Güncellemeler
+1 yıl
söyle liglerde gorsek onları daha goz onunde sıvrıleenler daha guzel a takımlara gecerler demı
Pilot takımlar var dostum ama adları fenerbahçe vs vs değil mesela beylerbeyi spor galatasaraya çalışıyor ve antremanda gs forması giyiyor aynı şekilde çubuklu sporda fenerbahçeye
kagıt uzerınde kardesım heralde :)
türkiyede alt yapı olayı yok denecek kadar az tek tük çıkıyor. bizim takımlar günü kurtarma derdinde yaş ortalamalarından anlarsın
Var, arkadaşın dediği gibi isimler farklı.
Cevap
1Cevap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar