A Milli Takım Teknik Direktörü Şenol Güneş, 6-1'lik tarihi Hollanda hezimetinin sonrasında konuştu. Hatalar yapıldığını kabul eden Güneş, "Kötü bir gece, kötü bir maç oldu. Daha iyi oynayabilirdik başaramadık. Farklı bir skordan sonra 'Şöyle yapsaydık, böyle yapsaydık' olmaz. Seçimlerimiz yanlıştı. Oyuncularımız yetenekli ve karakterli. Oyun olarak geriye gitmemiz olmadı. 15-16 puan yapmamız gerekirken 11 puandayız, üzgünüz. EURO2020 ve Dünya Kupası'na gitme hayalimiz vardı. Ancak hala şansımız var. Çok üzgünüm, büyük bir mutluluk verdik." dedi. İstifa çağrılarına yanıt veren deneyimli hoca, "Bir senedir hakkımda yapılmak istenen şeyleri saygıyla karşılıyorum. Sorumlusu benim. Yönetim gereken desteği verdi. Herkes üzülüyor. Beni seven de sevmeyen de üzülüyor. Türk olan üzülür ama oyunculara dokunurlarsa yanlış yaparlar. Yönetim de sahaya çıkıp oynamadı. Sorumlu benim, konuşulur. Var olanı yok etmek istiyorsanız, yerine bir şey koymalısınız. Benim için demiyorum, kültürle ilgili diyorum." ifadelerini kullandı. Kendisine gösterilen bazı tepkilere imalı bir yanıt veren tecrübeli teknik adam, "Düzen ve şeytanlık karışmış. Düzen artık şeytanlık olmuş. İyi sonuçlar alarak şeytani düzeni bozabilirdim." diye konuştu. İstifa edip etmeyeceği yönünde de açıklama yapan Şenol Güneş, "Durum değerlendirmesi her zaman yapıyorum. Sorumluluktan kaçmam. Doğru olan şeyler bozulmamalı, şahsımla alakalı değil. Oyunculara da 'İşlerine sahip çıkın' dedim. Benim, onları korumaya ihtiyacım var, onların beni değil. Ben, ülkem ve takım için en doğru olanı yapabileceğimi biliyorum." mesajını verdi. "BAŞARISIZLIK BENİMDİR" Birincilik şansımız zor, ikincilik ve Play-Off şansımız devam ediyor. Dört maçı da kazanabilecek bir takımız. Bugün olağanüstü dağınık bir görüntüdeydik, ilk gol planlarımızı bozdu. Halkımıza karşı kendimizi mahcup hissediyorum. Seyircinin bana bağırması normal ama yönetimin suçu yok. Başkan adına da üzgünüm. Başarısızlık benimdir. Kararı saha içinde aldık ama başarılı olamadık. Bundan sonra alacağım karar şu anda alacağım karar değil. Karar alırsam, size açıklarım. Toparlayamadım... Seçimlerim, düzen, çalışma... Bir sürü şey olabilir. Herkes ne söylüyorsa, haklı olabilir. Oyuncu görev alıyor, yapıyor. Yönetim de bize görev veriyor. Demek biz de eksik yaptık. İlk gol sonrası dağıldıysak, söylenecek bir şey yok. İSTİFA MI, 4 MAÇTA 12 PUAN MI? "Ne yapacağımla ilgili konuşurum. ancak bir senedir, 'Git' deniyor. Maaş deniyor. Mart 'tan beri başladı. Türkiye'de bir düzen var, başka biri de gelse, ona da bunu yaparsanız, yanlış olur. Alıyorsunuz, hakaret ediyorsunuz. Ülke olarak nasıl isterseniz öyle yaparsınız. Sahadaki oyuncu baskıdan sorumluluk alamıyor, bunu hissediyorum. İki maç kazandık mükemmel, bir maç kaybettik ve kötü olduk." Şenol güneş yeter artık! Bırak gündem değiştirip la fontaine'den masalları ve istifa et, birde 4 maçta 12 puan diyor!!! Ne düşünüyorsunuz?
Şenol güneş Hollanda maçından sonra "düzen ve şeytanlık karışmış" dedi! Ne düşünüyorsunuz?
Abi bu adamı biz istedik, pişman değiliz, twitter'da tak açmadık. Şenol hoca bir şey diyorsa haklıdır. Konuşmaları dinci değil gayet normal bir anlam ifade etmekte, bunu anlamayan halkımız, gitse de kalsa da en sevdiğim hoca Şenol Güneş, para para diyorlar zaten para üstüne kurulu bir düzen, adamın ihtiyacı var yüklü paraya yaşlandı da ama her hangi bir takım şampiyon olamadığı zaman para yiyor diye oyuncu kovan çok az ya da teknik direktör, dediğim gibi severim, pişman değiliz bundan, ama üzgünüz.
Şenol güneş'in bırakması lazım çünkü ortada hem başarısızlık hemde kötü oyun var... Kişisel olarak hocaya karşı kimsenin bir tavrı yok! Biz sadece milli takımın başarılı olmasını istiyoruz...
