Bodybui̇ldi̇ng güç vs Hi̇pertrofi̇ antrenmanı mı? Hangi̇si̇ daha mantıklı?

Herkese Selamlar 14 Yaşımdan Beri BodyBuilding İle Uğraşıyorum şu an 18 Yaşımdayım 175 Boy 85 Kilo %12 Yağ Oranındayım Orta seviye olarak görüyorum kendimi spora başladığım 4 yıllık süre zarfında hep hipertrofi güç arasında kaldım yaptığım programlar kuvvet son 2 yıldırda hipertrofi 8-12 tekrar aralığı yapıyorum kullandığım suplementler cratine whey protein ağır kilolar ile çalışıyorum sorum işe şu olacaktı spor hayatımda hiç güç atrenmanı yapmadım 2 yıl kuvvet 2 yıl hipertrofi yaptım ne öneririsiniz hangi antrenman türünü öneririsiniz hipertrofimi güçmü 5x5 mi 6-12 mi düzgün vericeğniiz tavsiyeler benim için çok önemli çok teşekkür ederim iyi geceler
Bodybui̇ldi̇ng güç vs Hi̇pertrofi̇ antrenmanı mı? Hangi̇si̇ daha mantıklı?
Cevapla