- Gündem konusunda 438 cevap paylaştı.
1 yılBütün maddi sorumluluğu ve yetkiyi belediyelerin üzerine atarak bu işin içinden çıkmayı planlamışlar.. Biz bir şeye karışmayalım, bir şey yapmayalım ve belediyeler tüm sorumlukları alsın diye düşünülmüş.. Burada hayvanların canlarının falan düşünüldüğü yok.. Sadece barınakların inşa edilmesi ve hayvanların beslenme ve aşılama gibi ihtiyaçlarının maliyeti hesaplanarak bu işin içinden çıkmak istemişler.. Hayvanlar uyutulur (katledilir) ise bu bizim kararımız değildi denecek.. Hayvanların bu kadar hiçe sayılıyor olması gerçekten çok üzücü, onlar yaşatılmalı..
59 Yorumla- 1 yıl
Senin bir çözümün varsa onu uygulayalım Broo
- 1 yıl
@Lübbetülaynnnn Buna çözüm üretebilmek için çok zeki olmaya gerek yok, sizde başarabilirsiniz.. Ben size inanıyorum.. Tüm sorumluluğu belediyelerin üzerine yıkmak yerine, devlet olarak sorumluluğu üstlenebilir, bunun için bütçe ayırabilir, gerekli şartlar sağlanabilir ve hayvanların uyutulmasından ziyade iyi şartlar altında yönetilen barınaklar kurulabilir.. Basit bir sistem, umarım okuduğunuzu anlamakta zorluk çekmiyorsunuzdur..
- 1 yıl
Devlet sorumlulugu almali diyorsunuz da belediyeler devlet degil mi...
- 1 yıl
@Eskiblablacı İroni yaptığınızı düşünüyorum ya da düşünmek istiyorum..
- 1 yıl
Devlet ve hukumet kavramlarinin farkini mi anlamiyorsunuz... Türkiye'de yerel yönetim birimleri 1982 Anayasası hükümlerine göre; il özel idaresi, belediyeler (büyükşehir, il, ilçe, belde belediyeleri) ve köylerdir. Kanunla il kurulduğunda, İl özel idareleri ve il belediyeleri de kurulmuş olur. Yani belediyesi valisi kaymakami devleti olustururlar
- 1 yıl
@Eskiblablacı Devleti oluşturan unsurlardan mı bahsediyoruz gerçekten? Benim üst kısımda ifade ettiklerimin gayet anlaşılır olduğunu düşünüyorum.. Belediyelerin kendi bütçelerinden bunların sağlanması oldukça zor ve devletin bunun için bütçe ayırması gerekiyor.. Devlet bunun için belediyelere maddi kaynak sağlamalıdır, bu kadar basit..
- 1 yıl
Beyefendi sizce saglayamayacaklar mi... benim bulundugum ilde kendi butcesiyle (kucuk bir il) hayvan hastanesi barinak ve kedi evi açtı bu yasa cikmadan önce
- 1 yıl
@Eskiblablacı Sağlamayacaklarını ikimizde biliyoruz, bütçeye ağır yük olur demişlerdi.. Bu yüzden zaten ihaleyi belediyelere dayatıyorlar.. Umarım sizin dediğiniz gibi maddi olarak tüm belediyelere kaynak sağlarlar ve o güzelim hayvanlar katledilmez..
- 1 yıl
Kendi butcelerinin onceliklerini degistirirlerse yapilir ama ek butce olmadan zor... bakalim yapan yapar zaten de hayvanseverler karsi cikmazsa tabi uygulanir... umarim katledilmeden halledilir
En İyi Cevaplar
1 yılBu kanun sadece göstermelik. Sokağa salınmayacak peki ne olacak? Nereye koyacaklar o kadar köpeği. Köpeği alıp sokağa atana değil 60 bin yıllık kazancının %30 u olacak şekilde kessinler. Bence en adili bu olur. Barınaklar zaten var ama bakımsız ve pislik içindeler. Düzgün barınak. Düzenli aşılama ve kısırlaştırma en vicdanlı yol budur. Binlerce veteriner kliniği var. Devlet anlaşma yapacak. Masrafını karşılayacak kliniklerin hepsi gönüllü olur. Bizim hastane ayda 8-10 tane kedi köpek ücretsiz kısırlastiriyoruz. Kendi şahsi olarak kısırlaştırdiklarimiz da hariç yani.
