Chelsea üst üste 2 kez Manchester City'i mağlup etti! Ne düşünüyorsunuz?

Dün Manchester City kendi evinde Chelsea'yi konuk etti. Maçın 44. dakikasında Sterling'in golü ile 1-0 öne geçen Guardiola'nın ekibi ilk yarıyı 1-0 önde kapattı. Maçın 2. yarısında Hakim Ziyech 63' ve Marcos Alonso 90+2' golleri ile Chelsea maçı 2-1 kazandı ve aynı zamanda maçta Chelseali oyunculardan Timo Werner'in 2 ve Callum Hudson-Odoi'nin 1 golü iptal oldu. Chelsea geçtiğimiz haftalarda Manchester City'i Hakim Ziyech'in golü ile Fa Cup'tan da elemişti. Üst üste 2 kez Chelsea'ye karşı mağlubiyet alan City şampiyonlar liginde Chelsea'yi devirebilir mi?
Chelsea üst üste 2 kez Manchester Cityi mağlup etti! Ne düşünüyorsunuz?
Chelsea üst üste 2 kez Manchester Cityi mağlup etti! Ne düşünüyorsunuz?
Chelsea üst üste 2 kez Manchester City'i mağlup etti! Ne düşünüyorsunuz?
Cevapla