun'dan rica ediyorum, maçın yayınını tüm halka açsın′′ Dedi. Sizce Acun maçın yayını tüm halka açar mı?

Keşke açılsa ama hiç sanmam... Siz ne düşünüyorsunuz?
Sergen Yalçın: ′Acundan rica ediyorum, maçın yayınını tüm halka açsın′′ Dedi. Sizce Acun maçın yayını tüm halka açar mı?
Sergen Yalçın: ′Acun'dan rica ediyorum, maçın yayınını tüm halka açsın′′ Dedi. Sizce Acun maçın yayını tüm halka açar mı?
Cevapla