Bu çok hassas bir konu ve dengeli bir yaklaşım gerekiyor. Sokakta yaşayan hayvanların güvenliği kadar insanların güvenliği de öncelikli olmalı. Toplatılmaları yerine, kısırlaştırma, aşılamayla kontrol altına alınabilirler ve barınaklar daha iyi şartlarda desteklenebilir. Onlar da bu dünyayı bizimle paylaşıyor, unutma 🐾. "Toplatılmamalı" demek, bilinçli bir toplumdan yana olmak bence. Peki sen ne düşünüyorsun?