Futbolcu olmadan nasıl tekni̇k di̇rektör olabi̇li̇ri̇m?

Bu işi gerçekten istiyorum. Futbolla çok alakalıyım ama futbolculuktan çok teknik direktör olmak hayalim. Bu benim asıl hedefim değil okulumu okuyorum asıl işim başka bu sadece hayal. Yaşım daha çok genç. Bana öneri olarak BESYO filan diceksiniz ama ben orada okuyup işsiz kalmayı göze alamam. Ünide başka bölüme gidiyorum ve işim garanti. Bu iş için yurtdışında gidersem iyi. Ayrıca scout kurslarıda var futbolcu keşif için türkiyede onuda araştırayım. Ben kalkıpta hemen dünya takımı öalıştırayım demiyorum. Sanırım yolu buldum beyler. Gidip bir tane dandikte olsa belge alıcam. Herhangi bir amatör takıma gidip açık açık konuşucam sizden para istemiyorum ilk yıl ya da önceki adama kaç veriyodunuz aylık 3000 tl tamam bana 1200 verin kardeşim ben bu takımı yaparım. Veya maddi durumum iyi olursa destek çıkarım beyler bu iş için yapmayacağım şey yok. Adamlarda bulmuş böyle fırsatı gelsin yardımcı diye alalım derler. Ordan amatördü 3. ligti derken süper lige gelirim Allah herkesin hayalini gerçekleştirsin. Sizcede bu olurmu?
Güncellemeler
+1 yıl
yok mu ceva p aşka
Güncellemeler
+1 yıl
yine az cevap :D
Futbolcu olmadan nasıl tekni̇k di̇rektör olabi̇li̇ri̇m?
Cevapla