• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Spor

Kas yapan kısa boylu erkekler üçgen peynire mi benziyor?

elifguccix
elifguccix Takip Et
FenomenMaster Yaş: 26
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
57
Yapay Zekaya Sor
Kısa boylu erkeklere kas yaptıklarında “üçgen peynir” benzetmesi yapılıyor. Sizce haklı bir benzetme mi?
#elifguccix
Kas yapan kısa boylu erkekler üçgen peynire mi benziyor?
Kas yapan kısa boylu erkekler üçgen peynire mi benziyor?
Cevapla
Erkek Soruları Sizce Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
12 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • H2__O
    H2__O Takip Et
    Guru Yaş: 47 , eic 98%
    +1 yıl

    Uzaktan yakından alakası yok.

    Oran orantı denen bir şey var, adam 1.80 dir o boya göre kas yapısına sahip olur, diğer bir adam 1.55 tir o da ona göre kas yapısına sahip olur.

    Sonuçta dorğu çalışma ile her ikisinin de vücudu gayet estetik görünür ve gayet sağlıklı olur aralarında boy dışında bir fark olmaz.

    Ama şöyle tipler var mesela adamın boyu 1.50 ama öyle bir çalışmış ki kollarını çevresi 40 cm belki de 50 cm, bacaklar ayı bacağı gibi, işte o tipler için söylenmiş olabilir bu üçgen peynir benzetmesi.

    Tabi bu söylediğim aşırı çalışmayı 1.90 boyunda insan da yapsa o da aynı derecede kötü görünür, sadece kısa boyluların kasları uzunlara göre daha çabuk gelişiyor, o yüzden kısa boylularda bu üçgen peynir durumu daha çabuk ortaya çıkıyor.

    Oran orantı önemli.

    2
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Ahmet-1992
    Ahmet-1992 Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 92%
    +1 yıl
    Spor konusunda 335 cevap paylaştı.

    Boyum 1.72 cm 7 senedir boks yapıyorum. Bir sürü maç yaptım aklınıza hayalinize gelmeyecek kadar antrenman yaptım, kuvvet, patlayıcı, hız vs ne gelirse aklınıza bir o kadar acı çektim, sakatlandım şunu yazarken bile sırt sakatlığımdan ötürü ağrım var hala. Üstelik Bunlar benim mesleğim bile değil ayriyeten üniversite mezunu ve kamu da çalışan biriyim. Hayatıma bu kadar şeyi sığdırdım sıkıntısını çektim şimdi boydan ötürü hayatında doğru düzgün hiç spor yapmamış, spor yapmayı taytını giyip hop hop yürümek ya da 2 km koşmaktan 10 tane squat yapmaktan ibaret sanan zavallı insanların eleştirisine maruz bırakılıyoruz. Bence bir sorun yok ama yapanlar gerçekten akıl yoksunu.

    8
    1 Yorumla
    • BatuqQq
      BatuqQq
      +1 yıl

      Benimde boyum 1.72 idi kalıplı hayvan gibi bir şeydim çevremde moralimi bozan çok insan oldu boyu kısa yakışmıyor falan moralim bozulunca bıraktım 2 sene yapmıştım 3 ay oldu yapmadım tekrar başladım aklıma atasözü geldi kedi ulaşamayacağı ciğeri mundar edermiş

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Bunu diyen insan boyu uzun, fit, sağlıklı atletik bir vücuda sahipse biraz anlaşılabilir.
    Ama bir ömür yatıp oturma organını büyüten, yağdan bıngıl bıngıl olan, sağlıksız beslenip yarım saat yürüme ile bitap düşen, kıllı göbeği kendisinden önce giden, uzun kısa farketmez kibrit gibi kollara bacaklara sahip biriyse, kırılacak gibi vücuduna 2 dar kıyafet giyip skinny fat göbeğini de içine çekince kendini seksi sanan bir insan ise ben de squat organımla gülerim sadece.
    Acıyla karışık gülerim, trajikomik zira.

    3
    0 Yorumla
  • joeblack18
    joeblack18 Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 37
    +1 yıl
    Spor konusunda 3,7b cevap paylaştı.

    Hayır haksızlar. Sıkıyorsa onu diyen kendisi yapsın bakayım. Hadi yapmayı bırak, temiz beslenmeye ve diyette 3 ay geçirsin o bile anlaması için yeterli..

