
⚽Ya siz? Messi 🆚 İbrahimovic
#bCeren1903

İbrahimoviç klas golcü. Ama sadece klas golcü yaptıklarının meyvesini yedi. Gücünü fiziğini ve aklını kullandı hep. Ben olsam bende seçerim. Tek merak ettiğim messinin Barcelonadan neden gitmek istemediği. :)
İkisinin yetenekleri oyun stilleri hatta mevkileri bile farklı diyebiliriz. İkiside çok iyi ama Messi bence çok daha ağır basıyor.
Ibrahimovic👍
Cevap
20Cevap
:) elbette zlatan :) gerisi çöp o bir efsane bnce :)
ibrahimovic iyi ama messi kadar iyi değil messiyi seçerdim bu ikiliden
Messi o kadar iyise başka takıma gitsinde görelim. İbra kendini heryerde kanıtladı.
En iyi diye sormuşlar en iyi İbrahimoviç olsaydi 5 Ballond’or Messinin değil İbrahimovicin olurdu 😉
İkisi de boş koçum. Ronaldo'yu tercih ederdim ben koçum. 👌
Ben şahsen zlatanı seçerim nedensiz seviyorum ibrayi
RONALDO ikisininde yaptığı işi yapıyor hem kanat hem forvet.
Benim oynadığım en iyi futbolcu olarak sağbek arda vardı, onu seçerim.
Messi takımı dört döndürür bir atom karınca 🐜
İbrahimovic sonuçta eski futbolcu tüfeklerinden.
kesinlikle doğru seçim..
Tartışmasız Messi kariyeri yeter
Tabi ki İbrahimoviç
Zlatan tam bir şerefsiz
İbo çok çok iyi ve efsanedir ama Messi koyar geçer
Zlatan evet
Messi tabi ki
Messi
Messi
Seni
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar