Müsabaka 15.30 da TRT Spor ekranlarında olacak. Saatin glemesini iple çekiyorum. Kimler özleyecek bu maçı?
Bu arada ABD bizi 1 ay önce voleybol Milletler liginde 3- 0 yenmişti. Lütfen cevap verecekler voleybolu takip ediyorsa biraz öyle cevap versinler. Teşekkürler.
Filenin sultanları bugün ABD ile karşılaşıyor! Türkiye - ABD voleybol karşılaşmasını kim kazanır?
Tabii ki abdye yenilicez. Çünkü abd müttefiği (!) olmak bunu gerektirir... Tıpkı geçmiş spor müssbakalarında olduğu gibi karşımıza abd çıkınca nedense anlam veremediğim garip bir şekilde sporcularımızın elleri ayakları dolanıyor, konsantrasyonları bozuluyor, olmayacak hatalar (!) yapıyorlar ve Türkiye olarak abdye kaybediyoruz. abd karşısına çıkınca spordaki o milli bilinç ve azim nedense (!) bir anda kayboluyor.
Buna en güzel örnek; baskette finalde abdye yenilmemiz ve abd takımının bir çok nba oyuncusundan mahrum kadrosuyla bizimkileri güle oynaya yenmesi, bizimkilerin sanki finale çıkan takım değil de averaj takımı gibi bir ciddiyet ve amatörlükle abdye boyun eğmesi (!) Aynı senaryo yine gerçekleşirse hiç şaşırmam çünkü abd söz konusu olunca nedense baştan birileri mağlubiyeti kabul etmiş gibi davranıyor ve bir Türk olarak bu benim çok zoruma gidiyor!
Yenemeyecekleri takım yok bence. Biraz stresliler.. 1 maç aldılar daha ilk maç üstelik, cumhurbaşkanına kadar arıyorlar. Bir durun.. Baskı hissederler, hiç iyi bişey değil herkesin üstdüzey olduğu bir yerde.