    6
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

65

Cevap

69

Cevap

  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Kesinlikle doğru bulmuyorum, çok ta yakışır kas, uzuna da kısaya da yakışır, kas kazanmanın ne kadar zor olduğunu bilseniz, saygı duyarsınız, fitness yapıyodum eskiden ve ağır fitness yapana saygım büyük...
    Ayrıca dar omuzlu, cılız olunca uzun olsa da sevmem ama Naim Süleymanoğlu gibi güzel yüzü ve kasları varsa o boyda bile hoş😊

    9
    9 Yorumla
    • AteşAdamm
      AteşAdamm
      +1 yıl

      Ben gibimi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Sen gercek misn😃

      Yorumla
    • AteşAdamm
      AteşAdamm
      +1 yıl

      Evet

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Yok ya ank da hiç böyle yakşklı görmedm, yani yakışklı var ama vücudu cılız ya da vücudu güzel yüzü böyle güzel değil, eger sen gerçeksen kesin tehlikeli bşrsndr😂kimse mükemmel değildir🤔

      Yorumla
    • AteşAdamm
      AteşAdamm
      +1 yıl

      Tehlikeliyim arı gibi sokarım 😃

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Belli😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ama sevglm var olmaz beni yoldn cıkarma🤭

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Olmaz,,
      Senden etkilendim tekrar başlıcam fitnessa👍

      Yorumla
    • AteşAdamm
      AteşAdamm
      +1 yıl

      Ok başla

      Yorumla
  • YanağıRujluÇocuk
    YanağıRujluÇocuk Takip Et
    Xper 6 Yaş: 40 , eic 97%
    +1 yıl

    Onu diyen halt yemiş. O şekle girmek ne kadar çok şeyden feragat edip ne kadar çalışmayı gerektirdiği konusunda en ufak bir fikriniz yok. Haliyle uzanamadığı ciğere mundar diyorsunuz. Üçgen peynirmiş. Açın kendi göbeğinizle dalga geçin

    9
    0 Yorumla
  • FenrirAmonAmarth
    FenrirAmonAmarth Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    Benim boyum 1.78 ancak benzetmenin haklı olduğunu ya da hoş olduğunu düşünmüyorum. Bunu diyenler genelde hayatı boyunca sadece yemiş, eline bir kere ağırlık alıp kaldırmamış,1 saat yolda sağlığı için yürümemiş insanlardır. Boyu ister 1.90 olsun ister 1.50 olsun harcanan emek, zaman, çaba ve çekilen acı aynı.

    3
    0 Yorumla
  • _KSK_35
    _KSK_35 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Bence kısa boylularla bu kadar dalga geçilmesi saçma :D Benim boyum 181 kısa değilim fakat kısa boylu olupta spor yapan adamları özellikle taktir ediyorum. Zaten boydan kaybettiklerini biliyorlar ve bunu telafi etmek adına spor salonuna gidip ter döküyorlar uğraş veriyorlar, bu sporu yapmakta kolay birşey değil. Ha kalkıp Steroid alırlarsa veya kendi boylarına gitmeyecek kadar kas yapiyorlarsa o saçma ve komik oluyor tabi ama bırakın da yapsın adamlar :D

    3
    1 Yorumla
    • Ardagür
      Ardagür
      1 yıl

      Takdir ettiğin gibi gömmüşün de sanki

      Yorumla
  • Artıist
    Artıist Takip Et
    Xper 4 Yaş: 47 , eic 88%
    +1 yıl

    Spor, istirahat beslenme antreman dan oluşan bir kavram, bunu yapabilmekte bir yasam standart istiyor,,
    Pozitif sonucları yanın da,, sadece komik ya da sempatik görüntü ise sorun, sigara alkol kahve vs gibi gereksiz alışkanlıklardan iyidir

    4
    0 Yorumla
  • Alarasmin
    Alarasmin Takip Et
    Guru Yaş: 41 , eic 67%
    +1 yıl

    Bence yanlis bir düşünce erkegin uzunuda kısasida yakisikli oluyor kasli olunca

    8
    0 Yorumla
  • beyazyakalıanarşist
    beyazyakalıanarşist Takip Et
    Guru Yaş: 45 , eic 94%
    +1 yıl

    Neye göre yapmışlar bu benzetmeyi spor yapanların boy ortalaması 170-177 arası bunun altı ve ustü çok nadir o ağzınızın suyu aka aka baktıklarınız bu aralıkta
    Bu arada boyum 1.80

    4
    0 Yorumla
  • Dünyalıbağyan
    Dünyalıbağyan Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 92%
    +1 yıl

    Ben hoş bulmuyorum fit bir vücut kaslı bir vücuttan daha iyidir

    7
    0 Yorumla
  • NalinnNurr
    NalinnNurr Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 97%
    +1 yıl

    Kısa boylu tc kızlarının sürekli boyu eleştirmesi..

    10
    1 Yorumla
    • mühendis128
      mühendis128
      +1 yıl

      hay sen yaşa

      Yorumla
  • mervems91
    mervems91 Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 68%
    +1 yıl

    Yakışmıyor ya bende dev değilim 158 boyum ama boyu 170in altındaki erkekler çok komik görünüyor ve boyları iyice çekiyor arkadaş ortamımızda bir çocuk vardı 168miş boyu inanki ufacık duruyordu.

    3
    1 Yorumla
    • FCLeona
      FCLeona
      +1 yıl

      Hahahah yazık çocuğa ya

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Nedir kısa erkeklerle alıp veremediğiniz.
    Adamlar zaten kısa kızlar ilgilenmiyor. Onlarda spor yapıyor ne var bunda. Hani vücutlar düz olunca zaten hiç ilgi görmüyorlar.

    6
    38 Yorumla
    • Tacu_
      Tacu_
      +1 yıl

      Yok hanımefendi ben görüyorum. Uzun kızlar bize ilgi gösteriyor. Kısalar ise varlığımızdan bihaber oluyor. 180 altını görmüyorlar. Kısa erkek miyobular heralde

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @Tacu_ yani uzun kızlar kısa erkeklere mi ilgi gösteriyor

      Yorumla
    • Tacu_
      Tacu_
      +1 yıl

      Tabii ki. Erkek çirkin değilse, birkaç çekici yanı varsa 170 civarı kızlar yürüyor. Bana yürüyen en uzun kız 178 di.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @Tacu_ senin boyun kaç ki

      Yorumla
    • Tacu_
      Tacu_
      +1 yıl

      173

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @Tacu_ bence kısa değilsin 😅
      Ama 178 kız uzunmuş 😅

      Yorumla
    • Tacu_
      Tacu_
      +1 yıl

      Çoğu kızda uzun sevdası olduğu için 178+ harici kısa muamelesi görüyor. O 178 de zaten şansa oldu. Eğlencesine anlatıyorum ama çok garip başlangıcı vardı. Ama 178 deyip kafanda büyütme. İlgi açı bir karakteri var diye ayrılmıştım. Üstüne zihniyet farkı vardı. Onun harici iyi kızdı. Umarım kendine göre birisini bulmuştur. Ondan sonra anladığım kadarıyla 178 de kadın 160 ta kadın. Hepsi aynı. Önemli olan karakter uyumuymuş. Keşke her insan buna baksa. Şu an 190 kadınla iyi anlaşsam, bu boyumla yürürüm. Pekte önemli değil o boy mevzusu.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @Tacu_ katılıyorum benim boy bayaa kısa olduğundan zaten 160lı erkek çok yok genelde170 falanlar onlar benim gözümde yeterince uzunlar 😂😂 178+ olanlar dev gibi😅

      Yorumla
    • Tacu_
      Tacu_
      +1 yıl

      Senin boylarında kızların yanında hep 180 190 görüyorum ben ama dndnndd

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @Tacu_ ahsjxksş sorma ya😂😂 ben anlam veremiyorum o olaya😂😂 benden 30 40 cm uzunlar ben o kadar uzun olsun istemezdim heralde ama bilemiyorum da yaniğğ sonuçta sadece boy 😅

      Yorumla
    • Tacu_
      Tacu_
      +1 yıl

      Bilmiyorum tek miyim bu konuda ama kısa kızlarla uzun erkekler daha çok yakışıyor gibi. 165 altı ile

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @Tacu_ bilmiyorum 😅 ben 155 altıyım😅

      Yorumla
    • Tacu_
      Tacu_
      +1 yıl

      155 altı mı? Sende 180 bile aynı durur heralde. Ama olaya şöyle bakarsan, böyle ilişkiler sana daha çekici gelebilir. Sen kısasın, eşin uzun. Aklına bir soru gelir. Çocuğumuz kimin gibi olucak? Uzun mu kısa mı? Sen sarı o esmer olsan, esmer mi sarı mı kumral mı? Böyle ilişkiler baya hoşuma gidiyor. Diğerleri 0 heyecan. İlişkide karşındaki kişide sende olmayan şeyler olmalı onlar çekici gelmeli. Belli şeylerin istenmesi çok saçma geliyor. Bu şeyler yaş artınca azalıyor ama sosyal medya da hep ergenler var. Negatif etkileniyorlar, özgüven sorunları oluyor. Şimdi ben 18 ime dönsem böyle ilişkiler yaşamamış olsam, bu soruyu okusam. Büyük ihtimalle kadınlara nefret duyardım. Çok boş yapıyorlar

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @Tacu_ hskxlşşxşsl
      Sen de haklısın aslında😅

      Yorumla
    • Tacu_
      Tacu_
      +1 yıl

      Tabi. 190 bulsan acaba çocuklarınız nasıl olur fjfjkfkfkfkf

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @Tacu_ 😂😂😂 umarım uzun olurlar 😅
      Benim annem 155 babam 170 ben 153 😅

      Yorumla
    • Tacu_
      Tacu_
      +1 yıl

      Seninkisi anne baba ile alakalı değilmiş aslında. Naptın ilköğretim ve lisede düzgün uyuyup beslenmedin mi? Benim kısa olmamın sebebi o. Seninde öyledir büyük ihtimalle. Çocuklarını iyi beslersen 190 olmasalarda yine de uzun olurlar

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @Tacu_ aynen lisedeyim ben zaten😅 beslenme konusunda zayıfım yemek sevmiyorum çok maalesef 🤦

      Yorumla
    • Tacu_
      Tacu_
      +1 yıl

      Lise kaç ki? 2 falansan belki düzgün uyuyup beslensen 160 civarına çıkabilirsin. Ha tabi boyunu seviyorsan pekte takılmana gerek yok

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @Tacu_ 11

      Bilmem boy takıntım yok😅 uzasam iyi olrdu ama 3 yıldır uzamıyorum

      Yorumla
    • Tacu_
      Tacu_
      +1 yıl

      Zor o halde. İyi yanından bakarsak boyunla barışıksın, yaşıtların genelde böyle şeyleri çok takıyor. Özellikle dış görünüşle ilgili çoğu şeyi. Bizim neslimizde bu kadar boy yakışıklılık vb fiziksel konularda takıntı yoktu. Sizin nesliniz niye böyle bilmiyorum. Sosyal medya etkisi mi acaba

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @Tacu_ olabilir bilemiyorum ama gerçekten aşırı takıntılılar ve genelde uzunlar😬😅

      Yorumla
    • Tacu_
      Tacu_
      +1 yıl

      Sizinkiler size iyi bakmış demek ki

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @Tacu_ sanmıyorum ya hep abur cubur seviyorlar hormanlu falan mı acaba😅

      Yorumla
    • Tacu_
      Tacu_
      +1 yıl

      O kesin var zaten. Yine de sizin anne babalarınız, bizimkilere göre daha aklı başında. Ve çoğu aile çocuğuna düşkün. Bizde çok yiyoruz, ekmek yemiyoruz diye laf ediyorlardı. Neymiş kardeşlerimizde yesinmiş. Sizin nesle bakıyorum hatta 12 yaşına giricek kız kardeşim var ona bakıyorum. Zorla yemek yediriyorlar. Kendi çocukluğuma bakıyorum. Yemek yemek için ağlardım yine de yemek yapmazlardı

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @Tacu_ evet zorla yedirmeye çalışıyorlar ama biraz kilolu olunca hemen az ye kilo aldın işte şöyle böyle falan da yapıyorlar

      Yorumla
    • Tacu_
      Tacu_
      +1 yıl

      Ne güzel sizi düşünüyorlar işte daha ne istiyorsunuz ki dkdkdm

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @Tacu_ ahfjslğf başımızın etini yemesinler istiyoruz

      Yorumla
    • Tacu_
      Tacu_
      +1 yıl

      Ne yapıyorlarda başınızın etini yiyorlar?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @Tacu_ yemek ye ye ye ye
      Acımıyorum yemek zorunda mıyım
      Doydun mu ne çabuk doydun o kadar yemekyle doyulur mu
      Ders çalış onu yap bunu yap
      Çık biraz gez anca yatıyon falan falan

      Yorumla
    • Tacu_
      Tacu_
      +1 yıl

      Sizi düşünmekten, bir rahat verip istediğiniz gibi yaşamanıza izin vermiyorlar. Anladım. Ama bu sizinkilerin nesil sorunu değil. Sende anne olunca pek farklı olmayacaksın

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @Tacu_ bilemiyorum😂

      Yorumla
    • Tacu_
      Tacu_
      +1 yıl

      Öyle olucak. Bende olmaz diyordum yavaştan o tiplere benzemeye başladım. Kız kardeşimi rahat bırakamıyorum. İlla baskı uygulamam gerekiyor. Azıcık rahat bıraktım online eğitime 1 kere bile katılmadı

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @Tacu_ ahzjmamxmsxaş yaaa benim abim yok uf dertlendim gene
      Neyse güldürdün teşekkürler 😅

      Yorumla
    • Tacu_
      Tacu_
      +1 yıl

      Ablan vardır belki. Bende ikiside yok. En büyük olmak büyük sıkıntı

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @Tacu_ ben de en büyüğüm ablam da yok hatta kız kardeşim de yok :/

      Yorumla
    • Tacu_
      Tacu_
      +1 yıl

      Sen ablasın o halde. Seninde işin zor. Ya tek çocuk olucan ya da sonuncu doğan olucan. İlk çocuk olmak büyük sıkıntı. Keşke bizde diğerlerinden olsaydık

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @Tacu_ aynen 😂😂

      Yorumla
  • Teesir
    Teesir Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 41%
    +1 yıl

    Hahaha sabah sabah nereden geliyor bunlar aklınıza yahu :)

    1
    7 Yorumla
    • elifguccix
      elifguccix
      +1 yıl

      Soruyu dün değil önceki gün sordum sorduğumu bile unutmuşum neden herkes bugün yazmış anlamadım 😅

      Yorumla
    • Teesir
      Teesir
      +1 yıl

      Ekranıma yeni düştü benim, neden böyle oldu bilemedim ama çok güzel ve komik bir soru :) Tebrikler...

      Yorumla
    • yjnnb
      yjnnb
      +1 yıl

      @elifguccix çekici bulmadığınız herşeyi aşağılamak zorundamısınız?

      Yorumla
    • elifguccix
      elifguccix
      +1 yıl

      @yjnnb sorumda bu benzetmeyi haklı bulduğuma dair bir cümle var mı?

      Yorumla
    • yjnnb
      yjnnb
      +1 yıl

      Soru baştan aşağı yalnış. Senin sorularına çok yanıt geliyor ve bu onları aşağılamak için baya insan demek.
      Uzun boylu seve bilirsin ama bu kısa boylu erkekleri aşağılıyıcağın anlamına gelmez

      Yorumla
    • yjnnb
      yjnnb
      +1 yıl

      Senin soruların senin bencelerin kendin bilirsin ben sadece yalnış olduğunu ve kızlar olarak çekici bulmadığımız her erkeğe sevemesekte en azından saygı duyalım diyorum

      Yorumla
    • elifguccix
      elifguccix
      +1 yıl

      Bu kadar rahatsızsan engelle tatlım. 😊 Neden sırf bu yorumu yapmak için yeni hesap açma zahmetinde bulundun ki?

      Yorumla
  • JazzD
    JazzD Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 95%
    +1 yıl

    Boyum 1.70 ve hep bu formu korumaya çalışıyorum yorum size kalmış.

    Kas yapan kısa boylu erkekler üçgen peynire mi benziyor?
    2
    0 Yorumla
  • Yaniyorum3131
    Yaniyorum3131 Takip Et
    Guru Yaş: 51 , eic 58%
    +1 yıl

    Ayni şekilde senin boyun kısa olsaydi napardin yani kısa insanlara karşı iyi bir yaklaşım deyil bence

    3
    0 Yorumla
  • iammarshmellov
    iammarshmellov Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33 , eic 91%
    +1 yıl

    Ahahahah benzetmeye bayıldım ve kesinlikle benziyor 😂 ama çok yakın arkadaşım kısa boylu ve aşırı kaslı her gün fitness yapıyor onu üçgen peynire benzettiğimi söylersem kavga ederiz 😂

    1
    0 Yorumla
  • benimyahu
    benimyahu Takip Et
    Guru Yaş: 44 , eic 34%
    +1 yıl

    Adam kısa olmasına rağmen pes etmemiş ve mücadelesini vermiş. Kas yapmış. Bir şeyi de takdir edin.

    5
    0 Yorumla
  • animecikız_
    animecikız_ Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 55%
    +1 yıl

    En azından kendileri için uğraşıyorlar hiçbir şey yapmadan kıçını devirip yatan götü göbeği salan insanlarda akıllarınca dalga geçiyor gerçekten komik

    2
    0 Yorumla
  • mühendis128
    mühendis128 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35 , eic 96%
    +1 yıl
    Kas yapan kısa boylu erkekler üçgen peynire mi benziyor?

    ben niye benzetemedim

    2
    0 Yorumla
  • kanatsızmaceracı
    kanatsızmaceracı Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29 , eic 79%
    +1 yıl

    Benzetmeyi çok da doğru bulmadım ama aşırı kas bence de kısa boylulara fazla yakışmıyor ama yakışanını da görmedim değil gördüm iyiydi

    2
    0 Yorumla
  • -Elvis
    -Elvis Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 40%
    +1 yıl

    İnsanların boyuna kilosuna takılanlar acaba kısa ve çirkin gelselerdi hayata nasıl pencereden bakarlardı

    2
    0 Yorumla
  • Muratgl93
    Muratgl93 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34 , eic 82%
    +1 yıl

    1.74'ün altındaki erkeklere kas pek yakışmıyor olacaksa eğer minimum boy indeksi 1.74'le sınırlı kalmalı...

    2
    2 Yorumla
    • Tacu_
      Tacu_
      +1 yıl

      Abi 173 üm. Bırakayım mı yani?

      Yorumla
    • Muratgl93
      Muratgl93
      +1 yıl

      @Tacu_ Valla sana kalmış bırakmak olur mu spor lükstür ve de sağlıktır çalışmaya devam. Bende çok uzun değilim bu arada 1.75 zaten hem.😊

      Yorumla
  • sivrikirpi
    sivrikirpi Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl

    elif hanım yaktın içimizi sabah sabah 1.62 boy fit kaslıyım eşim çok uzun çocuklar uzun olur umarım büyümedik böyle kaldık kızlar çok uzun boylular bizim mahallede de görüyorum eşimle spora gidiyorlar yüzmeye filan nesil uzuyor

    0
    2 Yorumla
    • elifguccix
      elifguccix
      +1 yıl

      Bu muhabbeti benim sorularımda bir daha sakın yapma. Görürsem engellerim seni.

      Yorumla
    • haydarrca1919
      haydarrca1919
      +1 yıl

      eşinin boyu kaç ki?

