Fenerbahçe 2 - Antalyaspor 0... Maçı nasıl buldunuz?

Evet arkadaşlar fenerbahçe son dakikalarda bulduğu 2 golle antalyaspor'u 2-0 mağlup etti! Özellikle antalyaspor'un sadece savunma yaptığı ikinci yarıda fenerbahçe haklı bir galibiyet aldı! Yanlız fenerbahçe bu samatta çöpleriyle büyük sıkıntılar yaşar gelecek maçlarda...
Maçı nasıl buldunuz?
Fenerbahçe 2 - Antalyaspor 0... Maçı nasıl buldunuz?
Güncellemeler
+1 yıl
Erman toroğlu "son dakikada ki szalai'nin kaleye giden topu dirsekle kesmesi net penaltı! Fenerbahçe'nin golünün iptali ve antalyaspor lehine penaltı verilmesi lazım!" Arkadaşlar o penaltı verilse maç yüzde 90 berabere bitecekti! Bu sene tiyatro yine erken başladı...
Fenerbahçe 2 - Antalyaspor 0... Maçı nasıl buldunuz?
Cevapla