



izlemedim kanka ama münih benim takımımdı avrupada yani haketmemişlerdir lewo olsaydı affeder miydi imkanı yok adam ülke maçında sakatlandı yokluğu çok belli oldu
Lan ben City maçını unuttum
saat 10 da kanka o
Açtım knk geçer miyiz sence turu
dortmund evinde kanka valla normalde dortmuncu olurum ama haaland bilmiyorum bişey yapabilir mi emin değilim reusdan bir gol bekliyorum ama atsın reyiz ya ama city alır evet
Alsın knk ben City'nin şampiyon olmasını istiyorum
en büyük rakip elendi tabi olma şansı var neden olmasın city küçük takım değil hepsi bireysel olarak baktığımızda kaliteli oyuncular şansları var
Lewa olsaydı psg'nin şansı olmazdı, yatsınlar kalsınlar onun yokluğuna ve navasa dua etsinler. Bayern sanırsın alsas loreni kuşatıyor 😂 ama işte yapacak bir şey yok
City-Psg maçı hakkında fikrini alabilir miyim? Turnuvada favorim City bu arada 🙂
Psg diyorum ben.
deplasmanda atılan golün saçmalığını bir kere daha gördük..
Cevap
4Cevap
Bayern münih lewandowski'nin ekisikliğini baya hissetti bu maçlarda! Paris sg ise bu senede final oynayıp süpriz yapabilir ve belki şampiyon olabilirler... Neymar, mbappe ve kaleci navas fark yaratıyor!
Türk takımı olmadıktan sonra kendi aralarında ne olduğuyla ilgilenmiyorum.
Futboldan anlamam ama hakeden kazansın
Soruma gelebilir misin
Galiba
Maçı izledin mi de
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?