Ali Koç‘un süper kupa maçı öncesi Urfada yaptigi basin toplantisi çok garipdi.
Çelişkilerle doluyu,
Süperkupaya cikmamalarinin nedeni olayli teabzon maci degilmis ama
Neden olarak gösterdiği şeyler
3. Temmuz olaylarinin arastirilmamasi,
Rize Fenerbahce otobüse yapilan silahli saldirinin arastirilmamasi
Birde Trabzonspor maçınin ciddiyetini bilen devlet görevlisi, Valiligin güvenlik önlemlerini almamasi gösterdi.
Benim o basin toplantisindan anladigim, Ali Koç‘un sürekli şikayet ettigi TFF dfgilde sorun Hükümet.
Kisaca Hükümete savaş açmis görünüyor.
Azin Yildirim‘in hükümet vede içişleribakanliginin çalışmalarina vurgu yapmasi ilede tezat.
Son iki haftada söylenen hiçbir nedenle uyuşmuyor, söylemler.
Bana öyle geliyorki Ali Koç vede ekibi Fenerbahce şampiyon olmadigi sürece ligin bitmesini engelleyecek.
Galatasarayin Sampiyon olması durumunda Şampiyonlugu, şaibeli ilan edecek.
Tam Şark mentalitesi, hemde Koç Ailesinden!10 Yorumla
En İyi Cevaplar
Rezillik ya. 100. yıl kupasında, depremden etkilenen bir şehirde bunun yapılması çok büyük ayıptı ya. Ben hayatımda bu kadar anlamsız, faydasız ve bir şey işaret etmeyen bir protesto görmedim ya. Kime, neye yaradı bu u-19'la maça çıkma işi şimdi? Lig çekilme işini, futbol şubesinin faaliyetlerini durdurma işini falan hepsini anlarım ve mantıklı bulurum da şu u-19'la maça çıkma ve sonra çekilme işi o kadar plansız ve düşünülmemiş bir iş ki nerden baksan anlamsız oluyor. Adamlar kendi gencecik oyuncularını bile psikolojik baskıya maruz bıraktı, oradaki halka da en ufak saygıları yok sonra da kalkıp avrupa'dan bahsediyorlar öyle mi? Onların tek amacı haksız yere şampiyon yapılmak istediğiniz için yarattığınız tramvatik ortamı yaymak. Onların derdi avrupa falan değil. Bunun uğruna genç oyuncularınızı bile kullandınız. A takımı oyuncularınızı moralleri bozulmasın diye getirmediniz. Ama gençleriniz umrunuzda olmadı.
UEFA: resmi bir maça kaybedeceğinizi bile bile genç oyuncularla çıkmışsınız doğru mu?
Ali: evet adalet arıyorduk
UEFA : golü yiyince sahadan çekilmişsiniz?
Ali: …
UEFA: bir maçı bile isteye kaybetmek şikedir bunun farkında mısınız?Futbol bitmiştir :)
34 Yorumla- +1 yıl
Çeyrek final oynanacak takıma böyle büyük bir maç peş peşe denk getiriliyosa burada sıkıntı var demektir. burada mesele sadece Fenerbahçe değil Türkiye'yi Avrupada tek temsil eden takım Fenerbahçe ama bakıyoruz görüyoruz ki TFF ve GS için bunun hiçbir önemi yok.
- +1 yıl
Gayet yerinde bir karardır. Yıllardır sessiz kaldıkları yeter.
Ayrıca Fenerbahçe zaten uyardı yapacağız diye. Dikkate almayanların utanması lazım. - +1 yıl
@Predator12 , Tebrik ederim kardeşim. Az bile yazmışsın!
- +1 yıl
@Predator12 👍🏻👍🏻👍🏻
+1 yıl
Fenerbahçe gerekçe olarak Avrupa konferans ligi ni gösterip süper kupanın ertelenmesini aksi halde oynamayacaklarını dile getirerek bunu bahane ederek maça çıkmayacaklarını ifade ettiler. Oysaki Fenerbahçe nin rakibi Olympiakos takımı Fenerbahçe nin tabiriyle "erkek gibi delikanlı gibi" aynı gün daha birkaç saat önce maçlarını oynadılar ve bu maçın kendi ülkelerinde ertelenmesini talep etmediler. Üstelik Galatasaray takımı da şampiyonlar ligi maçına (Bayern Münih ) 3 gün kala ertelenmeyen maça (BJK maçı) çıktı.
