En kötü beraberlikle sonuçlanmasını umuyorum. Kaybedecek olursak bu sürpriz olmaz zaten bizim için daha önemlisi sonraki 2 maçta sahadan galip ayrılmak. Bunu da başarabiliriz.
Türkiye inişli çıkışlı bir futbol anlayışına sahip bir takım. Bir oynadığı maç diğerini tutmayabiliyor. Örneğin; Dünya Kupası Finalisti olan Hollanda’yı yenip Letonya ile berabere kalmak gibi. Kazanma ve kazanamama ihtimali yarı yarıya. Burada Türkiye’nin oynayacağı oyundan ziyade İtalya’nın oyunu önemli. 2 yıldır kaybetmeyen, EURO 2020 elemelerinde grubunda gol dahi yemeyen takım sonuçta. Savunmada Chiellini, Bonucci, ve ileride Barella, İnsigne, Belotti, Jorginho, İmmobile gibi hızlı ve formu üst düzey oyuncuları var. Tahminimce git gel şeklinde geçen bir maç olacak ama burada İtalya’nın ev sahibi avantajı bulunmakta. Eğer Türkiye erken dakikalarda gol bulursa ve bulduğu gol neticesinde Türkiye’nin futbol yapısı gereği önde olmanın getirdiği rahatlık var ve durum böyle olursa İtalya’nın cevabı gecikmez. Eğer İtalya erken gol bulursa Türkiye ilk yarı bitmeden cevap verecektir şayet 65-70 dakika aralığına kadar gol olmazsa berabere biter. Puan durumu olarak bakacak olursak maçı Türkiye alırsa, İtalya gruptan lider çıkabilmek için varığını yoğunu ortaya koyup son 2 maçını kazanacaktır. Türkiye bu maçı kazanamazsa ya da berabere kalırsa İsviçre’den 1 puan Galler’den de 3 puan alarak 5 puanla en iyi 3. ile gruptan çıkar.
Çok heyecanlıyım yarın nefesiz izlerim herhalde formamı bile yıkayıp ütüledim 😂 o derece! cani gönülden milli takımımıza başarılar diliyorum ve galibiyet ile sonlanır diye umuyorum 💪🏼💪🏼🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷
Merihin takım arkadaşı geçen gün konuşma yaptı. Evet belki iyi olabilirler ama Defansimiz iyi değil çok çok iyi. Burak Yılmaz zaten Fransa'da şampiyonluk getirdi takımına. Cengiz de iyiydi Leicester oynatmadi gerçi çok fazla. Hakan Çalhanoğlu, Yusuf Yazıcı... Yani kadro güzel.
Norveç de Haaland ve Sorlotha top getirecek adam mi vardı? Ayrıca milli takımda ki genç oyuncu yaş ortalaması avrupada orta yasli diye geciyor şişirip duruyorsunuz sonra hayal kirikligi son baharda ki turnuvayı unuttun galiba moldovaya bile yenildiler
@mertbey19999 Kardeşim İtalya'nın kadrosu zaten bizden bir kaç gömlek zaten üstün. Ama futbol şansı diye bir şey var. Bu arada kızlarla futbol konuşulmaz demen bir kadına karşı hoş olmamış.
1 kaç gömlek mi üstün? Cihellini veratti de siglio bonucci yeni çıkarttıkları alt yapıdan adamlar var daha ne olsun? Şans bir kere olur her zaman olmaz şansa birakmicaksin işini
Yazmadan geçemicem "kızlarla futbol konuşulmaz." diyorsun da kızın yorumuna bakınca futboldan ne kadar çok anladığını gördüm ve şaşırdım. Demek ki genelleme yapmamak gerekirmiş.😊
Torpilli Burak Yılmaz ve Enes Ünal İtalyan duvarını aşamaz ikisini toplasanız bir forvet etmezler. Bir yanda Ciro İmmobille bir yanda Burak Yılmaz ve Enes Ünal. d Şenol Güneş ne Serdar Dursun gibi bir forveti almayıp 35'Lik Burak Yılmaz ve Sahada varlığı yokluğu belli olmayan Enes Ünal ile yola çıkıyor ya gerçekten çok yazık duygusallığa gerek yok İtalya ne Hollanda'ya benzer ne de Fransa'ya
@Umutt14 Paraya ihtiyacım yok babam milyoner zaten :) İdda haram Allah herkese helal kazanç versin amin. Türkiyeyede euro 2020 de final oyantıp kazandırsın amin
Evet, şuanki İtalya en az bizim kadar formda ve iyi bir jenerasyon yakalamış durumda. Sonuç ne olur kestirmek cidden zor ama zevkli bir maç olacağı kesin..
NE KOSTARİKA NE DE ÇİN NE DE SAMBACI BREZİLYA! DUYSUN SESİMİZİ BÜTÜN DÜNYA, KULAK VERSİN YILDIZLA AY'A! Bir zamanlar biz bu şarkıyla coşardık yeni bebeler bilmez Allah'ın izniyle yeneceğiz
Italya ters bir takim. Defansif anlamda sikintili. Fransayi yendigimiz gibi yenemeyiz fazla acik vermezler. Oncelik savunma ve golude cok rahat atabiliyorlar. En azindan bir beraberlik bile bizi rahatlatir
Ooo kimler burda 😀bu benı geçenlerde engelleyen, kendiyle çelişen eski fenomen değlmi ya 😀gitmiş geri mi gelmiş şutlandı mı yoksa😮😂dün 1 di azmedip 4 olmuş. Uğraşcak insan yoktu , devam ederizzzz Bakın bu sefer özellik vermeyin şu arkadaşa😀 NYSE soruya da cevap vereyim , mac berabere biter zor mac 2 gün öncesinden sormak nedir :))
İtalya iyi takım. Biz de iyiyiz. Maçın açılış maçı olması ve İtalya da oynanması dezavantaj bizim için. Çok zor maç olacak bence iki taraf da pek risk almadan oynayacak. Çok büyük hatalar yapmazsak berabere biter gibime geliyor
Türkiye italyanın içinden geçecek. Bak dünyaca tanımış çok süper yıldızlarımız yok ama bizde ki gaz hiç bir ülkede yok. İşte bundan dolayı bu maç mutlaka bizim😁
İmmobile < By17 nin tırnağı jqhshdhd şaka bir yana ilk maç ve açılış maçı olmasından ve de İtalya'nın ev sahibi olmasından dolayı işimiz zor ama umarım en kötü berabere biter.😃
Bilmeden etmeden çok boş yorum neden. O yıl Fatih terim almalı ve sorunlar yaşadılar bu 1. 2. CİSİ Ercan kara su an örnek olarak söylüyorum Avusturya da döktürüyor 1 kişi gidip de konuşmamış adamla. Avusturyayı sececek sonra hain damgası yiyecek bunu aşmalısınız. O yıllarda Mesutu Fatih hoca istememiştir o da profosyonel kariyeri icin Almanyayı secmiştir. Birazdan araştırma yap karalamadan önce. Bilmiyorsan da yapma.