Beşiktaş sampiyon olduğu icin çok üzülüyorum ne yapsam?

Sezon boyu kötüde olsak son haftalarda iyiydik. Keşke emre akbaba denizlide penaltıyi kaçırmasaydı. Beşiktaşta iyi oynadı ama ben alışmıştım son haftalarda hep Galatasarayın kazanacağına. Dün uyuyamadım hazmedemiyorum. Napiym?
Beşiktaş sampiyon olduğu icin çok üzülüyorum ne yapsam?
Cevapla