Oran orantı denen bir şey var, adam 1.80 dir o boya göre kas yapısına sahip olur, diğer bir adam 1.55 tir o da ona göre kas yapısına sahip olur.
Sonuçta dorğu çalışma ile her ikisinin de vücudu gayet estetik görünür ve gayet sağlıklı olur aralarında boy dışında bir fark olmaz.
Ama şöyle tipler var mesela adamın boyu 1.50 ama öyle bir çalışmış ki kollarını çevresi 40 cm belki de 50 cm, bacaklar ayı bacağı gibi, işte o tipler için söylenmiş olabilir bu üçgen peynir benzetmesi.
Tabi bu söylediğim aşırı çalışmayı 1.90 boyunda insan da yapsa o da aynı derecede kötü görünür, sadece kısa boyluların kasları uzunlara göre daha çabuk gelişiyor, o yüzden kısa boylularda bu üçgen peynir durumu daha çabuk ortaya çıkıyor.
Boyum 1.72 cm 7 senedir boks yapıyorum. Bir sürü maç yaptım aklınıza hayalinize gelmeyecek kadar antrenman yaptım, kuvvet, patlayıcı, hız vs ne gelirse aklınıza bir o kadar acı çektim, sakatlandım şunu yazarken bile sırt sakatlığımdan ötürü ağrım var hala. Üstelik Bunlar benim mesleğim bile değil ayriyeten üniversite mezunu ve kamu da çalışan biriyim. Hayatıma bu kadar şeyi sığdırdım sıkıntısını çektim şimdi boydan ötürü hayatında doğru düzgün hiç spor yapmamış, spor yapmayı taytını giyip hop hop yürümek ya da 2 km koşmaktan 10 tane squat yapmaktan ibaret sanan zavallı insanların eleştirisine maruz bırakılıyoruz. Bence bir sorun yok ama yapanlar gerçekten akıl yoksunu.
Benimde boyum 1.72 idi kalıplı hayvan gibi bir şeydim çevremde moralimi bozan çok insan oldu boyu kısa yakışmıyor falan moralim bozulunca bıraktım 2 sene yapmıştım 3 ay oldu yapmadım tekrar başladım aklıma atasözü geldi kedi ulaşamayacağı ciğeri mundar edermiş
Bunu diyen insan boyu uzun, fit, sağlıklı atletik bir vücuda sahipse biraz anlaşılabilir. Ama bir ömür yatıp oturma organını büyüten, yağdan bıngıl bıngıl olan, sağlıksız beslenip yarım saat yürüme ile bitap düşen, kıllı göbeği kendisinden önce giden, uzun kısa farketmez kibrit gibi kollara bacaklara sahip biriyse, kırılacak gibi vücuduna 2 dar kıyafet giyip skinny fat göbeğini de içine çekince kendini seksi sanan bir insan ise ben de squat organımla gülerim sadece. Acıyla karışık gülerim, trajikomik zira.
Hayır haksızlar. Sıkıyorsa onu diyen kendisi yapsın bakayım. Hadi yapmayı bırak, temiz beslenmeye ve diyette 3 ay geçirsin o bile anlaması için yeterli..
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
65
Cevap
69
Cevap
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Kesinlikle doğru bulmuyorum, çok ta yakışır kas, uzuna da kısaya da yakışır, kas kazanmanın ne kadar zor olduğunu bilseniz, saygı duyarsınız, fitness yapıyodum eskiden ve ağır fitness yapana saygım büyük... Ayrıca dar omuzlu, cılız olunca uzun olsa da sevmem ama Naim Süleymanoğlu gibi güzel yüzü ve kasları varsa o boyda bile hoş😊
Yok ya ank da hiç böyle yakşklı görmedm, yani yakışklı var ama vücudu cılız ya da vücudu güzel yüzü böyle güzel değil, eger sen gerçeksen kesin tehlikeli bşrsndr😂kimse mükemmel değildir🤔
Onu diyen halt yemiş. O şekle girmek ne kadar çok şeyden feragat edip ne kadar çalışmayı gerektirdiği konusunda en ufak bir fikriniz yok. Haliyle uzanamadığı ciğere mundar diyorsunuz. Üçgen peynirmiş. Açın kendi göbeğinizle dalga geçin
Benim boyum 1.78 ancak benzetmenin haklı olduğunu ya da hoş olduğunu düşünmüyorum. Bunu diyenler genelde hayatı boyunca sadece yemiş, eline bir kere ağırlık alıp kaldırmamış,1 saat yolda sağlığı için yürümemiş insanlardır. Boyu ister 1.90 olsun ister 1.50 olsun harcanan emek, zaman, çaba ve çekilen acı aynı.