Fenerbahçe kulübü bunları bahane ederek rakibinin güçlü kadrosu karşısında kazanamayacağını bildiği maçtan kaçmak istedi ve kendi taraftarının hışmına bir kez daha uğramamak istedi sadece bütün mesele bu...
Fenerbahçe kulübünün en kısa zamanda kendine çekidüzen vermesi ve farklı şeyleri konuşmak yerine sadece futbol konuşmak dileğiyle..00 Yorumla
Biz Fenerbahçe olarak dedk ki avrupa maçı var maçı erteleyin daha sonra oynayalm rahatça çünkü suanda AVRUPADA tek temsil eden takım biziz zaten Allahın belası kupa ertelenip durdu oyuncak gibi en sonda dediler ki gs bunu istemiyor gs kim sen tff isen sen karar vercen buna bundan önce ertelemede ön elemeler vwr deyip elemişlerdi o zamanlar bu icardi sığrda sorunları vardı erteledilrr bircoğuna göre saçma olan bu hareket mehmet denen tff başkanına bi tepkiydi amaö ama gd gene salğabyatıp umursmadı alın kupayı kıdurun
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
75Cevap
- Spor konusunda 20,4b cevap paylaştı.
u +1 yılFener çıkmıyor sanırım
00 Yorumla
+1 yılYani buradaki olay kişiler federasyona karşı tepki gösteriyor federasyon Galatasaray'dan yana çalıştığı bir düşünülüyor ki öyle, trabzonspor-fener maçı en sorunlu hakem veriliyor, Süper kupa maçı ilk önce Suudi Arabistan'da oynama kararı alınıyor sonra orada oynanmıyor buraya geliniyor kaos üstüne kaos yani Fenerbahçe'nin de istediği hani o kaç yıldır şampiyon olamıyor ağlayıp sızlayıp şampiyonluk olma çabasında, zaten o 19 takımı ile çıkacak kesin de ayrıca şu var yani öyle ya da böyle adamlar sahadan çekiliyor sanki Galatasaray büyük emek harcamış gibi seviniyor oynuyor bilmem ne yapıyor en azından sessiz kal birazcık saygın olsun ondan kaynaklı federasyonu fütursuzca istifa etmenin yönetim şeklini eleştirmek, hakeme şiddet uygulanıyor aynı hakemin yönettiği trabzonspor-fenerbahçe maçında olaylar çıkıyor Türkiye Cumhuriyeti'nin 100 yılında Suudi Arabistan'da Süper kupa maçı yapılıyor yani bunları tepki olarak yapıldı Ama bana soracak olursan Fenerbahçe'nin yaptığı çok gereksiz bir şey kimsenin umurunda olmaz sadece Türk futbolunu rezil etti. Üstüne Galatasaray'da sevinerek daha çok rezil etti.
30 YorumlaSpor konusunda 1,1b cevap paylaştı. Lafa gelince Avrupa da ülke puanı önemli diyen, kendileri Avrupa da oynarken her maçı ertelensin isteyenler konu biz olunca maçı ertelemeyi istemedi. Üstelik onlar için sezonda artık 7-8 maç kalmışken... Olympiakos yunan takımı, peki siz nerenin takımısınız? Bu maç 1 hafta sonra oynansa ne kaybedecektiniz? Avantadan oynamadan bir kupa sahibi olmak mıydı derdiniz? Bu kupayı alınca sevinecek misiniz şimdi? Utanma, arlanma, şeref, haysiyet... Unutulan değerler olmuş... Maalesef ki U19 genç takımımız ile maça çıkma boykotunu bile anlayacak kapasitesi olmayan bir ülkede mücadele veriyoruz. Zamanında gs nin Neuchatel Xamax zaferinde ben de çıkıp kutlamalara katılmıştım. O zamanlar rekabet Avrupa da başka, Türkiye de ligde başka derdik. Değerleriniz yerin dibine batsın, anlaşıldı ki düşman her zaman her yerde düşman. Yüzünüz varsa sevinin şimdi...