      Yorumla
  • SonHevesBükücü
    SonHevesBükücü Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 46%
    +1 yıl

    Bazı kadınlar da farklı bir peynir türüne benzetiliyor. Bunları yapanlar haklı mı? İkisi de boş laf yani, çok takılmayın. Başkaları beğensin ya da güzel yorum yapsın diye yaşamıyoruz. Salın ya.

    3
    0 Yorumla
  • Sendenöğrendim
    Sendenöğrendim Takip Et
    Bilge Yaş: 27 , eic 86%
    +1 yıl

    Ya ne alaka sizene milletin görünüşünden sizemi kalmış. Bence erkek dediğin sağlığı için spor yapacak

    1
    0 Yorumla
  • Artricksound
    Artricksound Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 94%
    +1 yıl

    Tüm mr olmpialar 170 li boylara max 174 120 kg ben 170 83 kiloyum üçgen peynire benziyor diye düşünen arkadaş gelsin suratamı Bi söylesin o kadar sıkıyorsa

    1
    9 Yorumla
    • Artricksound
      Artricksound
      +1 yıl

      Ha bu arada konuyu açan arkadaş yüzündeki makyajı filtreyi çıkarsın yüzyüze konuşalım

      Yorumla
    • elifguccix
      elifguccix
      +1 yıl

      Konuyu açan arkadaş da böyle düşündüğünü söylemiş mi?

      Yorumla
    • Artricksound
      Artricksound
      +1 yıl

      Bu üçgen peynir değil gücün vi iradenin vucut bulmuş halidir heralde kaslı 170 lik adam reddetti kuyruk acısı oradan geliyor

      Yorumla
    • elifguccix
      elifguccix
      +1 yıl

      Hala anlamıyorsun. Soruyu kendi adıma sormadım. İnsanların fikirlerini sordum. Üçgen peynire benzettiğimi söylemedim.

      Yorumla
    • Artricksound
      Artricksound
      +1 yıl

      Kendi adına sorup sormaman beni alakadar etmez böyle bir konuyu dahi hakaret olarak kabul ederim

      Yorumla
    • elifguccix
      elifguccix
      +1 yıl

      Yarısı olan gocunur tabii. Sen de haklısın 😌

      Yorumla
    • Artricksound
      Artricksound
      +1 yıl

      Sonuna kadar haklıyım yara meselesi değil profental kortex lethal lezyonu olan tek varlığı yaratılış farkı olan homo sapienlerin alt tabaka muhabbetine böyle bir ortamda engaje olmak

      Yorumla
    • elifguccix
      elifguccix
      +1 yıl

      Prefrontal*

      Yorumla
    • Artricksound
      Artricksound
      +1 yıl

      Microsoft SwiftKey arada sapıtır.

      Yorumla
  • MrEftal
    MrEftal Takip Et
    Bilge Yaş: 31 , eic 86%
    +1 yıl

    Bu benzetmeyi ilk defa duyuyorum. Zannetmiyorum. Kısalarda çok kaslı yapı abes durabilir ama kişiden kişiye değişebilirde.

    1
    0 Yorumla
  • Lonelyness
    Lonelyness Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 59%
    +1 yıl

    Evet. Ayrıca uzun boylu da olsa kas yapınca omuzlardan ötürü görüntü daha aşağı çekiyor. 20cm kısa duruyor. Herkese yakışmıyor. En güzeli yüzücü kası.

    1
    0 Yorumla
  • semxsem
    semxsem Takip Et
    Master Yaş: 45 , eic 97%
    +1 yıl

    Hiç dikkatimi çekmedi bu tabiri yeni gördüm
    Üçgen vücut kısa boylu olmaktansa normal boy normal fiziği tercih ederim

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    150 Boyunda zayıf - Yuvarlak çubuk kraker
    155 Boyunda zayıf - Yine yuvarlak çubuk kraker ama bu sefer bahartlı
    160 Boyunda zayıf - Bu sefer meksika acılı.

    150 Boyunda kilolu kız - Çocuklar için pilates topu.
    155 Boyunda kilolu kız - Orta büyüktükle pilates topu.
    160 Boyunda kilolu kız - Büyük pilates topu.

    Kısaca boş yapmayın, Kas yapan biri dalga geçilicek bir şey değil gerçi bu konuyu açan büyük ihtimal kız ve hollanda ineği'nin poposu gibi suratı olduna eminim.

    4
    1 Yorumla
    • elifguccix
      elifguccix
      +1 yıl

      Soruyu soran kişinin de böyle mi düşünüyor olması gerek?

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Aslında alakasız bir şey olacak ama kısa boylular daha kolay kaslanır bu yüzden az kaslı uzundansa kısa ve kaslı daha iyi olabilir

    4
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Bencede dogru kisa boylu erkekler fit olmali ama cok kasli olmamali (bence bu uzun boylu erkekler icinde gecerli ben cok kasli begenmiyorum)

    4
    0 Yorumla
  • BatuqQq
    BatuqQq Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    Kızlarda sanıyor ki sporu onlar için yapıyoruz? gülerim buna...

