Ben başarılı olacağını sanmam. Emre Mor disiplinsiz bir futbolcu. Hangi takıma giderse gitsin asla istikrar sağlayamaz. Ayağına zamanında Galatasaray ve milli takım şansı geldi onu bile değerlendiremedi. Emre, oraya buraya gider kariyeri de o şekilde biter gider.
Ben tutanacagini sanmiyorum herhangi bir yetenegi oldugunu da en azindan modern futbola uydugunu düsünmüyorum. Topu alip bodoslama var gücüyle kosmak gecerse bir iki calim denemekten öteye gidemiyordu ve sürekli ataklari öldürüyordu. Farioli gibi pas oyunu seven bir teknik direktörün de almamasi gereken bir oyuncu oldugunu düsünüyorum acikcasi ama bakalim.
Klasik Türkiye yeni oyuncular bulmaktan aciz geri dönüşüm fabrikası gibi piyasada önceden isim yapıp sönmüş topçuları geri götürüyoruz çıkar bi arda Güler, Ozan kabak , Muhammed Gümüşkaya izleyelim
Çok iyi futbolcu olacağını düşündürüp o seviye profesyonelliği gösteremeyen vasat bir oyuncu oldu maalesef. Umarım başarılı olur ama pek de ümitli değilim açıkçası...