ruhunuzun feri mi geçmiş, yoksa kalıbınızın adamımı,
insanları boğan bir tip misiniz, yoksa eğlendirenmi,
insanları boğan bir tip misiniz, yoksa eğlendirenmi,
ortaya karışık desem ruh halime göre değişken biriyim eğer sinirliysem kimse yanaşmasın yanıma ama neşeli olduğumdada espriler havada uçuşur çılgın olmayı severim hayatımda hep heyecan olsun isterim sıradanlık bana göre değil böyle olmayanlar mümkünse konuşmasınlar benimle
Sakin, terbiyeli, oturaklı, temiz bi' kızım..
Yazdığıma kendim bilem inanmadım =(
:)))))))))))))))))))))))
Valla adamına göre muammele...
Genelde karşımdaki insana ayak uydururum. O fırlama ise onun kadar fırlama. O eğlenceli ise onun kadar eğlenceli. Onlar kadar konuşkan. Onlar kadar sakin...
Ama arkadaş tercihim çok konuşan ve eğlencelilerden yana.
Yırtık arkadaşlar kim oluyor merak ettim.
Gayet sakin ve sağlam bir insanım.
ağır abi olma
Ağır abi demedim sakin ve sağlam.
Cevap
6Cevap
içimizdekini mi söylüyoruz yoksa dışarıya yansıttığımızı mı?
ikisi arasında dağlar kadar fark var da çünkü..
dışarıya yansıttığın tabiki küçük hn, yoksa en uysal insan bile ne kıyametler kopuyor içinde
evet doğrudur, dışarıya ben de o sessiz, sakin, ağırbaşlı halimi yansıtıyorum zaten, ama içim daha farklı dediğim gibi.
Yoğun agrasyona mani dünyada arada etkilensem de kendi bünyemde sutliman bir ruhaniyette debeleniyorum. Insanlar istediği müddetçe bogarim, ben istediğim müddetçe de sevimli olurum, eglenirler.
nabız kontrolüm iyidir diyorsunuz küçük hn
Oldukça.
eğlenceli bir insanım .
muabbetim çok güzeldir ama çok pis kalp kırarım
maymunlukta yaparım yeter ki sevdiklerimin yüzü gülsün.
ama bencilimdirde.. ama dürüstlüğüm eksikliğimi kapatıyor kanımca .
yani sıkmam boğmam kimseyi ^,^
Çok yırtık bir tipimdir ama etrafımdakiler ben varken eğlenirler genelde
Sakin ve ama sabırsız biriyim. Aslında 20 dakikada bir ruh halim değişmese iyi biriyim de neysee
saygılar.. :)
yeri geldiği zaman çok sakin yeri geldiği zamansa gayet fırlama duruma göre deişiyo ruhum
ritmini bulmuşsun
teşekkür ederim
Sakin değil ama fırlama da değil
İnsanları boğmuyorum ama eğlendirmiyorum da
ne olduğumu ben bile bilmiyorum adhajs
Sakin çok fazla sakin -_- ama konuşkanım sevdiğim insanların yanında , boğulduklarını sanmıyorum.. aslında sormak lazım he kararsz kaldım bir an
çok neşeliyimdir insanlar diyor nerden buluyorsun bu enerjiyi :D
yırtığım biraz.ama fermuarsız gezmem canım.
oy fıstığıma bak sen :)))
Biraz delilik var ama yakınlarıma karşı dışarıda çok oturaklıyımdır :)
Sakin derler genelde oturakli yerine gorede degisir
sanırım yırtık manyağın tekiyim
ne mutlu sana
Sakin,
Kendini boğan bir tipimdir daha cok
kır zincirlerini
İçimde seksenine merdiven dayamış bir gudubet var.
daha dün bir buğün iki dur hele hayat yeni başlıyor
Beni bu sitede zaten bilen bilir...Fırlamayım :D
senı sevdıgımden dolayı sincap
eyvallah cansın :D
kendimi bogar insanlari eglendiririm.
palyaço gibi mi
Bazı kurallarım olsa da her yere uyum sağlarım
Yerine göre
genel olarak oturaklı
nikinden belli,
eyvallah
Sen neden benim her soruma cevap vermiştin?
Vay canına sağol bende seni sevdim şimdi :)
kamilim ben
yidik biz de :))))
:)
Sakin
berkay biraz eğlenmelisin
deneyeyim
sakin ve oturaklı
daha vakit erken gör şeytanın gör dediğini
yırtıgım :'(
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar