Harika bir maçtı heyecanı inanılmaz yüksekti. Gururumuz temsilcimiz Anadolu Efes finalde Barcelona'yı mağlup ederek Euroleague de ilk kez şampiyonluğa ulaştı. Düşünceleriniz nelerdir? Tebrikler! Anadolu Efes 🤍💙 🏆🥇 Tebrikler! Ergin Ataman 🏀 #Amphitryon 🏀
Anadolu Efes, Euroleague'de Avrupa'nın en büyüğü oldu!🏆🥇 Maç hakkındaki düşünceleriniz neler?
Her zaman takipçisiydim harika oyuncular süper bir ruha sahip. Kalite ortada. Türk basketbolu zaten her zaman kaliteli olmuştur fakat malesef futbol kadar takipçimiz yok. Bence bu kaliteye sahip bir takım ve bu ülke için geç alınan bir kupa oldu ama güç olmadı. Benim favorim Shane Larkin'dir. Tabi ki diğer oyuncular ve koç harika işler başardı. Umarım başarılarının devamı gelir. Bu zor zamanlarda süper bir haber oldu moralim düzeldi. Grur duydum.
Maç sonunda barçanın suratı çok komikti ama üzüldüm onlar adına aynı zamandada sevindin. Barçanın koçu olan adamın suratından sıfatsızlık akıyodu en baştan beri onu çözemedim. Bide bence efesten 2 kişiye takımın en iyi oyuncusu ( ya da adı her neyse 😂) vermeleri güzeldi. Total olarak güzel bi mücadeleydi ben sevdim iki takımda güzel oynadı iyi olan kazandııııı ❤💙