
Uzun süredir bir spor salonuna yazılmayı düşünüyorum, ama kafamda bir soru var: Spor salonları yeterince hijyenik mi? Giden arkadaşlar fikirlerini yazabilir mi lütfen?

Kurumsal yerler yine bu konularda iyi havlusuz üye çalıştırmıyorlar. Benim gittiğim salon o kadar değil! Havlusuz çalışanlar falan çok. Bir bakıyorsun millet terlik ile çalışıyor 1-2 kişi öyle çalışında sayı 10 a kadar çıkıyor spor salonunda her zaman kural olmak zorunda. Fakat bütün aletler 2 haftada bir temizleniyor.
Değil ama çok da hijyen gerektirecek bir durum da yok.
Dışarda kullanılan spor ayakkabısını kullanmıyorsun zaten. Yerlerde süründüğün filan da sürünsen neolacak kide zaten. Ben askerde ilk 2ay günde en az 3kez yerler de süründüm tozun içinde ölmedim birşey olmadı
benim gittiğim yerde her akşam 7de, antrenörler gitmeden temizlik yapılıyor. Pazarlar hariç tabi. spordan sonra zaten duş aldığım için çokta göze çarpan bir hijyensizlikle karşılaşmadığım için bu konuya çok kafa yormadım açıkcası.
Spor sonrası duş yapıyorsun zaten pis olsun nedir yani
Cevap
49Cevap
Hijyenin H si bile olamaz.. Aynı aletlerde kac kişi çalışıyor sürekli.. Her bir kisi çalıştığında alet yikanirsa oyle hijyen var denilebilir ama imkansız.. Bir de çoğunun duşu soyunma odaları koyu renk ve loş aydinlatmalar olur. Onlari tercih etmeyin. Açık renk ve aydinlik olanlar daha temizdir.. Eve gelir bir daha duş alırım asla içim rahat etmez :)
Bu konuda zamanlama takibi yapmak lazım. herkesin tercih etmediği saatlerde temiz olduğunu düşünebilirsiniz. Bunun dışında haftalık temizlik programını öğrenin. neler yapıldığını sorgulayın. Çünkü çoğu ekipmanın özel temizlenme yöntemleri olduğunu biliyorum. Soyunma kabinleri duşluklar inanın sorgulayacağınız en son yerler.
Bu biraz da üye profiline bağlı. Dolayısıyla daha çok kurumsal mekanları tercih etmeniz gerekir. Tabi paraya da kıymanız. Ama hiç bir zaman optimum hijyen şartlarının sağlandığını sanmıyorum.
yav orası spor salonu ameliyat odası değil sen tembelsin diye bizi soğutmaya çalışma biz orada terliyoz
ben hiç gitmedim ama temiz olduğunu düşünmüyorum o aletler pistir o kadar kişi dokunuyor gün içinde
şahsen mecbur olmadıkça gidilecek biryer değil
Çoğu kadın spor salonuna iri ve kaslı erkek kokusu almak için gidiyor zaten bilinç altlarındaki hipergamiyi tatmin etmek için. Kirli olması kadınların lehine yani... (!)
bızım salonda kanlı adet bezı gordum ne hıjyenı ne temızlıgı?
Bence değil. Günde 4-5 defa temizliyorlar bizim salonu ama hiç temiz gelmiyor bana
Çok kötü değil ama çokta hijyenik sayılmaz, yani aşırı titizlikte insanda hastalığa neden olur fazla düşünüpte kendini yorma, olmadı yanında ıslak mendil taşı onunla sil 😏😄
çok pis yerler, biraz iyi olanların da fiyatı çok pahalı...
Kendi evindeki temizlik olmaz o mantıktan bakma bence gidemezsin.
Her gün temizlense bile değildir, senden önce terli biri kullanıyor aletleri düşünsene yapış yapış
Yani temizliğe önem veren salonlar var vermeyenler de var ama sonuçta bir sürü kişi gelip terliyor ne kadar hijyen olabilir bilmiyorum
Bizim salon hic hijyenik degil hic takmiyorum bunlara sporumu saglam yaparimn sonra cikarim guzel bir duş tamamdir 😎 sonucta merdiven alti luks salonda yapamam ben gelisemem 😎😀
Her spor salonu için geçerli bir şey değil olanı da var olmayanı da
Hijyenik olan yerler var coğunlukla iyi araştırıp gidersen memnun kalırsın
Spor salonları asla hijyenik değildir bence koşu bandı özellikle ter konusunda çok kötü olur
Her ne kadar temizlik yapilirsa yapılsın pek hijyenik olduğu soylenemz
Tabiki değil, açık havada yürüyüş yap daha hijyenik 👍
Hiç hijyenik değil bide herkes orda duş alıyo
En guzeli kendi havlunu götürmek
Pek degil ama yerine mekanina gorede değişiyor
Hijyenik değildir muhtemelen
Yeterinceyi geçtim hiç değil bence
Umuma açık heryer kadr hijyenik :))
Benim gittiğim gayet hijyenik.
Ultra bir hijyen yok ama idare eder
Bazıları hijyenik bazıları değil
Kurumsal bı firmaysa evet
Salondan salona değişir
Ben gidiyorum da her yerde değişir o hijyen
Hijyenik olma imkanı yok
Yeterince olmasada idare eder
Evet oyle olmak zorunda
Bence havlunu goturursen sorun yok
Sana gerek var mı fotoğrafta fit duruyorsun
senden daha temiz olduğu kesin
Değil
Bok gibi aynı 😂
D E G I L
Hayır değil
Yerine göre değişir
kesinlikle degil
Elbette değil...
Yok yok
Bence değil.
Sanmma
Değil asla
Degil.
Bence degıl
Kesinlikle değilll
Çoğu değil..
Kesinlikle. degil
değil
Bence hijyenik
Değil
değil
Hayır değil
Degil
Değil.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar