Dün Manchester City kendi evinde Chelsea'yi konuk etti. Maçın 44. dakikasında Sterling'in golü ile 1-0 öne geçen Guardiola'nın ekibi ilk yarıyı 1-0 önde kapattı. Maçın 2. yarısında Hakim Ziyech 63' ve Marcos Alonso 90+2' golleri ile Chelsea maçı 2-1 kazandı ve aynı zamanda maçta Chelseali oyunculardan Timo Werner'in 2 ve Callum Hudson-Odoi'nin 1 golü iptal oldu. Chelsea geçtiğimiz haftalarda Manchester City'i Hakim Ziyech'in golü ile Fa Cup'tan da elemişti. Üst üste 2 kez Chelsea'ye karşı mağlubiyet alan City şampiyonlar liginde Chelsea'yi devirebilir mi?
Chelsea üst üste 2 kez Manchester City'i mağlup etti! Ne düşünüyorsunuz?
Maçları izleyemedim ama Manchester city, şampiyonlar ligi finalinde kaybetmeyecektir. Federasyon kupasını gözden çıkarmışlar, ligde rahatlar ama şampiyonlar ligi finali bence baya farklı olur gibi düşünüyorum.
Chelsea bek tarafından güçlü City nin etkili olan mahrez sterling gibi oyuncularını durduruyorlar ama Agüero ortayı yaracak kadar tecrübeli bir forvet City den ayrılacak olması da duygusal anlamda herşeyini vereceğine işaret