


Lionel Messi'nin Copa America performansı;
⚽️ 4 Gol ( 2'si frikik golü )
🎯 5 Asist
🏅 4 Maçın Adamı Ödülü
🥇 Turnuva'nın En İyi Oyuncusu
🏆 Şampiyon
Son olarak dev final'in özetini şuraya bırakıyorum;



Valla benim için çok önemli bir maçtı, gece kalkıp izledim 😃
Maça geleceksek; Kupa Amerika maçlarında her zaman Arjantin'i desteklerim ve sonunda kupayı kazandılar. Messi daha önceden 3 kez kupa amerika finali kaybetmişti, ikisi Şili'ye biri ise Brezilya'ya karşı. 2014 senesinde de Almanya'ya karşı dünya kupası finalini kaybetmişti. Messi için çok üzülmüştüm ama artık sonunda milli takımla kupa kazanmayı başardı.
#ForzaArgentina 🇦🇷
Benim için dünyanın en iyi futbolcusu mu diye hep bir soru işareti kalacak. Tartışılacak biri değil ama rakipleri farklı yerlerde kendini ispat etti.
Messi ise tek bir lig, tek bir takım.
pele nin kariyerine benziyor. Bu yüzden maradona peleden büyüktür.
Messinin tekniğine yetişmesi imkansız olan ronaldo bile 3 lig 3 takımda şov yaptı. Rekorlar kırdı.
teknik denirse de ronaldinho gibisini görmedim.
maçı izlemiyenler i,çin arjantin balondu hakem arjantini tutu brezilyadakiler maçı takmadı ama arjantini genede ezdiler... maç sonu neymar timsah gözyaşı.. soyunma odasında messiyle kupa sevıncı pozu şaka gibi..
Cevap
5Cevap
Olması gereken buydu işte. Messi sonunda Copa America'yı aldı. En azından milli takımda da kupa almadan futbolu bırakmadı.
Tam profesyonel bir futbolcu vuruşuydu...
Aynen öyle oldu, canlı izleyemedim maçı çok geçti saati 😂 ama şükür ki kazandılar
Ben yoksa brezilyayı tutardım messiye dua etsinler onlar 😅
O kadar çok sevindim ki 😊
Özellikle maç sonunda Neymar ve Messi'nin sarılması beni de duygulandırdı.
Messi hak ediyordu.
Messi'nin kupa kazanmasına sevindim artık. Sırada Dünya Kupası olsun artık umarım. Böyle bir efsane kariyere milli takım kupası yakıştı sonunda.
Ben brezilya'yı tutuyorum 🇧🇷
Milli olarak tek kaldırdığı kupa ile finali getirir
Banane ya bizim milli takım kazanmadıktan sonra 😑
Bir şey diyeyim mi Arjantinle bizim milli takım maç yapsa Arjantin koyar geçer bizimkilere
Ooo Sherlock Holmes gelmiş. Çok üst düzey, müthiş bir tespit olmuş kardeşim valla biz nasıl farkedemedik hayret @gencoyun-135
https://youtu.be/nEllqCNA5dg
@ahmet466 Dalga geçerek cevap vermene gerek yok.
@ahmet466 Mal sensin lan dikkat et üslubuna!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?