Futbol artık kimseye neden keyif vermiyor?

Dün Fenerbahçe bugün Galatasaray kazandı ama sosyal medya da hakem verdi maçı diye yorumlar okuyorum iki takım için de sadece bu hafta da değil her maç sonu buna benzer yorumlar var insalar artık takımları kazanmasın dan zevk almak yerine rakibin puan almasına her şekilde laf etmek den keyif alır oldu ülkede bence futbol bitti sizin fikriniz nedir
Futbol artık kimseye neden keyif vermiyor?
Cevapla