31 Yorumla- +1 yıl
Olay ne açıklar mısın kii🥺
2gün önceden u19 takımıyla 9 oyuncuyla sahaya çıkacağımız, ilk oyun durduğunda sahadan ayrılacağımız belliydi. Neyin kafasında yeni öğrenenler!!! Bir de sahada zıplayıp hoplayan Gs oyuncularının komedisi!!! Türk Futbolunun bağımsızlığı kesinlikle gözden geçirilmeliydi. Bunu tetikleyeceğini düşünüyorum bu tepkimizin…
Tff nin bağımsız karar almaması, biz Gs ye sorduk erteleme istemiyor gerekirse sonraki maçı erteleriz demesi neyin nesi? Tff ne işe yarar? Fenerbahçenin tepkisi tam da buna. Buyursun şimdi komik sevincini yaşasın Gs. Takımımın ve aldığı kararın sonuna kadar arkasındayım.💛💙💛💙💛💙💛💙
30 YorumlaAli koç kaç senedir hiçbir başarısı yok yok geçmiş şampiyonluk vs bu seferde hakkımız yeniliyor diyip bahane arıyor..
takım nerdeyse 1aydır dinlenmiş tek bir maça çıktılar yok avrupa maçımız var erteleyin diyor süper kupa bir çok kere ertelendi o yüzden oynanacak kararı çıktı fenerde biz gitmeyiz diyip ağladı gitmezse ceza yerler.. o yüzden u19 takımını yolladı maç başladıktan sonra top durduğunda yani taca felan çıkınca sahadan çekilecekti. İcardi sağolsun daha 1inci dakika dolmadan golü attı yolluk verdi fener kaçtı :D
ve her sene fener ligden çakilicez diye taraftarı uyutuyor.. bu fenerlilerin artık uyanmaları gerek35 Yorumla- +1 yıl
basit iki soru
1- süper kupa birçok kez ertelendi oynanmak zorunda diyorsun peki 2011 yılı süper kupası sene daha kaç yıl ertelenecek malum hala oynanmadı da?
2- Tüm U19 maçları Cuma ve Cumartesi günü oynayor erteleme maçları hariç peki FB nin U19 maçı neden bugün oynandı? TFF neden bugüne aldı maçını?
Biraz taraftarlıktan çıkıp tarafsız bakmayı deneyin artık şu lige - +1 yıl
@BaseCamp 1cisine cevap uefanın kararı neydi fener şike yaptı yani.. şampiyon ts demek naptılar kupayı fenere verdiler.. süper kupa geçen yaz oynanacaktı ticarete döküp kış ayında s. arabistana verdiler oda olay oldu maç çoktan oynanmalıydı..
olimpiyakos milli maç arasından sonra toplam 3 maça çıktı fener 1 maç adamlar ağladımı yok..
cevap 2.. U19 maçı ne alaka fener u 19lamı çıkıyor normal maçlarına adamlar ceza almamak için sahaya çıkıp çekileceğiz dedi bu kadar basit.. oda icardi yolluk verip yolladı..
bu maçın yayın ihalesi yokmu bilet satışı yokmu.. fenerin şımarıklığı daha doğrusu ali koçun eseri bu..
- +1 yıl
FB şike yaptıysa neden şampiyonluğu alınmadı ve şampiyonluk kupası verildi şampiyonluğu tescillendi? Ve 22 martta FB nin 2011 sezonunda fetö tarafından kumpasa düşürüldüğü ve tüm olayların düzmece olduğu mahkeme kararıyla kanıtlandı! Hadi FB şike ise neden süper kupa bjk ya verilmedi? Ve 2011 de fb şampiyonlar ligine katılabiliyorken uefa değil tff fetö emriyle apar topar kararla göndermedi FB yi olimpiyakos un lig maçı avrupa maçı yani fb ile maçı olduğu için ertelendi sana günaydın :D :D
U19 maçları resmi olarak cuma cumartesi oynanır neden fb nin U19 takımıyla maça çıkacağını açıkladıktan sonra U19 takımının maçı apar topar cumartesinden pazara alındı hiç bunu düşünmeyi akıl edebildin mi? hayır çünki o kadar taraflı ve körü körüne bakıyorsun ki keser hesabı sadece kendine göre yontmaya çalışıyorsun
Ticarete döken TFF takımları bilgilendirmeyen tff ama sana göre suçlu fb :D
Kaldı ki FB maça zaten U19 takımı ile çıkacağını ve taraftarlara maç için plan yapmamalarını ve bilet almamaları konusunda uyardı
Yayıncı kuruluşa gelince maçın oynanmayacağını bile bile yayınlamayı kabul etmiş kaldı ki böyle bir durumda yayın ihalesini kolayca iptal edebilecekken
Ali koç un şımarıklığı diyeceğine biraz holiganlıktan çıkta ofsaytımsılarla penaltımsılarla sahada yakınında rakip oyuncu yokken pas atabileceği kimseyi bulamayınca kendini yere atıp hakem sayesinde foul alıp gol atanlar ne oluyor peki? - +1 yıl
@BaseCamp halen aynı şeyi diyorsun ne anlatıyorsun 2011de resmi olarak fener şike yaptı bittti bu kadar basit.. süper kupa o yüzden oynanmadı
süper kupa tarihi 21 şubatta belli olmuştu.. o zaman yapsalardıya itirazı..
u 19 ile çıkıp oynacakmıydınız sanki sahadan çekiicektiniz niye ısrarla u 19 maçına değiniyorsun..
kısaca sen bildiğini okumaya devam et.. hayırlı akşamlar - +1 yıl
He yaa mahkeme kararı resmi olarak kumpas olduğunu diyor nedense ama! Süper kupa bir tarafın şikeden ya da maça çıkmama gibi nedenden dolayı oynanmıyorsa rakip takıma hükmen galibiyetle verilir ertelenmez daha kurallardan bihabersin.
konuyu idraktan o kadar uzaksın ki olayı anlayamıyorsun bile FB nin U19 takımı lig maçını cumartesi günü oynayacaktı ama FB kupaya U19 takımı ile oynayacağını açıklayınca TFF tarafından maçın günü cumartesiden pazara alındı neden alındı bunun amacı neydi neden yapıldı apar topar açıklama yapılınca?
Kısacası kurallardan mahkemelerden olaylardan bihabersin ama kendini bilgili sanıyorsun!..
Hadi sana da iyi geceler..
Kimse kenedi kendine gündem yaratıp, subliminal mesajlar ile saçmalıklar peşine düşmesin. Ortada bir müsabaka var ve oynayıp oynamamak kulübün yöneticilerinin kararıdır. Saygı duyarız. Ama sonucuna da katlanacaklarını hesap etmek zorundalar. Zira bu çocuk oyunu değil. Büyük bir ligin üyesi ve kulübü iseniz aldığınız kararların da sonucuna katlanacaksınız. Evet milyonlarca yorum ve bahane ile süresiz tartışmalar yaşanabilir. Sonuç?
Evet sonucu değiştirmez hiç bir şey. Hükmedenlere yenilmezmiş? Siz topa hükmedin sahada olayınız bu. Tüm zorlulara ve olumsuzluklara rağmen. Mücadele ederek OYNAYARAK bu oyunu. Ama sürekli saçma sapan hareketler ile kitleleri de peşinden sürükleyerek sadece hüsrana gider "bence" bu yol.
Eski başkanınızın açıklamaları ortadayken bence hiç uzatmaya gerek yok. Önümüzdeki sene şampiyon olur Fenerbahçe.
Ama onların adına üzgünüm bu sene de şampiyon GALATASARAY.
10 YorumlaFenerbahçe Hükmen yenilir Ama hükmedenlere yenilmez vermek istediğiniz mesaj buydu
132 Yorumla- +1 yıl
Hic. Umurumda degil.. Sonunda Kadar. Fenerbahce..
+1 yılBen de fenerliyim ve fenere yapilan haksizliklara tepki olarak yapildi ama netice alinabilecek mi bilemiyorum.
Her alanda tam adalet sağlanmadikça mutlu bir toplum olmamiz hayattan keyif almamiz mümkün degil keske herkes bunu anlayabilse..
10 Yorumla
+1 yılBahane. Maç ertelensin diyorlar Olympiakos maçını gerekçe gösteriyorlar. Oysa konferans ligindeki rakipleri Olympiakos bugün Yunanistanda Lamia 'ya karşı oynadı ve 5-0 kazandı. Hiçbir Olympiakoslu Fenerbahçe ile maçımız var Yunanistan federasyonu Yunanistandaki maçı ertelesin dememiştir. Ayrıca Galatasaray UEFA da devam etse Fenerbahçe o zaman da süper kupanın ertelenmesini isteyecek miydi? Bir de 7 Nisan tarihi iki ay önce belirlendi. O zaman iyiydi şimdi mi kötü? Geçin bunlari. Fenerliler Ali Koçun mızmızlıklarına alkış tuttukça bir arpa boyu yol gidemez. Benim için hava hoş İcardinin golünden sonra sahayı terk etmelerine ömür boyu gülerim.
