Kızlar sizin içindir inşallah, kaslı erkeğe ne dersiniz? :D


Kendi adıma sıralayacak olursam (önem sırasına göre değil)
* Beden konforu ; O kaslar sadece güzel görünmüyor aynı zamanda rahat ve dinç hissettiriyor, uyurken bile bebekler gibi kasıldığınızı düşünün.
* Öz disiplin ; Zaten karı kız için vücut yapan adamın motivasyonu boştur bu yüzden 1, 2 ayda bırakırlar ancak hayat biçimi haline getirmek isteyen adam devam eder ve kazanır!
* Caydırıcı görünüş ; Kaslı bir adama insanlar istemsizce saygı duyar bilinçaltından gelir bu. Kimse gözüne kestirip sataşamaz, en belalı serseri bile sizinle daha saygılı konuşur.
* Güçlü olmak ; Ehh sadece caydırıcı değiliz. Aynı zamanda o gücü gerektiğinde kullanabiliriz. Bir kavga halinde kendimizi daha kolay savunuruz.
* Kendine güven ; Evet hem iyi göründüğünü hemde kaplan gibi güçlü olduğunu düşün sen kendine güvenmez miydin?
*Sağlıklı olmak ; Kalp damar sağlığından, hormonal dengeye onlarca sisteme yararlı bir uygulama vg yapmak.
Aslında sporcu bir gecmisim var. Bunu sağlayan ağabeyimin beni çok hirpalamasiydi. Bu yüzden teakwondo, kickboks ve güreşte bayağı ilerlettim kendimi. (İlde kickbox birinciligim bile var) her neyse o sıralarda illaki bodybuilding de yaptık.
Beni spor yapmaya iten ağabeyimin dayaklariydi. Ama seneler geçti el kalmayacağını anladım :)
Ben şahsen sadece kaslı güçlü erkeklere bakıyorum yapsınlar bence de çok önemli kol kası 😛yüksek yüksek tepelere çıkarabilmeli🙈
Vücut geliştirecekleri kadar birazcık beyinlerini çalıştırsalar neleri elde edecekler haberleri yok
Cevap
35Cevap
Kilo verme
veya vücudunun bu işe müsait olduğunu anlayınca baktı evde aldığı dumbellarla bile bir yere kadar geliypr devamını getirir.
Erkekler kızlar için kas yapmaz, aralarında ki güç savaşı yüzünden yapar. Ne kadar kol kasım var benim ki seninkinden büyük vb. Hem bir santim ölçü olayı, Erkekler kendi vücutların da büyüyen ne varsa onun yarışını yaparlar hep yani. Şey yarışı da dahil. Kolun kaç santim şeyin kaç bla bla bla
Kimin ki daha büyük vesaire. Güçlü olmakta bunun içinde tabi. Kızları düşünmezler kas yaparken hemde çoğunluğu, hangileri düşünür dersen estetik fiziğe çalışanlar sexy olanlar, yine de ben kasları kızlar için yapan çok az erkek gördüm bunca yıllık spor hayatımda hatta öyle sporcu arkadaşlarım var ki vücutlarını sergilemekten utanıyor. Erkekler kadınlar için kendine bakma anlamında adım atmıyorlar hiçbir zaman o kadar akıllı olamadılar ya da istemiyorlar, Dediğiniz gibi bir düşünce olsa varya ülkede spor yapmayan, kaslı olmayan erkek kalmazdı. Örneğin Burak Özçivit seviyoruz dediniz ülkede Burak Özçivit olmayan kalmadı.
Henüz kendi vücuduma bakayım kadınlara layık olayım diye düşünen bir erkek topluluğu oluşmadı yani
kizlarin kaslilara vermeye yatkin olmalarindan oturu bazi hemcinslerim bunu yapiyor ben daha cok sadece sevdigimin kadinin sewgisine muhtaclik duyabilicek bir erkegim yapmak isdesem vucut yapmaya musait bir vucudum war ama bilmiyorun dis gorunusumden oturu begenilme duygusu tiksinc geliyor
Sen ne istiyosan onu yap digerlerini bosver helal olsun sana 🙂
@sweet_girl00 peki teşekkür ederim 🙂
bir akşam evde uzanmış yatarken şöyle karnımı bir okşadım yuhhh dedim olm bu ne ertesi gün gittim salona kayıt oldum 81 kg iken 9 aydır fitnes yapıyorum ve şu an 73 kg yum biraz daha yağdan verip kastan aldığımda görsellik tamamlanmış olacak 😎💪🏻😃
Vücut geliştirme yapan insanlar ve başarılı olanlar genelde ya çok zayıf ya da çok şişman oluyorlar bu durumda insanların tepkilerinden dolayı özgüven eksikliği oluyo ve bu spor insana gerçekten çok şey katıyo vücudu geliştikçe insanın kendine güveni geliyo
1- Sağlık.
