Evet arkadaşlar trabzonspor vodafone park'ta müthiş bir mücadeleye sahne olan maçta beşiktaş'ı montero (kk) ve victor hugo'nun golleriyle 2-1 yendi... Beşiktaş'ın tek golü ilk yarıda aboubakar'dan geldi! Trabzonspor abdullah avcı ile taş gibi bir takım olmuş... özellikle nwakaeme ve kaleci uğurcan maçta müthiş oynadı! Yanlız beşiktaş'lı taraftarların da fazla üzülmesine gerek yok çünkü beşiktaş'ta 10 kişi kalmasına rağmen beraberliği yakalamak için baya trabzonspor'u zorladı ama uğurcan çakır bugün müthiş bir maç çıkardı! Maçı nasıl buldunuz?
Beşiktaş 1 Trabzonspor 2, ve fırtına vodafone park'ta müthiş bir galibiyet aldı! Maçı nasıl buldunuz?
Hamsi koydum tavaya da başladı oynamaya... 😂 Trabzonspor'u tebrik ederim umarım bu karşı tarafın taraftarları şampiyonluk için kesin konuşmaması gerektiğini anlamıştır. Avcı'nın yönetiminde Trabzonspor şampiyonluğa oynar, bunun dışında Galatasaray da var, ben şampiyonluk yarışında bu 3 takım arasında geçeceğini düşünüyorum.
Öncelikle Trabzonspor ve taraftarlarını tebrik ediyoruz...
Güzel bir maç izledik... Beşiktaş 1-0 öne geçtikten sonra rosie gereksiz sacmasapan bir sarı kartla işini zora soktu... İkinci sarıyı görmemek için hiç riske girmedi ve bu da nwakaeme için mükemmel bir fırsat oldu... Ve çok iyi değerlendirip maçın adamı olmaya aday oldu... Trabzonspor sürekli soldan nwakaeme ile pozisyon yakalı...
Beşiktaş her ne kadar. elinden geleni yapsa pozisyonlar da bulsa Uğurcan muthis bir efor sarfetti gerçekten mükemmeldi... Şanssızlığını kıramayan Beşiktaş malesef sahadan yenilerek ayrıldı ama hiç mi hiç gerginlik üzüntü yok henüz 21. hafta bu takım böyle oynamaya devam etsin yeter 😍
Ayrıca devre arasında Sergen hoca Atiba yerine Ljajic, Larin yerine Nkoudu değişikliği yapıp ikinci yarıya böyle baslamaliydi 😔
Larin Beşiktaş'ta ki en pasif oyuncuydu... Hoca neden ısrarla almadı oyundan anlamıyorum...
Üzülmene gerek yok çünkü beşiktaş özellikle 10 kişi kaldıktan 2-3 tane yüzde 100% pozisyona girdi ama dediğin gibi uğurcan belkide sezonun en iyi topunu oynadı! Adamın bugün en az 5 tane net kurtarışı var... Kaldı ki besiktaş'ın yediği ilk gol şans eseri tesadüf bir gol, ve çok kritik dakikada geldi! Eğer beşiktaş'ın devreye 1-0 girse ikinci yarı farklı olabilirdi... Sergen nkoudou'yu çok geç oyuna aldı!
Beşiktaş yenilgiyi haketmedi. İyi futbol oynadı hatta Trabzon'nun 2. Gölünün ardından 10 kişi kalmasına rağmen ezdi diyebiliriz.
Dorukhan'la takımın ilişkisi kesilmesi gerekir yediği kırmızı kart affedilir gibi değil. Son vuruşlardaki beceriksizlik ve Uğurcan'nın kurtarışları Trabzon'a 3 puanı getirdi. Arada olur böyle mağlubiyetler Beşiktaş şampiyonluğun en güçlü adayıdır.
