



Hollanda hak etmedi elenmeyi maçın hakemi De Light'a haksız kırmızı kart verdi. Çekleri de tebrik etmek lazım gayet iyi oynuyorlar. Bu protesto değildir bence anlık bir şeyi çekmişlerdir😂
Aga saçmalama yav, bariz biçimde panikleyip topu elle uzaklaştırdı kasıtlı olarak. Hollanda da rezil oynadı, iki tane fiziken ezilmeye müsait santrafora uzun top atmak dışında planları yoktu
Haklı protesto yani. Bir Juventus stoperinin bu hatayı yapmaması lazımdı. Dişi portakalcıklara üzüldüm ama yaa bari onlara bakıp gaza gelerek oynasalardı 😂 gerçi on kişisin ne olacaktı ki?
Bence de 😂😂
Kanka takıma tsubasa gelse kurtarmazdı o derece 😂
Cevap
6Cevap
Hatunun kalçaya bak hey maşallah, yoruma katılıyorum baştan dönselerdi sonuç daha farklı olurdu Hollanda adına
Güzel kızlar dönünce fotoğrafçılar bayram etmiştir :dd
evet, direkt gol atmaya oynarlardı :dd
Kendi kalelerine gol atmazlardı evet :d
Artık portakalan ordakalır diyerek bütün stat maç bitimi boşalırdı :d
KOnu neydi. d
İspanya önüne gelene 5 atıyor
Kırmızı kart doğru mu sizce?
Hollanda'nın emeğine yazık oldu, beğendiğim takımlar arasındaydı. 2016'da turnuvaya bile katılamayan Hollanda bu sezon fazla ilerleyemeden elendi 😓
kötü futbol oynadılar..
normal sonuç..
Dişi portakalları üzmemek lazım
Haklılar.
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?