Çok zayıf olmama rağmen biraz göbeğim var.Bunu kasa nasıl çevirebilirim?

Çok zayıfım ama biraz göbeğim var bileklerim çok zayıf kol kaslarım çok zayıf kısaca baya zayıfım biraz göğüs kası ve kollarımın biraz gelişmesi lazım çünkü basketbol oynamak istiyorum.Karbonhidrat ve spor ile bu sorunu çözebilir miyim yardımcı olur musunuz?
Çok zayıf olmama rağmen biraz göbeğim var.Bunu kasa nasıl çevirebilirim?
Cevapla