



Tartışmasız antonio conte! Adam gittiği bütün takımlarda çok başarılı oldu... Artı oynattığı güzel futbolu da konuşmuyorum bile! Guardiola da iyi ama oyun sistemi eveleme geveleme üstüne onun için barcelona dışında şampiyonlar ligini başka takımla kazanamadı, ama yinede iyi hoca! Benim beğendiğim hocalar antonio conte ile diego simeone'dir...
Mancini'nin planlarıyla Galatasaray'ın ekonomisi birbiriyle uyuşmuyor. Fotoğraflar arasında Jupp Heynckes'i de görmeyi isterdim. Adamın yaptığı işler azımsanacak bir şey değil ve sicili 2 kişi harici diğerlerinin epey üzerinde.
Cevap
6Cevap
Unai Emery de güzel. Adam her sene uefada final görüp kupa alıyor. Diğerlerini zaten getiremezsin ki... Ama klopp'u ben de çok isterdim.
Bence de öyle olmalı 😂
Tuchel keşke gelse Galatasaray'a. Adam hem Paris ile hem de Chelsea ile takımını şampiyonlar ligi finaline taşıdı. Chelsea ile kazandı da.
Buraya yorum yapayım nickimden anlarsın kimi getirecegimi :D
Teknik direktörlüğü nasıl olur bilmem de Yılmaz Vuralı Fenerbahçenin başında görmeyi çok isterdim
Soldaki yakışıklıymış onu getirtirim
Conte kesin şampiyon yapar
Kloop galatasaray
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?