Bence kısa boylularla bu kadar dalga geçilmesi saçma :D Benim boyum 181 kısa değilim fakat kısa boylu olupta spor yapan adamları özellikle taktir ediyorum. Zaten boydan kaybettiklerini biliyorlar ve bunu telafi etmek adına spor salonuna gidip ter döküyorlar uğraş veriyorlar, bu sporu yapmakta kolay birşey değil. Ha kalkıp Steroid alırlarsa veya kendi boylarına gitmeyecek kadar kas yapiyorlarsa o saçma ve komik oluyor tabi ama bırakın da yapsın adamlar :D
Spor, istirahat beslenme antreman dan oluşan bir kavram, bunu yapabilmekte bir yasam standart istiyor,, Pozitif sonucları yanın da,, sadece komik ya da sempatik görüntü ise sorun, sigara alkol kahve vs gibi gereksiz alışkanlıklardan iyidir
Neye göre yapmışlar bu benzetmeyi spor yapanların boy ortalaması 170-177 arası bunun altı ve ustü çok nadir o ağzınızın suyu aka aka baktıklarınız bu aralıkta Bu arada boyum 1.80
Yakışmıyor ya bende dev değilim 158 boyum ama boyu 170in altındaki erkekler çok komik görünüyor ve boyları iyice çekiyor arkadaş ortamımızda bir çocuk vardı 168miş boyu inanki ufacık duruyordu.
Nedir kısa erkeklerle alıp veremediğiniz. Adamlar zaten kısa kızlar ilgilenmiyor. Onlarda spor yapıyor ne var bunda. Hani vücutlar düz olunca zaten hiç ilgi görmüyorlar.
Yok hanımefendi ben görüyorum. Uzun kızlar bize ilgi gösteriyor. Kısalar ise varlığımızdan bihaber oluyor. 180 altını görmüyorlar. Kısa erkek miyobular heralde
Çoğu kızda uzun sevdası olduğu için 178+ harici kısa muamelesi görüyor. O 178 de zaten şansa oldu. Eğlencesine anlatıyorum ama çok garip başlangıcı vardı. Ama 178 deyip kafanda büyütme. İlgi açı bir karakteri var diye ayrılmıştım. Üstüne zihniyet farkı vardı. Onun harici iyi kızdı. Umarım kendine göre birisini bulmuştur. Ondan sonra anladığım kadarıyla 178 de kadın 160 ta kadın. Hepsi aynı. Önemli olan karakter uyumuymuş. Keşke her insan buna baksa. Şu an 190 kadınla iyi anlaşsam, bu boyumla yürürüm. Pekte önemli değil o boy mevzusu.
@Tacu_ katılıyorum benim boy bayaa kısa olduğundan zaten 160lı erkek çok yok genelde170 falanlar onlar benim gözümde yeterince uzunlar 😂😂 178+ olanlar dev gibi😅
@Tacu_ ahsjxksş sorma ya😂😂 ben anlam veremiyorum o olaya😂😂 benden 30 40 cm uzunlar ben o kadar uzun olsun istemezdim heralde ama bilemiyorum da yaniğğ sonuçta sadece boy 😅
155 altı mı? Sende 180 bile aynı durur heralde. Ama olaya şöyle bakarsan, böyle ilişkiler sana daha çekici gelebilir. Sen kısasın, eşin uzun. Aklına bir soru gelir. Çocuğumuz kimin gibi olucak? Uzun mu kısa mı? Sen sarı o esmer olsan, esmer mi sarı mı kumral mı? Böyle ilişkiler baya hoşuma gidiyor. Diğerleri 0 heyecan. İlişkide karşındaki kişide sende olmayan şeyler olmalı onlar çekici gelmeli. Belli şeylerin istenmesi çok saçma geliyor. Bu şeyler yaş artınca azalıyor ama sosyal medya da hep ergenler var. Negatif etkileniyorlar, özgüven sorunları oluyor. Şimdi ben 18 ime dönsem böyle ilişkiler yaşamamış olsam, bu soruyu okusam. Büyük ihtimalle kadınlara nefret duyardım. Çok boş yapıyorlar
Seninkisi anne baba ile alakalı değilmiş aslında. Naptın ilköğretim ve lisede düzgün uyuyup beslenmedin mi? Benim kısa olmamın sebebi o. Seninde öyledir büyük ihtimalle. Çocuklarını iyi beslersen 190 olmasalarda yine de uzun olurlar
Zor o halde. İyi yanından bakarsak boyunla barışıksın, yaşıtların genelde böyle şeyleri çok takıyor. Özellikle dış görünüşle ilgili çoğu şeyi. Bizim neslimizde bu kadar boy yakışıklılık vb fiziksel konularda takıntı yoktu. Sizin nesliniz niye böyle bilmiyorum. Sosyal medya etkisi mi acaba
O kesin var zaten. Yine de sizin anne babalarınız, bizimkilere göre daha aklı başında. Ve çoğu aile çocuğuna düşkün. Bizde çok yiyoruz, ekmek yemiyoruz diye laf ediyorlardı. Neymiş kardeşlerimizde yesinmiş. Sizin nesle bakıyorum hatta 12 yaşına giricek kız kardeşim var ona bakıyorum. Zorla yemek yediriyorlar. Kendi çocukluğuma bakıyorum. Yemek yemek için ağlardım yine de yemek yapmazlardı
