dövüş sporuna başlamanın yaşı olurmu bu tür sporlarla uğraşanlar çok gençken 7 - 8 yaşlarında falan başlıyorlar ben sadece kendimi ve sevdiklerimi savunma amaçlı karateye başlamayı düşünüyorum usta sporcu olanlar fikirlerini paylaşırsa sevinirim
Dövüş sporuna başlamayı düşünüyorum yaştan dolayı bir başarısızlık olabilirmi çünkü çok genç yaşta 7 ila 8 yaşlarında başlıyorlar?
senin azim ve çabana bağlı , sporun bi yaşı yoktur yani o yaşta başlamış kişiler tabiki avantajlı olacaktır ama sadece bu sporda bi kariyer düşünüyosan bu önemli onun dışında sağlığın ve kendini savunma açısından her zaman başlayabilirsin çok daha sağlıklı yapar bu seni
1
11 Yorumla
Soran
+1 yıl
mesela kara kuşak sahibi olsam artık kendimi koruyabilirmiyim bana sataşan kötü birisine karşı?
kara kuşak olana kadar ki seviyelerde de koruyabilirsin , sıkı çalış zaten bikaç ay sonra kendindeki değişimi farkedersin özgüveninde artıcak , gücün ve tekniğinde geliştikçe koruyabilirsin
birde mesela bıçaklı sopalı saldırılara karşı savunmada vede 1 kişiden fazla olan saldırılarda ancak çok usta ve tecrübeli bir dövüşcü olmak lazım yaani sokak dövüşü çok başka bir şey her türlü tehlikeyle karşılaşabilirsin çünkü yaani
o konuda birazda ne kadar limitin var buna bağlı , mesela çok usta bi dövüşçü olsan tabi işe yarar ama sokağın bi kuralı yok bu onlara olduğu gibi sanada geçerli o anda kurtulmak için risk alabilirsen çok bi dövüşmene gerek kalmaz , ilk bilmen gereken asl bıçaklı biriyle kavga ortamı oluşturma , baktın olucak bi kaçış yolu ara ve koş git yardım bul , bunlaro geçtim kaçarın yok üstüne geliyo ve saldıracak o anda kendini korumaktan çekinme bu ona zarar vermek olsa bile her açıdan
zaten usta dövüşcülerde bıçaklı saldırgandan kaçabiliyorsanız kaçın bir mücadeleye girmeyin ama olduki dövüşmekten başka çaren yok üstüne geliyor seni öldürecek veya yaralıyacak işte o zaman şöyle yapın böyle yapın şunu uygulayın diyorlar ama tabii bu böyle bir iki sefer göstermekle olacak şeyler değil bu birazda sizin çevikliğinize bağlı herkes her tekniği yapamaz ya da hemen kapamaz bu işler ustalık ve tecrübe gerektirir kendinizi korumak istiyorsanız bir dövüş sporuna yazılın deniliyor mesela karate bilirsen birde üstüne taekwondo veya cuda da öğrenmişsen kavga esnasında çok süper hareketler sergileyebilirsin bence yaani https://www.youtube.com/watch?v=aLdFQQJAT0A 😂😁
aynn 😂 şahsen krav magayı öneririm çok iyi bi dövüş sporudur özellikle bıçak konusunda iyi eğitim alabilirsin ve genel manada dövüş konusunda , ama çeviklik için de antrwlman şart yani bi scott bey kadar olamasakta bişiler yaparız 😂😂
ama bu adamlarda boş değil hani sıradan bir sokak serserisi değiller gerçektede bunlar dövüşcüler normal yaani çok üst düzey olmayan kara kuşak bir karateciyi bile çok kolay harcayabilirler yaani 😂😁
😂 böyle tiplerle münasebetin varsa bi zahmet koş git polise onları her zaman sokakta göremezsin bence , acaba bu filmleri çok izlemiş olabilirmisin bu tarz bi düşünceye girmek için 😂
yaa insanın başına nerede ne geleceği bellimi olur yaani? ara sokakta ıssız bir yerde tehlikeli tiplerce önünün kesilmeyeceğinin bir garantisi var mı acaba? bir erkek olarak en fazla dayak yersin ne kadar paran varsa alırlar soyulursun peki ya bir kızsan sana neler yaparlar hiç düşündünmü bunu yaani?
böyle düşününce evet kötü ve bunun için kendini eğitmelisin tabiki ama elinden geldiğincede o tarz yerlere girmemeye çalış , ama olursa ihtimaline karşı güzel bi eğitim al ve her zaman koru kendini
Ana Sayfa > Spor > Sorular > Dövüş sporuna başlamayı düşünüyorum yaştan dolayı bir başarısızlık olabilirmi çünkü çok genç yaşta 7 ila 8 yaşlarında başlıyorlar?