    3
    2 Yorumla
    • BatuqQq
      BatuqQq
      +1 yıl

      @animecikız_ Sen ne diyorsun be ne diyorum?

      Yorumla
    • BatuqQq
      BatuqQq
      +1 yıl

      @animecikız_ Sen ne diyorsun? ben ne diyorum anlam bilgin yok

      Yorumla
  • Çaykovskiii
    Çaykovskiii Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 36%
    +1 yıl

    Ne alaka? Kimler benzetiyorsa dönüp bir aynaya baksın ararsan kusur çok

    2
    0 Yorumla
  • Sdfhkgdjfk
    Sdfhkgdjfk Takip Et
    Guru Yaş: 27
    +1 yıl
    Spor konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Saçma sonuçta boyunu hiçbir insan seçmiyor bu benzetmeyi yapanında uzun boydan başka hiçbir özelliği yoktur 😄

    1
    0 Yorumla
  • just0077
    just0077 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 86%
    +1 yıl

    Hahahahaha o nasıl bi benzetme. Ama evet biraz garip duruyor

    1
    0 Yorumla
  • Alright99
    Alright99 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 28 , eic 49%
    +1 yıl

    Kaslı erkekleri o kadar da çekici bulmayan tek ben miyim 🤷‍♀️

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    zac efron 173 - 60kg olsa daha iyi olabilir.
    özellik 170den kısalar böyle 70-80kilo olup fitnessa abanınca hiç iyi durmuyor cidden
    daniel radcliffe 165 yine iyi duruyo , çok kaslı oldugu için

    1
    0 Yorumla
  • Gamkeder
    Gamkeder Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 41%
    +1 yıl

    Kışa boyluyum kas yapmayı düşünmüyorum biraz kilo alsam yeter

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Insanların görüntüsünden yaptığı kastan size ne ne zaman vazgeçeceksiniz bu insanları dış görünüşleriyle yargılamayın tamamen Abdal ve at gözlüklü oluyorsunuz. şunuda bilin kendi aklınızın zayıflığını kendinizle barışık olmamanız ve kendi ezik egonuzu insanları yargılayarak bi nevi Tabiri caizse halının altına süpürüyorsunuz. ama ezik ve ahmaklıkla hiçbir zaman geri kalmayıyorsunuz. Ahmaklar topluluğu sizi.😂

    1
    0 Yorumla
  • zodyaklısamara_
    zodyaklısamara_ Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 78%
    +1 yıl

    Yakışmıyor boyları daha da kısa gibi oluyor uzun boylulara kaş yakışır

    1
    0 Yorumla
  • DelisinSennnnn
    DelisinSennnnn Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 82%
    +1 yıl

    Kısa boyda kötü kasda herşeyin ortası iyi 180-185 boy 70-80 kilo kasda yok göbekde

    1
    0 Yorumla
  • Tacu_
    Tacu_ Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Streoid takviyesi alanlar benziyor fjfjjfjr normal fitness yapanlarda öyle itici bir kas olmuyor

    1
    0 Yorumla
  • Kizbisusbe
    Kizbisusbe Takip Et
    Xper 6 Yaş: 23 , eic 94%
    +1 yıl

    Eşeğin aklına karpuz kabuğu soktun 😄 Artık hep öyle görünecekler puhahaj

    1
    0 Yorumla
  • Vandetta0714
    Vandetta0714 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 27
    +1 yıl

    Neden illa bir şeye benzetmeye çalışıyorsunuz? Kendi bedenleri ve nasıl istiyorlarsa öyle yaparlar ayrıca spor yapmak sağlık içindir, o kasları bir tek kızlar etkilensin diye yapmıyorlar yani.

    4
    0 Yorumla
  • fwolfefe
    fwolfefe Takip Et
    Xper 4 Yaş: 28
    +1 yıl

    biri üçgen peynire benzetir diğeri ise komik ve itici gözüktüğünü düşünür...
    insanların sağlıklı ve güçlü bir vücuda sahip olması ne zamandan beri kötü birşey haline gelmiş hayret konusu

    4
    0 Yorumla
  • Leading_Leader
    Leading_Leader Takip Et
    Master Yaş: 42
    +1 yıl
    Spor konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    Kediler, genelde uzanamadıkları ciğere mundar derler.

    2
    0 Yorumla
  • Birisi_
    Birisi_ Takip Et
    Yoda Yaş: 42
    +1 yıl

    Birşeye benzetip dalga geçilmesi dogru değil ama boy kısaysa vucudu genisletince daha da kisa görüntü oluyor. O yüzden ben yakıştıramıyorum.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    İsteyen yapar abi kendini nasil iyi hissetcekse hiçte öyle benzetmem

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    İnek resmi olan bi üçgen peyniri vardı laveshguirit miydi neydi ona benziyor

    2
    0 Yorumla
  • kodumunişsizi
    kodumunişsizi Takip Et
    Guru Yaş: 30
    +1 yıl
    Spor konusunda 364 cevap paylaştı.

