Göztepe'nin 27 yaşındaki futbolcusu Alparslan Öztürk'ün takımdan ayrıldığını Twitter hesabından şöyle duyurdu. Göztepe "3 sezon boyunca kulübümüze hizmet eden Alpaslan Öztürk'e tüm emekleri için teşekkür ediyor, devam eden kariyerinde başarılar diliyoruz. Teşekkürler King Kong"
Bu sezon 21 maça çıkan Öztürk 3 de gol kaydetti. Alparslan'ı kendi takımınızda görmek istermisiniz?
Güncellemeler
+1 yıl
Sıcak Gelişme! Galatasaray ile Alparsan Öztürk arasında gerçekleşen ilk görüşme olumsuz sonuçlandı. Taraflar ücrette anlaşmadı.
Göztepe Alparslan Öztürk'ün takımdan ayrıldığını duyurdu! Alparslan'ı takımında görmek ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
İstemezdim Galatasaray almaz inşallah katkısı 3 gol işe yaramaz.
Mevkisi stoper
Almasınlar hiç gerek yok ona daha sağlam biri lazım
Tanımıyorum kendisini fazla süper lig takip etmedim bu sene.
Alternatif olarak gelebilir bence Galatasaray'a hem bonservisi de elinde
Vallaha ne yalan söyliyim istemem😏
Tipini beğenmedin 🤣
Sende fark ettin de mi tipsiz😂
Artı bu adam sizi az daha şampiyon yapıyordu bjk ye nefret aldırmadı pislik
Nefes* olacaktı yaa😃
Senin beğendiğin tüm oyunculardan daha yakışıklıdır la 😂 maç için değil adam için maç izleyen değişik 🤣
Bu mu yakışıklı göz var nizam var yolda görsem baş döndürürüm😅
isterim tabikisi
Neden?
oynayışını sevdim
Gerek ypk