Fenerbahçenin Galatasaraya yaptığı kıyağı hatırlayan var mı?kıyağın tekrarlanılması mı isteniyor?

1999-2000 senesinde Beşiktaş ile Galatasaray şampiyonluk için çekişirken inönüdeki derbiye prestij için çıkan Fenerbahçe Beşiktaş ı 3-1 mağlup etmiş ve Galatasaray şampiyonluğunu ilan etmişti.

link

Son zamanlarda sosyal medyada bazı Galatasaraylı taraftarların Fenerbahçeden kıyak beklemesi bir aliskanlıgın sonucu mu?

Not:Galatasaraylı olupta hafta sonu derbide Fenerbahçe yandaşı olmayacak olan Galatasaray taraftar ini tenzih ederek soruyorum.Onlar üstüne alınmasın
Fenerbahçenin Galatasaraya yaptığı kıyağı hatırlayan var mı?kıyağın tekrarlanılması mı isteniyor?
Cevapla