Bencede, özellikle 10 kişi kaldıktan sonra beşiktaş'ın 2-3 tane yüzde 100% pozisyonu var ama uğurcan sezonun en iyi topunu oynadı! Beşiktaş böyle oynayarak çoğu maçını kazanır... Eğer dorukhan kırmızı görmese beşiktaş beraberliği kurtarabilirdi! Trabzonspor'da abdullah hocayla iyi takım olmuş hakkını vermek lazım... Ama yinede beşiktaş o tesadüf golü yemeyip ikinci devreye önde girse farklı olabilirdi, ama üzülmemek lazım bu kazayı bu futbolla az yaşarsın... Rakiplerin de puan kayıpları yapacağını düşünürsek kaybedilmiş bir şey yok!
Aynen kardeşim üzülmeye gerek yok... Ligin hala en iyi forvetleri beşiktaş'ta! Fenerbahçe ile galatasaray bir inat uğruna golcü alacağına orta saha alarak kendilerini ateşe attı! Eğer yarın geceye kadar golcü almazlarsa besiktaş hala şampiyonluğun en büyük adayıdır!
Maalesef uğurcan çakır'ı geçemedik! Ama moral bozmaya gerek yok çünkü maçın genelinde iyi oynadık, bu futbolla şampiyon oluruz kimsenin şüphesi olmasın... Yeterki inanalım!
Lig yeniden başladı gibi... Fenerbahçe irfancan'ı almış diye gördüm, neden aldığını da bilmiyorum... Hedefleri şampiyon olmak değil, galatasaray'ın önünü kesmek ama bu forvetleriyle şampiyon olamazlar :D
Topaç olsa bu kadar dönemezdi irfan diye aglıyodunuz taktikmiş dün tv 100ye çıkan gsli kongre üysei pazwrlık bitti irfanı aldık diye baglandı twitterını kapattım en azından ben gt oldum deyip dürüat davranmış ogulcan ınstagramdan irfanı öpüyodu fotoda taylan tpuyla beraber ne oldu alamadınız işte irfanı
@obsesifmilitan neden almadığımızı sizde iyibiliyorsunuz gs hangi futbolcuyu istese sülük gibi yapışıyorsunuz bu gizli bir transferdi bırak yorumcuları kimse bile bilmiyordu. Ve sizden gizli transfer yaparak çok iyi futbolcu aldık az mantıklı düşünsen anlarsın da siz hala gsyi yine madara ettik deyin durun
Bir şey söyleyeceğim, eğer galatasaray ile fenerbahçe yarın geceye kadar bir forvet almazsa şampiyonluğun en büyük adayı yine beşiktaş'tır... Nedeni ise aboubakar zaten kalite olarak ligin en iyi golcüsü, birde cenk tosun geldi... Fenerbahçe'nin forvetleri çöp, galatasaray ise falcao'ya bir tek kaldı o da devamlı sakat... bir mısırlı oyuncu konuşuluyordu ama hala kap açıklaması gelmedi! Aboubakar, cenk ve larin üçlüsü şu anda hem fenerbahçe'de hemde galatasaray'da olsaydı banko oynardı ve bu 3 forvet beşiktaş'ta... Onun için bugünki yenilgiye rağmen beşiktaş oyun olarakta fenerbahçe ve galatasaray'ın şu anda önünde... Ben ikinci devre galatasaray'ın daha tehlikeli olacağını düşünüyorum, nedeni ise onyekuru ve muslera'dır ha birde orta sahaya fernandes diye genç oyuncu aldılar eğer golcüde gelirse beşiktaş'la birlikte şampiyonluk mücadelesi verir! Fenerbahçe'nin ise bu futbolla dirençli takımlara karşı puan kayıpları yaşayacağını düşünüyorum, ve bu şov transferlerinin takıma yararı olmaz!
Ya işin şakası bu soruya ciddiyim dogrunu trollmü muhammedin ülke çıkışına mısır ordusu izin vermemiş diyolar bu dogruu benimle kafamı buluyolar o yğzden geç gelmiş
Irfancan'ı almak marifet değil, nedeni ise o bölgede zaten gustavo ozan oynuyor... Irfancan'ı forvet arkasında oynatamayacağına göre ne için alıyorsun? Fenerbahçe kadar saçma sapan transfer yapan ikinci kulüp yok türkiye'de! Erol bulut'a sormuşlar "Hangi bölgeye transfer yapmayı düşünüyorsunuz"? Cevap "Fatih terim hocam bilir" :D Işte fenerbahçe'nin transfer planlaması budur :D
@obsesifmilitan içinde patlasın diye cevap vermiyorum gs böyle kudurtur adamı , birde adamın başına ya meraktan ya yrkktan gelirmiş ne gelirse demem o ki fazla merak etme
La yok merak ettim cvp versen neolur vermesen ne olur alttarı mısırmı mami amg adam irfsnı alıyo siz gedsonu kiralayıp birde hava yapıyosunuz oyuncunun geçmişiyle ne alakası var bu arada pozitif çıkmış gedson şnş bişey olmaz çünkü biz Beşiktaşlıyız sizin gibi degiliz bu arada cenk irfan bakaaetaa gibi transferler varken kim sger mamiyi he bşrde boupendza 100%90 gsde haber aldım
Gs bmyle kudırtur demişsin tüm takım taraftarlatı alay edşyo la sizle zevkten ölüyoruz amg ugur karakullukçu bi tvde aglıyo rasim ozan beyazda aglıyo evren turhan gt olmuş amaan keufim yerinde size iyi eğlenceler bildirim almıyorum artık bu soru için
@obsesifmilitan fenerli olsan hak vercem senin benle bu konuda laf atmaya çalışmanı bjklisin ben sana diyorum ki başkasının şeyiyle gerdege girme acısı içinde kalır patlarsın
Sezon başı gelseydi en az 42-43 puanı olurdu trabzonspor'un... Ahmet ağaoğlu takımı batırdı! Bakasetas, berat ikiside çok iyi transfer... Nwakaeme zaten her zaman ki gibi ama öndeki forveti djaniny çöp...
Yahu yanlış transfer bana göre! Hemde 8-10 milyon avro'dan bahsediliyor... Ozan gustavo varken, mert hakan ve mesut ve pelkas varken 8 ve 10 numarada daha tolga ciğerci ile sosa'yı saymıyorum bile bu yapılan transfer gereksiz! Bu para madem ki var neden 8-10 milyona adam gibi iyi bir golcü alınmadı? Kesinlikle transfer planlaması yanlış fenerbahçe'nin... Fener bu forvetlerden çok çekecek göreceksin...
Kemal ademi çöpünü karagümrük'e kakalamışlar :D Peki forvete kimi alacaklar? Bu paraya iyi golcü alınırdı be! Erol bulut'a sormuşlar "hangi bölgeye transfer yapacaksınız"? Cevap... Fatih terim hocam bilir! :D
Yahu işin özeti zaten bu değil mi? Iki senedir transferler böyle oluyor fenerbahçe'de :D Keşke ihtiyacı olduğu yere transfer yapsalardı... Yarın öbür gün saç baş yolunca anlarsın ne demek istediğimi :D
kim iyi oynuyor ki? bu sezon gümbür gümbür futbol kimse beklemesin ama gelecek sezon herkes beklesin ve iyi kaliteli futbolu istemekte haklıdır derim ama bu sezon sadece şampiyon olalım ve ŞL vizesi alalım gerisi gelir.
Yahu ne gölgede kalması müthiş bir maçtı! Gerson fernandes transferi büyük başarı, 1 buçuk yıl kiralandı diye duydum eğer doğruysa büyük katkı sağlar... Irfancan fenerbahçe için boş transfer! Bu adamı oynatmak için ya gustavo'yu ya da ozan'ı kesmek zorunda :D
Valla ben Uğurcandan biraz umudu kesmiştim ama cidden fena oynamış. Maçta zevkliymiş. Yalnız bu Dorukhan Fenerle anlaşmış. Kırmızı kart beni biraz huylandırdı
Adam fenere nerede oynayacak? Habire orta sahaya transfer yapıyor fenerbahçe :D ozan, gustavo, irfancan, tolga, sosa mert hakan! Ve sadece 2 tanesi oynayabilir... Saçma sapan transfer planlamaları var...
Bunlar hep yalı çocuğu kompleksi😀Galatasaray İrfanı bunlara 10 Milyona aldırdı sonra gitti ondan daha iyi olan Fernandesi aldı😀Sazan gibi oltaya düştüler.