10 Yorumla
+1 yılGalatasaraylılar neden bu kadar dalga geçiyor, sonuçta ortada konması gereken bir tepki vardı, iki tarafta memnun değil yani hakemlerden ve tff den, alın kupa sizin olsun yani nedir ki , hakkını arayan birilerine neden psikolojik baskı yapıyorsunuz sizde gayet farkındasınız nelerin yaşandığının
00 Yorumla- Spor konusunda 472 cevap paylaştı.
+1 yılSüper Lig yıllardır üst akıl tarafından dizayn ediliyor. Fenerbahçe'nin tepkisi sadece bu yıla ve bu yılda yaşananlara özgü bir tepki değil. İşi bu noktaya getirenler, bunların olacağını bal gibi biliyordu. Fenerbahçe adaletsizliğe boyun eğmedi. Bugün takımın sahadan çekilmesi, yabancı basına da yansıdı ama tarih bugünü yıllar sonra da olsa tarafsız bir şekilde analiz edecektir..
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılGalatasaray'ı yenemeyecekleri için çekildiler herhalde 😂
124 Yorumla- +1 yıl
Senin beyin bu kadar.
Cevap sahibi+1 yılSenin beynin de ölmüş haberin yok
- +1 yıl
ne ayıp hadi ordan git
Cevap sahibi+1 yılSen hakaret edince haklısın ben edince ne ayıp.
Ne saçmalık😂
+1 yılfener korktu diyenlerin haberi yok galiba günlerdir U-19 la sahaya cikacagiz denmesine ragmen okan bey rakip nasil bir kadroyla cikacagini bilmiyorduk tam kadro geldik demis (tabi yersen). trabzondaki olaylar icin fenerbahceye demedigini birakmayan dursun ozbek, erden timur icin savcilari goreve cagiriyor. gelmis burada atilan gole sevinc naralari atiliyor. jubelisinde fener formasi giyerek benim icin sereftir diyen metin oktay mezarinda ters dondu sayenizde
00 YorumlaBende anlamadımm bi şeye tepki gösterdiler herhalde ya da amaan zaten kazanamıyoruz mu dediler
20 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılÇekilmesi gerekiyordu herkes ayağını denk alacak biz perşembe yunanlilarla Oynayacağız bugünkü mac bizim kim olduğumuzu öğrensinler diye yapılan bi machti değilde u 19 karşısında sevinen eziklere nedemeli
10 Yorumla
+1 yılplanlar yapılıyo ali koç kapı arkasındaki sampıyonlugu alamayınca böyle yollara baş vuruyo gs fenerden agır bastı demekki fener bu hamleyle sampıyonluga oynuyo kap arkasından sampıyon olmayı hedefliyo
10 Yorumla
+1 yılAli koç gibi bir çirkef vasıfsız başkan var iken fener daha çok zarar görür yazık taraftara
40 YorumlaKlasik fenerbahce işte. Maduru oynuyor. Erkeklik yaptı U19 la çıkacağım diye. İlk dakika golü yiyince cekiliyoruz diyor 😂
20 Yorumla- Spor konusunda 406 cevap paylaştı.
+1 yılFenerbahöe perşembe günü maç yapacakmış süper kupa maçı ertelensin dediler ertelenmeyince protesto amaçlı önce U19 takımıyla çıktı sahaya gol yiyince de sahadan çekildiler
00 Yorumla
+1 yıl00 Yorumla
+1 yılBu maçın normalde geçen yaz oynanması gerekiyordu. Tam fb nin Avrupa ve lig maçının olduğu haftaya denk getirdiler. Fb de başka zaman oynansın dedi TFF kabul etmeyince tepki amaçlı çekildiler
00 YorumlaCimbom sevici federasyona tepki olarak çekildi. Geçtiğimiz Ağustos ayında Cimbom hazır değil diye maçı erteleyenler bugün cinconun uşaklığını yapmaktan geri kalmıyorlar
52 Yorumla- +1 yıl
Cimbom. icin Mac ertelenmisti.. Cimbom, a... Boyle seyler normal... Buyuksun... Fenerbahce
Tarihin en rezil anına tanıklık ettik rezil ettiler kendilerini
20 Yorumla
+1 yılKorktular yenileceklerini biliyor ali koç taraftar tepkisine maruz kalmamak için
20 Yorumla
+1 yılFutbol bir güzel arınmalı artık ne oynan maçlardan keyif alınıyor ne oynatan hakemlerden eskiden her maçı keyifle izlerdik.
00 YorumlaSpor konusunda 402 cevap paylaştı. Fetocular TFF içine sızmış galatasaray ve trabzonspor çalıştığı için hakemler ve var onlara çalışıyor şike dönüyor Fenerbahçede ve diğer takımlar bundan rahatsız olay bundan ibaret
00 Yorumla
+1 yılSiyasi bir şeyler olduğunu düşünüyorum çok garip şeyler oluyor canım ülkemde
10 Yorumla
+1 yıl
Fenerbahçe hükmen yenilir, hükmedenlere yenilmez Fenerbahçe.10 Yorumla
+1 yılHarbi ya olay ne, neden çekildi? Merak ettim bak şimdi. Bu olmadı. Yaktın bizi fener.
00 Yorumla- Spor konusunda 827 cevap paylaştı.
+1 yılGüya verilen kararı protesto edip mağdura oynuyor. Olay bu
00 Yorumla
+1 yılBak ben sana çok kısa ve net bir cevap vereyim Ali Koç'un totosu kaşınıyor
00 Yorumla
+1 yılDoğru bir karardı ama uygulama yanlıştı. Santradan sonra oynamayacaklardı
00 Yorumla
+1 yılAli Koç ağlama sezonunu açtı sırada 5. yıldızımızı verin muhabbeti var tam komedi ya. 😂
00 Yorumla
+1 yılNe de olsa alamayacağız, en azından hak ederek kazanamayalım dediler. 😃😃
00 Yorumla
+1 yılİlk dakikadan gol yersen 90 dakika nasıl biter tarihi fark olmasından korktular
00 Yorumlauf ne agladılar
100 Yorumla
+1 yılÇekilme falan yok maç devam ediyor p*rnhub’ta devamı 🤭
00 YorumlaSpor konusunda 1,9b cevap paylaştı. Klasik Türkiye Ligi işte umrumda değiller kendi vasat liglerinde top oynasın onlar Salı Çarşamba CL var.
00 Yorumla
+1 yılAli koç takımı kendi hırsının ve beceriksizliğinin kurbanı yaptığı için. Takım oyuncak olmuş adamın elinde
40 Yorumla
+1 yılFenerbahçeli olarak üzüldüm
Aziz Yıldırım'ın ahı varfenwrbahçenin üstünde o kadar haksızlık yaptınız ki adama
Ceza olarak Ali Koç geldi işte
Gitsin istiyorum
Giderse her şey düzelir.00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılAslı Türk olmayan bir başkanın İsrailiyatin emriyle sokakları karıştırma çabası hepsi o kadar sonları geliyor
00 Yorumla
+1 yılGesenin çiftliğine tepki
50 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılGsyi ve tffyi dünyaya rezil etmek için. Çok güzel etti de. Bravo Dik duruş timsali Fenerbahçe
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılUlan ayılar uyumadı bu sene mi kış uykusuna uykusuna yattın da dünyadan bir habersin
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılKızlar sahayı boşaltın ERKEKLER oynayacak diye anons yapıldı herhalde.
01 Yorumla- +1 yıl
sahada pembeliler vardi gormedin heralde
+1 yılTff yi protesto için siyaset ve feto ele geçirmiş sporuda
00 YorumlaPolitik işi var orada ahada diyorum
20 Yorumla
+1 yılFenerbahçe Galatasaray ligde ve kupada yarışta. Tff fenerin aleyhine hamleler yapıyor ve bundan dolayı fenerbahce çekildi
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılHahaha kaçtı korkaklar 😄
80 Yorumla
+1 yılFener olarak aşırı mükemmel olduğumuz için yorulduk
00 Yorumla
+1 yılağlakspor kendince biz mağduruz modunda takılıyor işte.
00 Yorumla
+1 yılakıllarınca mağdur ayağına yatıyorlar
30 Yorumla
+1 yılKorkaklar işte ne olacak. Helal Galatasaray’ıma
20 Yorumla
+1 yılKafasız oldukları için
20 Yorumla
+1 yılBilmiyorum ama çok sinir oldum fenere.
20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılŞikesarayı geçen sefer dinlendirmek için herşeyi yaptılar. Bu avanak taraftarda destekliyordu şimdi fener yapınca niye eleştiriyorlar
00 Yorumlarezil olduklari icin tab2
10 Yorumla
+1 yılFenerbahçe onurlu bir duruş sergiledi
10 Yorumla
+1 yılAli Koç denen şahsın saçma sapan davranışı işte
00 Yorumlaİşsizler gerçekten. Çık 90 dk oyna maçını.
00 Yorumla- Devamını Gör (43)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 