Ayakkabının markası ne kadar önemli?

lacoste bi ayakkabı aldım. aynı ayakkabıyı, en azından benzer bi ayakkabıyı, daha ucuz markalarda da bulmak mümkün. ama markaya istinaden bayağı para verdim. özellikle kızlara soruyorum, sonuçta kendimi öncelikle beğendirmek istediklerim onlar. sizce marka önemli mi, pişman olmalı mıyım bu kadar para verdiğim için?


0|0
2024

En İyi Kız Görüşü

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 19

  • bir kız seni markalı giyiyor diye beğenecekse hiç beğenmesin daha iyi. sen temiz ve özenli giyin yeter . dış görünüşüne değil öncelikle içine baksın .

    3|2
    0|0
  • Mesela sana tek bir cümle ; Erkekte ilk ayakkabılara bakarım . Bunu gösterişçilik olarak algılamasın kimse, ayrıca ben her zaman ayakkabıya en çok paramı harcamışımdır. Yani hiç kötü yapmamışsın, aksine çok iyi yapmışın. Tebrik ederim, güle güle kullan .

    0|1
    0|0
  • İşlev ve kalite... Bunları gözetmek gerekir... Yoksa 1000 TL'ye de var 6 TL'ye de...

    0|1
    0|0
  • Benim için hiç önemli değil.Ayakkabıyı kendine yakıştırdığı ve temiz kullandığı sürece sorun olmaz.Ama takıldığın kişilerede bağlı tabii onların marka takıntısı varsa dikkat ederler.

    0|0
    0|0
    • hadı canım bir mercedese bin birde şahine bin ondan sonra görüşürüz..

    • Karşımdakinin ayakkabısının markasına takılacak biri değilim ki kendimde de dikkat etmem.Araba konusuda aynı şekilde.Baba parasıyla araba alıp karşımda hava atıcaksa hiç arabası olmasın daha iyi.Ben karşımdakinin parasına aşık olmam.

  • marka önemsiz çakma ayakkabılar dışında

    0|1
    0|0
  • kaliteliyse pişman olma ben pek bilmem marka falan ama ayak sağlığı önemli sonuçta.başka şeylerde marka önemsiz tabi ki kapitalizme oyuncak olmamak gerek

    1|0
    0|0
  • Giysilerimde marka delısı degılım ayabbıdada cunku sureklı sıkılıp degıstırırım.Ama teknolojı ve makyaj malzemelerınde markadan vazgecmem.

    1|0
    0|0
  • Marka demek kalite demek. Kaliteli aldigin urunu uzun sure kullanabilirsin fakat ucuza oldugun mal kalitesiz olucagindan hemen eskir. En guzelini yapmissin o yuzden. Ama sunuda unutma her urun pahali diye kaliteli demekte degildir

    0|0
    0|0
  • kalite herzaman önemlidir.

    0|0
    0|0
  • Rahatlığı açısından önemlidir elbette. Bu takıldığın çevreyle alakalı.

    0|0
    0|0
  • Spor harici diğer ayakablarda markaya önem vermem beğendiğimi alırım ama her ayakkbıyıda giyemem

    0|1
    0|0
  • marka önemsiz.

    0|0
    0|0
  • Onemsiz ayakkabi ayakkabidir hatta cakmacilardanim ben..

    0|0
    0|0
  • dexter nasıl peki ben de dexter bakıyorum

    0|0
    0|0
    • ya bence bayana yakışmıyor o ayakkabı :) ama erkek gömleği harika durur. ayak fetişi değilim ben ama bir bayanda ayaklara ve ayakkabıya önem veririm. güzel durmalı

      link

      favorim: link

      link

    • benim için fazla klasik, ama bir isminin olup olmadığım bi tip pantolon giyiyo ya kızlar, kapri gibi değil, ama paçaları biraz yukarıda ve dar... bi de biraz salaş ve genellikle beyaz bi tişörtü o pantolonun içine sokuyosunuz. işte bu tarzın altına o ayakkabı mükemmel duruyo sanki :D

  • Kalite adı altından marka sömürüsüne dikkat.Marka olmayan kaliteli şeylerde bulabilirsin

    0|1
    0|0
  • Adidas giyerim kendimi bildim bileli . ben hiç pişman olmadım

    0|0
    0|0
  • temiz ve şık olsun yeter kasma kendinii yaa doqal ol .kolay qelsin

    0|0
    0|0
  • Herkes disi degil ici onemli der ama, disini begenmeyen icini merak etmez...