21 Yorumla- 1 yıl
Köpekler onu parçaladı köpekler hastalık saçtı. Bu gibi düşünen insanlara da hiç saygı duymuyorum. O zaman tecavüzcüleri, tacizcileri, katilleri uyutalim? Yok o zaman olmaz. Neden. Aynı şey. Ben binlerce köpeğin arasına girmiş biriyim. Bu güne kadar sadece bir defa bir köpek ısırdı beni. O da anesteziye alıyorduk. Dengesizlik haliyle ısırdı. Sokak köpeklerini sen açlığa terk edersen, korumaz kollamazsan. Biri taş atınca ses çıkarmadan Onalarda yemek aramak için kendilerini korumak için vahşilesir. Doğanın kanunu budur. Bir insanı doğaya atalım 1 hafta aç kalsın kendi anasını kesip yer. Ahlaksız bir toplumda ahlaklı kimseler bekleyemezsin. Bu çok açıktır. Osmanlı da İstanbul'un ismi köpekler şehridir. Osmanlı kayıtlarında çok nadiren köpek saldırısı haberi vardır. Hastalıklara gelince. Hayvanlardan insanlara geçen hastalık çok çok azdır. Kuduz vardır en tehlikelilerden yaygn olan. Bunun önüne geçmek düzenli aşılamadir. Vergileri pudra şekeri çekmeye harcayacaklarina aşılamaya harcasinlar.
- Gündem konusunda 358 cevap paylaştı.
1 yılÇok yazık. İlk başta yaptıkları anons hatasını telafi ediyorlar şimdi de. Yani insanlığa haber vermeden sessizce halletme yolunu seçtiler. Kimse görmeyeceği için de tepki olmayacak bu şekilde. Devlet olarak biz yapmıyoruz , yetkiyi belediyeye verdik onlar yapıyorlar ; biz masumuz sayın hakimim 👍🏻😅
10 Yorumla
1 yıl- Başta kısırlaştırmayı beceremediler.
- Sonra hayvanları ücra yerlere attılar.
- Hayvanlar ilgi alakadan uzak saldırganlaştı.
- Halkı hayvanlara yaklaşım hakkında eğitmediler.
- Zarar verenlere hak ettikleri cezaları vermediler.
- Lafta 'gelişmiş' canlı bizken hayvanlar bizden daha duyarlı.
- Bunu yapan ve göz yumanların yatacak yeri yok. Çaresizlik hissi o kadar kötü ki. Çok üzgünüm.
10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
28Cevap
- Gündem konusunda 26,7b cevap paylaştı.
u 1 yılKöpekler uyutulmamalı. tek diyecğeim bu.
20 Yorumla Unutulması konusunda tüm maddelere katılıyorum özellikle terk edilmis hayvanlara yapilan uygulamaya çok iyi olmuş. Unutulması yerine sadece aşılanma yapılması, tehdit olusturanlarin barinaklara alınması daha doğru olur
15 Yorumla- 1 yıl
Bu durum onlarda birer can olduğu için üzücü elbette ama köpek sayısı bilinçsizce arttı ülkede, bende istemiyorum hayvanların bir noktada kısıtlanmasını, fakat durum insan hayatını etkilemeye başladığında da ikilemde kalamıyorum. İnsan hayatını her zaman öne koyuyorum. Umarım doğru ve başarılı şekilde barınma sağlanıp bakılabilir.
- Gündem konusunda 1,3b cevap paylaştı.
1 yılKisaca belediyeler artık sorumlulugunu alicaklar zaten sorumlulardi ama hangi belediye bu konuda calisma yapti... yapsaydi boyle mi olurdu... bulundugum ilin yeni hayvan hastanesi var barinagi da var kedi evi bile yapildi keske tum belediyelr bunu yapsaydi... cok fazla kopek sorunu yasamiyacagiz kopek sayisi kisirlastirarak kontrol altina alininca saldirgan kopek konusu da gundemimizden cikicak...
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılSokaklardan alsınlar da ne yaparsa yapsınlar. Yeterince halk mecbur bırakıldı devlet bulsun çözümünü. Seviyorum diyenler üçer beşer alsın baksın bir daha da bırakmasin biz mecbur değiliz bunlarla yaşamak zorunda olmaya. Kime sordular bu kadar hayvanla yaşamak isteyip istemedeğimizi
40 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılDoğru olan bu! ben Avrupada yaşıyorum yaşadığım ülkede sokaklarda birsürü kedi var ama hiç köpek yok.
Bu karar boş yere alınmadı daha önce yaşlı bir kadını parçalayıp öldürmediler mi? çocuk parçalamadılar mı? kedileri boğmadılar mı? O zaman ne olacak yazık köpeklere diyip bakıcaz insan parçalamaya devam mı etsinler.. birinin annesini birinin çocuğunu?
Hayvan sever ve iki kedi bir köpek sahibi olarak söylüyorum ki doğru olan bu20 Yorumla- Gündem konusunda 3,2b cevap paylaştı.
1 yılKurallar yazılıyor çiziliyor da bu kurallara uyacak var mı? Uymayanlara ne gibi ceza var? CHP’li başkanlara 3 yıl kitlemeseler bari.
21 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılormanlara yakın büyük ve geniş barınaklar yapılmalı devlet veteriner ve hayvan bakıcı atamalı buralara böylelikle hem hayvanlar güvende ve sağlıklı olur hem de insanlar, diğer türlü barınaklar nazi kampı gibi biraz insaf onlar da canlı neticede
11 Yorumla
Cevap sahibi1 yılhatta bir sürü hayvan sever var hafta sonları bu barınaklar halka açık hale getirilip bağış toplanabilir köpeklerle oyunlar oynanabilir teknoloji çağındayız sosyal medyadan bir dünya para kazanılıyor hayvanlar eğitilip çeşitli eğlenceli videolar atılabilir yeter ki istensin kendi masraflarını bile çıkarırlar ama nerede keşke olsa
Bence iyi olmuş bizim orada sürü şeklinde geziyorlar aq korkuyorum beni parçalayacaklar diye
21 Yorumlainsanoğlundan başka tüm canlılar uyutulmalı yaşam hakkı bizde olmalı domuzun öldürülmesi yasak ve cezası var ama köpeğin uyutulması yasal vay be hadi müslümanlar yarın cuma şükür dileyin yaradandan
20 YorumlaBenim gördüğüm belediyeler köpekleri toplayıp komşu belediyenin bölgesine bırakıp kaçıyorlar
12 Yorumla- Gündem konusunda 453 cevap paylaştı.
1 yılSokak köpeklerine çok üzülüyorum, inşAllah bedellerini öderler. 🥺🥺
17 Yorumla- 1 yıl
Para cezası çokmuş umarım böyle bir hatayı yapmazlar.
- 1 yıl
Neden böyle yapıyorlar anlam veremiyorum. 🥺🥺
- 1 yıl
İnsanoğlu her şeye zarar veriyor ama biz bunun bile farkında değiliz biliyor musun?
