Ben her ihtimale açık görüyorum.. Çok zorlarız zorlamasına da bazen disiplinden kopuyor bizim takım tek korkum o yani, eğer 90 dakika boyunca kontrolü elden bırakmazsak beraberlik hatta galibiyet bile alabiliriz. Ama en ufak gevşekliğimiz de İtalya milli takımında cezayı hemen kesecek çokça futbolcu var. Forvetlerine alan bırakmamılar kesinlikle hiç .
Son 27 maçında hic yenilmeyen Italyayı yenmek zor. Genç, yetenekli ve iyi jenerasyon yakaladık. Şenol hoca ve oyunculara güvenimiz tam canla basla mücadele edeceklerdir.83 milyonun desteğini kalplerin de hissedeceklerdir. Euro 2020'de başarılı işlere imza atacağımıza inanıyorum! Milli Takımımız eskisi gibi değil, heyecan uyandırıyor. Milli Takımımıza canı gönülden başarılar diliyorum.
Ben bizimkilerin maci gercekten ciddiye aldiklari taktirde yenecegimizi dusunuyorum. Tek korkum öne gectigimiz taktirde' lakayitsiz oynayarak gol yeme ihtimalimiz. Cunku avrupalilar 90 dk sonuna kadar o golu kovaliyorlar. Biz ise gol veya gollerden sonra rahatlama yasiyoruz.
Büyük turnuvalara nadir katılan bir takımdık malesef ve bu yüzden katıldığımız o turnuvalarda da açılış maçlarında genel olarak yenildik.
Euro 2000'de italya'ya 2-1 yenilmiştik diye hatırlıyorum. İtalya eski gücünde değil lakin hem kadro kalitesi olarak hemde tecrübe olarak bizden daha iyi gözüküyor olabilir kağıt üstünde.
Ama bu sefer farklı bir milli takımımız var. Oyuncuların çoğu yurt dışında ülkelerini en iyi şekilde temsil ediyorlar ve tamamen profesyonel odaklı düşünüyorlar. İki tarafta temkinli oynayacaktır. Bu yüzden ben bu maçta beraberliği yakın görüyorum
Bugüne kadar oynadığımız turnuvalarda ev sahibi takımlarla 4 defa oynadık hepsinide kazandık. Bakıldığı zaman çok gereksiz gözüken ama önemli bi istatistik.
Ben #bizimçocuklar ın bu akşam en azından 1 puan alabileceğini düşünüyorum.
Gönlümüz kazanmak istiyor tabiki, bizimkiler sanki fazla şımardılar gibime geliyor, yapabiliriz aslında ama beraber kalacakmışız gibime geliyor. Şumarırsak farklı kayıbda edebiliriz. Allah yardımcımız olsun🤲💪🇹🇷
Şenol güneşi. Lucescu nün kurduğu takımın başına geçti ama bjk sevdası kötü oldu.. Salih uçan muhakkak olmalıydı dorukhan nedir.. vede goztepeli halile haksızlık yaptı..