Bayern Münih uzun bir aradan sonra Şampiyonlar Ligi'ne veda etti! Sizce bunu hak ettiler mi?

Bayern Münih uzun bir aradan sonra Şampiyonlar Ligine veda etti! Sizce bunu hak ettiler mi?
İlk maçı kendi evinde 3-2 kaybeden Alman ekibi Münih dün akşam deplasmanda Paris'i 40. dakikada Choupo-Moting'in golü ile yenmeyi başardı ama bu galibiyet onlar için yetmedi. Sizler ne düşünüyorsunuz?
Bayern Münih uzun bir aradan sonra Şampiyonlar Ligine veda etti! Sizce bunu hak ettiler mi?
Bayern Münih uzun bir aradan sonra Şampiyonlar Ligi'ne veda etti! Sizce bunu hak ettiler mi?
Cevapla