Cevap sahibi
+1 yıl
Suç oyuncularda gibi ya da değiştirdiler eskiler ne güzeldi sadece bir iki oynama yapılmalıydı takımı gençleştirdiler böyle oldu gençler de tecrübeli değil o kadar para harcanıyor bu takıma ama yok yani ne olursa olsun başarı gelmiyor, futbol dışarıdan değil içeriden oynanır bu skor da futbolcunun yüzünden. Bırakmayı bilmeyiz ama nasıl olur falan ama kötü oyun zaten böyle yaptı, vede ne oyunlar dönüyor kim bilir 😏😔😏 başarı bazen yetmiyor.
Şenol güneş maalesef doğru kadro kuramadı şu son zamanlar! Halbuki doğru kadroları çıkartıp kaybetse hocaya kimse bir şey demezdi... Ama mesela türkiye'nin en formda oyuncularından biri kerem mutlaka oynamalıydı ancak hoca işin devamlı savunma yönünü düşündüğü için ilk 11 oynatmadı! Yani çok savunma ağarlıklı takımda yinede 6 gol yedi, demek ki daha dengeli hücüm oyuncularının olduğu bir takım çıkartmalıydı...
Cevap sahibi
+1 yıl
Hayırlısı olsun da yani, ofansif ya da hücum oynatmak daha güzel olur. Yine defansif oynarsın ama ana tema ofansif ya da hücuma dayalı olur katılıyorum değişmeli artık bir şeyler. Ama bunu baştakiler belirler.
Mesela ben 2004 yılında şenol güneş'e haksızlık yapıldığı düşüncesinde olanlardanım ve o zaman hoca iyi bir jenerasyon yakalamıştı! Ama letonya'ya şanssız şekilde elendik diye hocayı harcadılar, ancak şu anda ki durum farklı ve iyi bir jenerasyona rağmen hoca takımı oynatamıyor...
Ben hem şenol güneş'i, hem fatih terim'i hemde mustafa denizli hocayı çok sever ve takdir ederim ancak artık geri çekilip genç hocalara bırakmalılar bu işi...
Cevap sahibi
+1 yıl
Bilemiyorum ya da bize öyle geliyor. Sadece gördüklerimiz gerçeği ifade etmiyor, zaman her şeyin ilacı.
Cevap sahibi
+1 yıl
Evet 😀 yaşlandılar orası doğru. 😀
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Lucescu kovuldu
Şenol Güneş ısrarla milli takıma çağrıldı. Hatta onun deyiminle göre yalvardilar.
O dönem Beşiktaş in önü kesildi.
Şenol Güneş başarılı oldu. Lucescu döneminde maç bile kazanamazken Fransa'nın olduğu grupta çok iyi şekilde gruptan çıktı.
Hollanda ve Norveç i farklı yendi.
Sonrasında ne olduysa takım mahalle takımı gibi oldu Euro 2020 nin en kotu takimi oldu. Cebelitarık ı zorla yendi Hollandaya ezilerek yenildi.
Bu takım nasıl bu kadar kötü oldu? Şenol Güneş kötüyse baştaki başarılar neden oldu?
Şimdi Şenol gitsin Sergen gelsin diyenler, daha önce Şenol gelsin diyenlerin aynısı.
Sonuç olarak yine Beşiktaş in önü kesilmek isteniyor.
şenol güneşin hiçbir zaman büyük hoca olduğunu düşünmüyorum.. teknik taktik konusunda çok zayıf.. böyle bir milli takım kimseye nasip olmadı.. düşünün fransa da şampiyon olan bir forvet, avrupa nın kıskandığı türk duvarı dediği stoperler, milanda inanılmaz işler yapıp inter e giden bir ortasaha.. iskelete bak.. bir de bunlardan takım yapamayan hocaya.. bir 2002 muhabbeti söylenip gidiyor.. açsınlar baksınlar 2002 11 ine.. başarı kimin? kimler var kadroda? nerede oynuyorlar? o takımın 11 oyuncusundan 8 i nerede oynamış?
Bence artık Terim gibi Senol hoca gibi.. teknik direktörlerin miladı doldu kendilerini geliştirmiyorlar yani vur kır parçala ile bu maç olmaz her maça aynı ilk onbirle çıkılmaz Her takıma göre bir taktik olur bizim taktik belli dünya çözdü artık bunu ve karşında dünya ekolü bir ülke var ya..
kovmazsan gitmez tazminat alacak.. Artık bize genç bir teknik adam lazım vereceksin takımı ona bu sene dünya kupasına gitmeyelim belki ama sistemini kursun adam ya.. sonrası gelir..
Milli takımın iyi olmasını istiyor ve hükumet yalaği olmadığını göstermek istiyorsa bence hemen şu an istifa etsin. Dünya 3. lüğü kazandırdığı milli takımdan yuhalanmaya başladı artık. İyi noktada bırakmak varken neden kendilerini düşürürler böyle anlamıyorum.
Polemik konusu oldu. Lakin gerçek mesele ülkede futbol kültürü yok, bu tartışılmalı.
Düzen bozuk dedi kısaca, futbol dışı çok olay karışıyor diyor. Adam haklı, sonuç odaklı bir kültür. Gitse de, gelene aynı basma kalıp durum hükmetmeye çalışacak.
Hollandanın teknik adamından 4-5 kat fazla para kazanıyor neden istifa etsin? Futbolcularda sanki Ronaldo aw kalkmış 6 yedikten sonra filozofu koruyor. Böyle bir şey olabilir mi? 😃