Galler güçlü bir rakip değil zaten İsviçre'den puan almaları da sürprizdi çünkü İsviçre bu grubun favori ekiplerinden birisidir. Bizim takımız ile Galler'i adam adama kıyaslarsak sanırım Gareth Bale ve belki 1 2 oyuncu dışında her mevkide daha iyi oyunculara sahibiz diyebiliriz fakat maalesef bizim takımımızın sanki taktik anlayışı yok gibi bir izlenim edindik ilk maçta yani bu his olmasa içimizde direkt olarak biz Galleri rahat yeneriz diyebilirdik.
Benim düşüncem her şeye rağmen Galleri 3-1 yeneceğiz. Bu maçı kazanmalıyız ki İsviçre karşısında beraberlik de olsa bize sıkıntı yaşatmasın.
@SailorBroker Eski formunda değil zaten orası net ama bizim çöp oyun sistemine karşı canavar olup parçaladı üstelik 1 de penaltı kaçırdı. Gerçi çöp oyun sistemi dedim ama bugün bir kez daha gördük ki bizim takımımızın bir sistemi yok.
Türkiye’nin yenilmesine çok sevindim. Çünküler çok. dardanel denen ucubenin reklamına o kadar kıl oldum ki. Yetmiyor Kıraç denen soytarının yaptığı ırkçı marş. İyi oldu. Tek acıdığım Şenol güneş oldu
İtalya maçındaki gibi korkak oynarsak yine yeniliriz. Sonucun ne olacağını düşünmeden hücum futbolu oynayarak kazanma arzumuzu sonuna kadar sahaya yansıtmamız gerekiyor..
İki takımda kazanmak isteyecektir. Milli takımımız İtalya'ya karşı 3-0 kaybettiği maçın ardından bu maçta kazanmak adına sert bir mücadele izleyebilir. Benim önerim 3.5 kart puanı :)
Artık şu kenan karamanadan vazgeçsin ve Hakandan da hakanın yerine yusuf oynasın kenanın yerine Kerem hatta halil ibrahim çok iyi pızisyona sokuyor kendini ve faul oluyor onun açacağı alanlar ile burağı pozisyona sokabiliriz şu zeki çeliktende vazgeçin Mert müldür abi sonra gelsin goller