İngiltere Championship ekibi Bristol City, yeni sezon formalarını tanıtmak için enteresan bir yola başvurdu. İç saha forma tanıtımını yapan Bristol City, formaları köpekler üzerinde tanıttı. Onlarca köpek üzerine giydirilerek tanıtımı yapan formalar olumlu tepkiyle karşılandı. 😂😂
Bristol City, yeni sezon formalarını köpekler üzerinde tanıttı, ne düşünüyorsunuz?
Bakış açısının farklılığı... Ülkemizde olsa taraftarımızı köpek yerine koydular derlerdi. Rakip taraftarlar da bunun üzerinden goy goy yaparlardı. Zihniyet bozuk işte.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Gayet güzel olmuş bence, her şeyi kapitalizme yormamak lazım kapitalizm dedikleri kavram içtikleri suda, yemekte bile mevcut kasmasınlar bu kadar.
Abi sivasspor da kangallar üzerinden aynısını yapsa nasıl olur? 😂😂😂
Ne kadar hoş gibi dursa da reklam için hayvanların kullanılmasını pek sev (e) miyorum. Reklamın iyisi kötüsü olmaz diye düşündüler herhalde.
Kanka düşünsene aynısını sivasspor kangallar üzerinden yapıyor 😂😂
Bilmiyorum vallaha 😂
Bakış açısının farklılığı...
Ülkemizde olsa taraftarımızı köpek yerine koydular derlerdi.
Rakip taraftarlar da bunun üzerinden goy goy yaparlardı.
Zihniyet bozuk işte.
Spor kulüpleri günümüzde ticarethanelere dönüşmüş durumda. Hayvanların bu kapitalizm zincirinde kullanılmasını bu yüzden pek doğru bulmuyorum.
Bence güzel olmuş