
Hangisinin karakterini daha çok beğeniyorsunuz?
Ronaldo
Messi
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Hangisinin karakterini daha çok beğeniyorsunuz?
Allah için Messi'nin neresi karakterli Beşiktaş futbolcusuna durduk yere aptal demesimi desen embappeye maçta hareket çekmesi mi desen ne desen var , Ronaldo İsrail'li muhabirin mikrofununu göle fırlatır Ken Messi isrrailde ağlama duvarına gidip ağlıyordu biri eşcinselleri desteklerken diğeri müslümanların ramazan bayramıni kutluyordu
Sen git adamı kışkırt sürekli tahrik et sonra da saygılı olmasını bekle? Yok öyle dünya messi az bile demiş
Kanka bence nusretin yaptığı saygısızlık adam ilerlemeye çalıştığı halde tutup zorla çekiştiriyor adamı adam zaten seni görünce kafasını sallamış sana selam vermiş adam için çok önemli bir an gidip oyuncularla kutlama yapmaya çalışıyor sen niye daha da yakasına yapışıp ona engel olmaya çalışırsın ki
Bi de bu adam nasıl sahaya indi o da var gidip zorla adamdan kupayı elinden almaya çalışıyor hadi onu geçtim her şeyin yeri ve zamanı var yani çağırırsın lokantana kutlamanı ağırlamanı şovunu şöhretini orada yaparsın da çıkıp maç ortasında kupayı alıp tuzlamak nedir kfndksns
Sonuçta yahudi olmayı kendisi seçmedi bu onun elinde olan bişey değil bak bir kişinin tavırları davranışları itici karakteri ters olabilir ama bu onun başarılı olmadığı anlamına gelmez birinin başarısını veya yeteneklerini onun diline dinine ırkına göre yargılayamazsın davranışları veya samimiyeti sana ters düşebilir veya itici gelebilir ama bu onu kötü veya başarısız yapmaz ikisi farklı kavramlar sevmeyebilirsin ama inkar etmeye gerek yok messi açık ara ronaldo’dan daha başarılı bir futbolcu olmuştur ama asla ronaldo kadar samimi, sıcakkanlı, sempatik, ve cana yakın olmamıştır bir messici olarak ben ronaldonun kişiliğini daha çok seviyorum benim için messinin futbolu, ronaldonun da kişiliği tartışılmaz.
Yerde gökte, ormanda çölde, yedi kıtada, iki cihanda, her yerde ve her zaman, CR7 forever!
Ben futbola bakarım , hiç kimse bir Messi değil
Cevap
23Cevap
Messi tarihin en iyisi bence
Messiyi çok tanımıyorum. Ronaldo yu bir tık daha fazla biliyorum. O yüzden yorum yapamam. Kıyaslamaya da gerek yok bence kimseyi.
İkisini de severim ama Ronaldo'nun fiziksel üstünlüğü var.
Ronaldocum benim ikinci kocam. 🖤 İlişkimizi gizlemeye karar verdik sadece.
Oturup çay bile içmediğim adamın karakterini nereden bilecem saçmalık
Zor soru ya Messi gibi o da Fatih hoca öyle dediğinden adam futbolun piri
Ronaldonun karakteri tartışılmaz ben hep ronaldocuydum
Karakterlerini bilmem. Kamera önünde show dünyası. Futbol olarak tabi ki Messi. Adam gerçek goat
Yukarda Allah var Ronaldo kardeşimin bi sapıklığını duymadım görmedim
messinin yeteneği vardı hiç zorluk atlatmamıştır diye biliyorum
ama ronaldo sadece çalışarak vazgeçmeyerek bu noktayaa geldiği için ronaldo
Ronaldo
Messi en iyisi
A si a si a si hala Madrid
Karakter olarak Ronaldo ama futbol olarak Messi. Messi pek sıcak kanlı değil Ronaldo'ya göre.
İşte bu yüzden Ronaldo.
C şıkkı.
Açtığın yeni hesaplarda hemen nasıl xper yükseltiyorsun böyle?
Beni takip mı ediyorsun sen, merak ettiysen mesaj atarsın. 😄
Hayır sürekli takip atıyorsun bana. Ordan biliyorum
Önüme gelene takip isteği atıyorum.
Messi tabi ki
Ronaldo
Ronaldo
Ronaldo
Ronaldo
Messi
Messi
Rodaldo ADAM!!!
Hem futbol hem Karakter Cristiano tabi ki
Dünya kupasını kazanan Messi buna güldü
Ronaldo her zaman
Ronaldo
Bence Ronaldo
Messi diyelim
Ronaldo tabiki
Sonuna kadar ronaldo
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?