    Yakışmıyor. Bir erkek 1.80'den kısaysa sert erkek tavırlarını bırakıp ponçik bir tarz yaratmalıdır.

    1
    1 Yorumla
    • ohmyhead
      ohmyhead
      +1 yıl

      vay arkadaş

      Yorumla
  • Deniyilmaz
    Deniyilmaz Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    sizi bilmem ama bana çok komik geliyo ya bu resimdeki iyi ama kısa boylu olunca yanlardan bastırılmış gibi ne bileyim

    3
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Siz neyi uygun görüyorsanız ona benziyorlar Helif hanım. Ben zaten kısa boylu değilim ^^

    1
    0 Yorumla
  • Rogueknight1864
    Rogueknight1864 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 31
    +1 yıl

    Sadece boyla ilgili yorum yaparsam. 170 cm olan Putinin yanına kim geçerse geçsin ondan daha ufak duruyor. Şu boy takıntınızı aşın artık.

    2
    0 Yorumla
  • Maestro81
    Maestro81 Takip Et
    Master Yaş: 45
    +1 yıl

    Evet benziyorlar sanki ayrıca genelde kısa boylu erkekler kas yapıyor onu da anlamış değilim 🤔

    1
    0 Yorumla
  • ManyakSaykoAdam
    ManyakSaykoAdam Takip Et
    Xper 3 Yaş: 32
    +1 yıl

    valla adamlar malı götürüyor, kısa mısa ama ben görüyorum ki en güzel kızları hep kısalar tavlıyor :D

    1
    0 Yorumla
  • SnowLover
    SnowLover Takip Et
    Xper 1 Yaş: 28
    +1 yıl

    @etliekmekkafalii hahahaha neden aklıma Sen geldin 🙊😂 üçgen peynire de benzemiyorsun aslında ama 😂🙄

    1
    1 Yorumla
    • etliekmekKafalıı
      etliekmekKafalıı
      +1 yıl

      Az farkla kurtarıyorum 🤣🤣 176 da uzun sayılırsa tabi🤣

      Yorumla
  • Kmjakslf
    Kmjakslf Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31
    +1 yıl

    Buna çok güldüm, bundan sonra hep gözüme öyle görünecekler. 😂

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    kısa boylular da bir zahmet kas yapmasın, harbiden üçgen peynire benziyorlar.

    1
    3 Yorumla
    • BatuqQq
      BatuqQq
      +1 yıl

      1.70 boylu kaslı biri seni darmadağın eder

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      yalnız 170 boylu biri benden kısa oluyor

      Yorumla
    • BatuqQq
      BatuqQq
      +1 yıl

      Bende 1.84 senden kısa duruyor diye seni alamaz anlamına gelmiyor her gün 150 kg bench basan adamı istersen 190 ol baş edemezsin

      Yorumla
  • hjhhb
    hjhhb Takip Et
    Xper 1 Yaş: 26
    +1 yıl

    Yorumlarda kısa boylu erkekleri baya bir gömmüşler ama bu doğru değil

    1
    0 Yorumla
  • eflatunbeyy
    eflatunbeyy Takip Et
    Xper 4 Yaş: 25
    +1 yıl

    Kesinlikle ama Johnny Bravo ya da çok benziyorlar 😄

    1
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (74)
Devamını Gör(119)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Spor > Sorular > Kas yapan kısa boylu erkekler üçgen peynire mi benziyor?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Kısa boylu erkekler spor yapınca üçgen peynire mi benziyor? 132 cevap verildi
1.75 erkek neden kas yapıp üçgen peynir gibi yapar kendini? 88 cevap verildi
Beli ince omuzlari geniş erkekler? 10 cevap verildi
Kısa boylu erkekler incel ezik mi oluyor s? 12 cevap verildi
Boyu kısa erkeklerin aşırı kaslı olması itici değil mi? 10 cevap verildi
Kısa boylu erkeklerde fazla kas itici durmuyo mu? 10 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Sitede kime aşıksın etiket yapayım mı?
  • Sevdiğiniz kişinin size güvenmesi mi, sizi kıskanması mı daha değerli?
  • Savaşçı mısın, barışçı mı?
  • Aşk uyum işi midir?
  • Bağırsaklarınız sağlıklı mı?
  • Kıskanç bir partner mi, fazla rahat bir partner mi daha zor?
  • Kadınlar kötü erkeğe mi aşık olur?
  • G. R. R. Martin neden Game of Thrones ana serisini bitirmeden novella kasıyor, dizinin sonunu bozduğu için mi?
  • Kolay vazgeçer misin?
  • Karşı cins arkadaşınız var mı?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