    0|1
    0|0
  • sadece spor ayakkabıda markaya önem veririm onun dışında ilgimi çekmez. Adidas spor ayakkabı alırım ama eşofmanını almam mesela:D

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 24

  • ooooooooooooo olum kızlar ayakkabıya bakarlar zaten, markaysa o erkeğe saldırırlar. niye? ekek zengindir çünkü. türk kızlarının dini imanı paradır.

    bi de utanmadan "biz dürüstüz bi kereaaa iç güzellik daha önemli ayrıca para da önemli değill" derler, utanmadan yalan söylerler, ikiyüzlüdürler. ağızları güzel laf yapar, methiyeleri düzerler ama sonra iş gene b.ka sarar.

    kediye ciğer emanet at, ama sakın bi türk kızına güvenme.

    0|0
    0|0
  • ya lacoste neymiş ? ne ayakkabılar var...! her markanın her ürünü alınmaz.

    lacoste un t-shirt ü nü alın, ama ayakkabıda çok daha iyi markalar var.

    şayet alım gücünüz yerinde ise, camper lar çok rahat ve sağlamdır mesela.

    new balance ın da çok güzel spor ayakkabıları var !

    0|0
    0|0
  • babanızın bınbır zorluk altında calısarak sırf sızlerı arkadas ortamında rencıde etmemek için harslık vermesı ve sızde gelısı 50-60 olan bu marka ayakkabılara 150-200 arası para vermenız bence hıc hos deıl.Ayrıca ayakkabının ne yapayım markasını beyaz olsun spor olsun ayagama yakıssın yeter benım ıcın.Fazla takılmayın boyle seylere..

    1|0
    0|0
  • maddiyata göre değişir markalar. ucuz ürün satıp para kazanmayı tercih eden markalarda var.az üretip pahalı satanda var.

    0|0
    0|0
  • Türkiyede çok iyi markanın ayakkabı firmasında çalıştım.150 250 ye aldığınız ayakkabıların 10 15 liraya maliyetti var. en lüks ayakkabı 30 40 ı geçmez.paraları bunlara vermeyin

    1|0
    0|0
  • lacoste ayakkabı işe yaramaz. fason ürettiriyorlar ve genelde marka giyinmeye kasan özentiler giyiyor.

    serdafini mi neydi. böyle bir italyan markası var. 250-300 lira ama ayakkabılarına dönüp bir daha bakarsın. italya'da üretildiği için ergonomisinden bahsetmiyordum bile.

    0|0
    0|0
  • bunun bir sınırı yok. Siz kendinizi hangisinde daha özgüven dolu hissediyorsanız onu kullanın. Ama yineliyorum bunun sınırı yok ki keza sizde lacoste için sıkıntılara düşmüşsünüz. Yarın bir gün iş görüşmeleri için ayakkabı almanız gerekecek vericeginiz rakamlara siz bile şaşıracaksınız. Amaç birinin sizi kaliteniz sayesinde beğenmesi ise kitap okuyun araştırın kültürel anlamda kaliteli olun.

    0|0
    0|0
  • emin ol bakarlar dostum markaya..

    0|0
    0|0
  • Çakma ayakkabılar hariç , markaya o kadar takılma ortalama fiyatları aynı zaten 100 200 civarı o kadar bir farkları yok yani 20 30 tl içinde markadan vazgeçme derim ben

    0|0
    0|0
  • kalite kalite kalite

    0|0
    0|0
  • ilk başta ayak sağlığın için kaliteli ayakkabı seçmelisin.en kötü marka kinetix falan seçmelisin imkanın varsa adidastan nıkedan falan şaşma

    0|0
    0|0
  • Bir ayakkabıya 250 kağıt verilir mi abi yaa.Akıl var mantık var.Yani ben kadın olsaydım, 250 TL'ye bir ayakkabıya verdiğini duysam tabi ki hak eden ayakkabı var hak etmeyen ayakkabı var; ilişkimi keserdim senle.

    0|0
    0|0
  • ilk önce sağlık gelir benim için.. gerisi saten boş..

    0|0
    0|0
  • Adidas zxz H3lium olsun 3 kuruş fazla olsun!

    0|0
    0|0
  • bence cok önemli

    1|0
    0|0
  • ayakkabı da ve beyaz eşyada markaya dikkat ederim.

    0|0
    0|0
  • sporda adidas bot da harley davdson

    0|0
    0|0
  • kaliteli ayakkabı koku bile yapmaz uzun süre giyersin puma adidas bot da harley davidson diyorum

    0|0
    0|0
  • Ayakkabi kalitesi bence cok onemli

    0|0
    0|0
  • kalite önemli

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    4
Yükleniyor... ;