2 senem çöp oldu YKS için. Öyle üzülüyorum ki. Ne yapacağım ben?

Yks hiç yapamıyorum 2 senem çöp oldu. Öyle üzülüyorum ki. 4 kilo birden verdim saçlarım bile çok dökülüyor. Calistimda olmadı çok büyük haksızlık. Haketmeyen kişiler bile ünili olmuş. Olan hep bana oluyor ben kendime eziyet ediyorum. Artık ders çalışmak bile istemiyorum sınava girmek istemiyorum. Kimse beni anlamıyor ailem bile.
2 senem çöp oldu YKS için. Öyle üzülüyorum ki. Ne yapacağım ben?
Cevapla