- 1 yıl
Kesinlikle öyle. 🙂
Maddeleri okumadım ama sokakta bir tane bile köpek olmamalı
11 Yorumla
1 yılUyutulmaması iyi de barınakta hep kalmaları kötü gibi ya
11 YorumlaKısmen katılıyorum bu karara, sokakta hep tatlı kediler ve tatlı köpekler yok. Bu ısırma vakaları yüzünden ölen insanlar bile var tabi suçu olmayan hayvanlar da var ama yapacak bir şey yok. hepsini barınaklara toplamak gibi bir şansımız da yok
20 Yorumla
1 yılBarinaklara keşke daha dikkat edilse ve kontrol edilse. Geçtiğimiz seneler barınk adı altında köpeklere yapılan işkenceleri görmezden gelemeyiz. Karar güzel fakat uyutma kararı kaldırılmalı
20 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılŞu masumlarla uğraşacaklarına tcvzcu sapıklarla uğraşsalar keşke
31 YorumlaBir yandan da üzülüyorum ama insanların hayatı tehlikeye giriyor yapacak bir şey yok sadece saldirma bakımından değil ayrıca hastalık taşıyorlar
10 YorumlaSon madde çok garip lan. Belediye köpekleri toplasa bile kafasına göre belediye başkanına ceza verilebilir. Bu da o belediyeyi boşa çıkartır. Sonra bir kayyum eheheheh neyse
10 Yorumla
1 yılgizli gizli öldürecekler zaten belediyeye kalırsa bu iş ayrıca madem o kadar sokak köpeği sorunu var neden cins köpek üretimi durmuyor hâlâ kaçak köpek üretiyorlar sokağa atıyorlar onun için neden bi yasa yok belediye veterinerlerinin nasıl iş yaptığını biliyoruz
10 Yorumla
1 yılinsanlardan sonra hayvanların da eli AKP'nin boynunda
30 Yorumla
1 yılKöpeği sokağa ter edeni bulamazlar ki nereden bilecek ayrıca adam en kötü ihtimalle evden kendi kaçmış falan diye bahane arar.
11 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)1 yıl3 yıl ceza erteleniyor. Onun yerine Gorevden alinacak desinler kopekleri eliyle boğarlar.
12 Yorumla
Cevap sahibi1 yılBazi partilere mensup belediyelerinden umutlu değilim. Populizm ugruna sokakta birakacaklar gibime geliyor. Umarim görevlerini yaparlar
Gizli Üye(25-29)1 yılÇok iyi Erdoğan'ın tek olumlu haraketi buydu
14 Yorumla- 1 yıl
Maddeler sanki ise yarar gibi duruyor. Bakalim.
Cevap sahibi1 yılSon madde özellikle helal olsun. Bizim burada 10 15 tane köpek yol kesiyor birisi besliyor belediyeye dedim umursamadılar toplayan eden olmadi 15 tane iri köpek ısırgan. Zar zor evime gidiyordum şimdi de toplamasınlar bakalım bizzat gidip başkanı ben şikayet ederim
- 1 yıl
Elbette edilmeli, gercekten hayvanlara karsi degilim ama insan hayatini tehdit etmemeli. Allah korusun kac tane cocuk bu sebeple oldu.
Cevap sahibi1 yılAynen öyle
1 yılBüyük tehditti bu sokak köpekleri, iyi olmuş sevindim.
20 YorumlaHayvan bir Can.. canlarını kıymasınlar. ALLAH doğru yolunu göstersin.
11 Yorumla- 1 yıl
İyi hoş da haberleri görmesin herhalde sokakta yaşlı kadını parçalayıp öldürmüşler o kadıncağız birini annesi ananesi.. senin ailenden biri de olabilirdi.. Ne şimdi hayvan canı diyip de baksınlar köpekler insan parçalamaya devam mı etsin!
ki bunu hayvansever ve iki kedi bir köpek sahibi biri olarak söylüyorum. doğru olan bu
Gizli Üye(30-35)1 yılBu cezaları köpek popülasyonunı çoğaltan sözde hayvanseverlere kesmek gerekir. Hatta onları barınaklata sokup bu hayvanları çoğaltmasını engelleyebilirsek 4_5 senede dengelenir
11 Yorumla
Cevap sahibi1 yılPardon köpek sever olacaktı. Bu gürüh köpekten başka hiç bir canlıya yaşam hakkı tanımıyor
1 yılBiraz zalimce ve doğanın dengesine aykırı olsada insanlar için güzel olan tarafları olucak.
10 YorumlaHiç bilmiyorum ama zararlı olanlara farklı bir çözüm yolu olmalı
10 YorumlaGüzel ama İzmir ve halkı da bunu uygulayabilecek mi? Malum oradakiler sokak köpeğini tanrıları olarak görüyor
11 YorumlaCaydırıcı gibi cezalar. Vatandaş önlem alamaz tabiki belediyeler layıkıyla yapmalı görevini..
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılÇok iyi olmuş. Sürü halinde geziyolar kaç çocuk öldü bir kaç akıl hastası bunları besleye besleye çoğalttı diye
20 YorumlaGündem konusunda 748 cevap paylaştı. Keyfiyen köpekleri ötenazi yaparlar hastaydı diyerek böyle düşünüyorlarsa Allahın gazabı büyük olur
20 Yorumla- Gündem konusunda 512 cevap paylaştı.
u 1 yılKimyasal mamalar verilmezse sorun kalmayacak köpekler eskisi gibi değil bir köpek çocuğa nasil saldırır hayvanlari canavarlaştirdilar mamala araştırilsin
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılKanun işlemez uygulanamaz oy kaybettirmekten başka bi fayda sağlamaz
32 Yorumla
Cevap sahibi1 yılKatiller hapisten afla çıkarken açlıktan saldıran masum suçsuz köpekler öldürülemez bunu imanlı aklı başında hiç kimse kabul etmez!
Gizli Üye(30-35)1 yılçok acı da olsa olması gereken uyutulmaları evet vicdan kaldırmıyor ancak vicdanı bir köşeye bıraktığınızda mantık bunu söylüyor
10 Yorumla
1 yılİmamoğlunu hapse attırmak için elinden geleni yapıyor. Köpek üzerinden yürümeye çalışıyor şimdi de.
12 Yorumla- 1 yıl
😂😂 bağlantı harika
- 1 yıl
@sözümyokartık_ ne alaka değil mi hapis. Niye belediye başkanı? Veteriner değilde
Sondan ikinci karar yine bütün köpeklerin uyutulacağı anlamina geliyor , ALLAH ım bin beter Etsin bu hayvan düşmanlarını da masum düşmanlarını da
31 Yorumla
1 yılUyutulmamalı onlardan canlı yazık günah
21 Yorumla
1 yılÇok üzülüyorum ya kedi ve köpekler var besliyorum apartmanın önündeki ne kadar doğru bilemedim barınaklar çoğalsa bakılsa daha iyi olur bence
10 YorumlaGündem konusunda 1,7b cevap paylaştı. bu uygulama güzelmiş. umarım hiçbiri uyutulmaz
11 Yorumla
1 yılKesinlikle toplatılması lazım hepsinin
12 Yorumla- 1 yıl
Mümkünse evet hayvanseverler ne hayvansever olduklarini gösterip evlerine almalı
Uygulanırsa ne ala yoksa sözde kaldı mı bir faydası yok
10 YorumlaBir an önce hayata geçmesi lazım
30 Yorumla
1 yılGeçmeye korktuğum yollar artık daha güvenli.
20 Yorumla
1 yılBunlar yerine mülteciler toplanmalıydı yazık oldu
11 Yorumla- 1 yıl
En azından bu kanda payım yok. Payı olan o kanda boğulsun
1 yılÖldürülmesinler de gerisi önemsiz. Onlar da can ya
10 Yorumla
1 yılEksik şeyler var
10 Yorumla
1 yılUygulanabilir mi zaman gösterecek
10 YorumlaSokak köpeklerini , hayvanları değil sokaktaki diğer köpeklere uygulanmalı bu yasa neyse...
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılİyi olmuş. İnşallah kararlara uyarlar.
30 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılTek bildiğim sokaklar sahipsiz kopek olmamali
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılbisey dusunmuyorum acikcasi
10 Yorumla
1 yılSüper. 👏👏👏
20 Yorumla
1 yılYine öldürecekler belli
10 Yorumla
1 yılgerçekten başıboş dolaşan çok hayvan var
10 YorumlaKötü olmuş
10 Yorumla
1 yılDoğru karar
10 Yorumla
1 yılİyi olmuş, sonunda
10 YorumlaUyulur umarım
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yıldesteklemiyorum asla 👎👎👎
10 Yorumla- Devamını Gör (3)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 