Spor salonlarına gitmeyi hiç sevmiyorum ve gitmiyorum. En başta bana o acayip plastik kokusundan daha tahammül edilemez gelen bir çok yapay ve negatif enerji yayan, hayatı sadece kas ve vücut geliştirmekten ibaret sanan birçok yapay ve antipatik erkeğin, kadının varlığı. Ben gerçekten o kişilerin oldukları ortamlarda duramıyorum, dayanılmaz bir sıkıntı geliyor. Kapalı ortamda spor yapmak hiç tarzım değil zaten. En güzeli, yalnız başıma veya yanımda ruhuma, zihnime iyi gelen sevdiğim bir arkadaşımla ya da ileride olursa eşimle açık havada, oksijene doyarak spor yapmak gibisi olamaz bence, net👍😄👍😄
Eğer gittiğin spor salonundan dolayı böyle düşünüyorsan spor salonunu değiştirmeni öneririm. Havalandırmasının yetersiz olduğu spor salonlarında olur bu bahsettiklerin, bir kaç kez tecrübe edindim
Ter kokusu ve anlamsız bir havasızlık. Ne kadar sağlıklı olabilir bu ortam diye düşünüyorum yıllardır. Spor izlemeyi çok severim, mutlaka da programa uymaya çalışırım fakat genellikle evde yaparım. Özellikle covid sonrası gidenler bir tık özensizler bence.