Evet arkadaşlar anadolu efes özellikle son çeyreğin çok çekişmeli geçtiği maçta cska moskova'yı 89-86 yenerek finale yükseldi! Özellikle micic attığı 25 sayıyla galibiyette önemli pay sahibi oldu! Maçı nasıl buldunuz?
Anadolu Efes, Cska Moskova'yı 89-86 yenerek THY euroleague'te finale kaldı! Ne düşünüyorsunuz?
Yahu zaten avrupa kupaları oldumu bu işin feneri, galatasaray'ı beşiktaş'ı efes'i falan yok! Hangi türk takımı oradaysa her zaman başarılı olması için desteklerim...
Futbolda anneanne ligimizi düşüne düşüne takımlarımız bitti! Türkiye'de 3 büyüklerden birine sor, 3 sene üst üste şampiyon olmak mı yoksa avrupa ligini kazanmak mı diye? Iddia ediyorum hepsi 3 sene üst üste lig şampiyonluğunu ister! Avrupa'da başarılı olmak falan hiç birinin umurunda değil! Hepsi lokal lig'te başarıya bakıyor :D
O zamanlar hem aykut kocaman'ın takımın başında oluşu hemde kadro olarak fenerbahçe daha iyidi! Ancak şu anda hangi kadroyu kurarsan kur avrupa ligini kazanmakta zorlaştı! Son yıllarda çeyrek finalden itibaren büyük takımlar oluyor... bu sene arsenal ve manchester roma yarı final oynadı! Ondan önce yine chelsea inter falan vardı... Yani bana göre imkansız türk takımlarının avrupa'da kupa kazanması!
En İyi Cevaplar