@Tacu_ yemek ye ye ye ye Acımıyorum yemek zorunda mıyım Doydun mu ne çabuk doydun o kadar yemekyle doyulur mu Ders çalış onu yap bunu yap Çık biraz gez anca yatıyon falan falan
Sizi düşünmekten, bir rahat verip istediğiniz gibi yaşamanıza izin vermiyorlar. Anladım. Ama bu sizinkilerin nesil sorunu değil. Sende anne olunca pek farklı olmayacaksın
Öyle olucak. Bende olmaz diyordum yavaştan o tiplere benzemeye başladım. Kız kardeşimi rahat bırakamıyorum. İlla baskı uygulamam gerekiyor. Azıcık rahat bıraktım online eğitime 1 kere bile katılmadı
Sen ablasın o halde. Seninde işin zor. Ya tek çocuk olucan ya da sonuncu doğan olucan. İlk çocuk olmak büyük sıkıntı. Keşke bizde diğerlerinden olsaydık
Soru baştan aşağı yalnış. Senin sorularına çok yanıt geliyor ve bu onları aşağılamak için baya insan demek. Uzun boylu seve bilirsin ama bu kısa boylu erkekleri aşağılıyıcağın anlamına gelmez
Senin soruların senin bencelerin kendin bilirsin ben sadece yalnış olduğunu ve kızlar olarak çekici bulmadığımız her erkeğe sevemesekte en azından saygı duyalım diyorum
Ahahahah benzetmeye bayıldım ve kesinlikle benziyor 😂 ama çok yakın arkadaşım kısa boylu ve aşırı kaslı her gün fitness yapıyor onu üçgen peynire benzettiğimi söylersem kavga ederiz 😂
elif hanım yaktın içimizi sabah sabah 1.62 boy fit kaslıyım eşim çok uzun çocuklar uzun olur umarım büyümedik böyle kaldık kızlar çok uzun boylular bizim mahallede de görüyorum eşimle spora gidiyorlar yüzmeye filan nesil uzuyor
Bazı kadınlar da farklı bir peynir türüne benzetiliyor. Bunları yapanlar haklı mı? İkisi de boş laf yani, çok takılmayın. Başkaları beğensin ya da güzel yorum yapsın diye yaşamıyoruz. Salın ya.
Tüm mr olmpialar 170 li boylara max 174 120 kg ben 170 83 kiloyum üçgen peynire benziyor diye düşünen arkadaş gelsin suratamı Bi söylesin o kadar sıkıyorsa
Sonuna kadar haklıyım yara meselesi değil profental kortex lethal lezyonu olan tek varlığı yaratılış farkı olan homo sapienlerin alt tabaka muhabbetine böyle bir ortamda engaje olmak
Hiç dikkatimi çekmedi bu tabiri yeni gördüm Üçgen vücut kısa boylu olmaktansa normal boy normal fiziği tercih ederim
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
150 Boyunda zayıf - Yuvarlak çubuk kraker 155 Boyunda zayıf - Yine yuvarlak çubuk kraker ama bu sefer bahartlı 160 Boyunda zayıf - Bu sefer meksika acılı.
150 Boyunda kilolu kız - Çocuklar için pilates topu. 155 Boyunda kilolu kız - Orta büyüktükle pilates topu. 160 Boyunda kilolu kız - Büyük pilates topu.
Kısaca boş yapmayın, Kas yapan biri dalga geçilicek bir şey değil gerçi bu konuyu açan büyük ihtimal kız ve hollanda ineği'nin poposu gibi suratı olduna eminim.
Kaslı erkekleri o kadar da çekici bulmayan tek ben miyim 🤷♀️
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
zac efron 173 - 60kg olsa daha iyi olabilir. özellik 170den kısalar böyle 70-80kilo olup fitnessa abanınca hiç iyi durmuyor cidden daniel radcliffe 165 yine iyi duruyo , çok kaslı oldugu için
Kışa boyluyum kas yapmayı düşünmüyorum biraz kilo alsam yeter
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Insanların görüntüsünden yaptığı kastan size ne ne zaman vazgeçeceksiniz bu insanları dış görünüşleriyle yargılamayın tamamen Abdal ve at gözlüklü oluyorsunuz. şunuda bilin kendi aklınızın zayıflığını kendinizle barışık olmamanız ve kendi ezik egonuzu insanları yargılayarak bi nevi Tabiri caizse halının altına süpürüyorsunuz. ama ezik ve ahmaklıkla hiçbir zaman geri kalmayıyorsunuz. Ahmaklar topluluğu sizi.😂
Neden illa bir şeye benzetmeye çalışıyorsunuz? Kendi bedenleri ve nasıl istiyorlarsa öyle yaparlar ayrıca spor yapmak sağlık içindir, o kasları bir tek kızlar etkilensin diye yapmıyorlar yani.
biri üçgen peynire benzetir diğeri ise komik ve itici gözüktüğünü düşünür... insanların sağlıklı ve güçlü bir vücuda sahip olması ne zamandan beri kötü birşey haline gelmiş hayret konusu