2- Sosyal Faaliyet
3- Asker ya da Polisliğe Hazırlanıyordur...
4- Öz Disiplin Kazanma ve Hayat Kalitesi Yükseltme isteği.
5- Ailesi Tarafından İlgisiz Büyümüş Bir Bireyin Hasret Kaldığı İlgi , Takdir Ve Beğenilme İsteğini Aklıyla Yapamayacağını Anlayıp, Biraz Sertleşmiş Kasla Başarabilme Umudu.
6- Kas Kütlesi İle Her Kızı Kendisi Gibi Sanıp Dış Kaporta İle Her Kızı Düşürebileceği Fikri.
7- Kavgada Herkese Tek Atarım Düşüncesi.
Ilk başta bir hevesle başladı ama şimdi istesemde bırakamam bırakmam Dünyanın en zor ve en güzel sporu çünkü aynanın karşı sında değişimi gorebileceğin tek spor vücut geliştirme dir.
En zoru o oldugunu dusunuyorsan gel benimle bir kere a takimi yuzme antremani yap aynada da gorursun degisimi birkac ay gelsen 😁 saka bir yana en zor diye bir tabir hep yanlistir.
Bunu ben demiyorum kardeşim yapanların sadece %5 % 10 u başarılı oluyo
Allah allah ben her yerde kas yigini goruyorum abartiyorsun ayrica ona bakarsak yuzenlerin de sadece %1i olimpik oluyor diyelim. Salona ben de gidiyorum, her yerde var asiri kaslilar. 🙂
Araştırmalısın
Çok bilgisizsin
😊 Ben neden hep goruyorum ya o zaman ☺️
Objektif ol
Bunu ben söylemiyorum zaten pro carta sahip kişiler soyluyo
MURAT Gönül
Serdar aktolga
Sen yarisma seviyesinden bahsediyorsun %5-10 diye. Ben de onu soyluyorum zaten, her bransin en ust seviyesinde olanlarin orani zaten hep oyledir. Ben normal kasi herkes yapiyor diyorum, olan da bu zaten.
Bilmeyene anlatırsın öğrenir
Ama cahile anlatamazsın çünkü o zaten biliyodur.
Bu sözü şimdi daha iyi anlıyorum sayende teşekkürler.
Yav he kardesim cok biliyosan anlat neyin kafasini yasiyorsun yillar fitness yapiyorum yüzücüyüm her yerde kasli adamlar var imkani olan herkes kaslaniyor, zaten eee?
Zaten ben cahillerle yaptığım hiç bir tartışmayı kazanamadım
😁 Şu an elit gorunmek icin sacma sapan havalara giriyorsun anlat diyoruz
Ama soldaki kassız erkek değil. Kassız...
Mesela birşey taşımak zorunda olduğumuzda, ya da giydiğimiz giysi dar gelmeye başladığında (zayiflamak için bu) diyorum
en büyük neden kiz ayarlamak
var öyle kizlar..
kendisi 5 para etmese de vucudu yapili diye sevgili olan
Yaşlanınca çökmemek felan ama asıl sebebi cidden güzel kızlarla çıkabilmek asılş sebep :) kızlar niye makyaj yapıyorsa aynı sebepten yani :)
Tipten hapse atarlar bari vücutla dikkat çekeyim. Her şey kızlar için
Sadece kızlar mı erkeklerin de bakışı değişiyor.. Daha bir otorite oluyorsun.. :) 😄
Asla o kararı almadım çünkü sporun ne olduğunu ve olmadığını biliyorum.
bence kız tavlama taktikleri ya da ilgi çekeyim ama egom hat safha da olsun düşüncesi..
daha iyisini yapabilmek varken neden daha zayifiyla yetinesin.
Kendileri için bir makyaj gibi karşı tarafta da görselliği hoş olduğu için ve kendisinin bakımlı olduğu anlaşıldığı için
50 kilo verdim neden yaptım bilmiyorum sonra spora başladım 30 kilo geri aldım kas yapmak için
sevdiği kızın kaslı istiyor oluşu veya kendine olan saygısı
Fiziksel olarak özgüvenini artırmak. kızların dikkatini çekmek. kısacası kendini daha iyi hissetmek.
Sadece erkekler için değil de sağlıklı olmak, özgüvenli olmak belki sporcudur ve ülkesini temsil edecek bir yarışmaya girmek istiyordur. İlgi çekmek isteyenler de var.
Özgüven elde etmek
Alkol ve sigaradan uzak durmak için işe yarıyor
Özgüveni geliştirmede de çok etkili.
fiziksel görünüşün psikolojik rahatlatması
Kadınların makyaj yapmak istemesiyle ayni sebep 😃
param yok bari kasım olsun da karı düşüreyim
Kası bir türlü sevemedim
Çılız durmaları kesin
Size makyaj yaptıran sebep neyse o
Giydiğim elbise üzerime yakışsın diye
Genetik kodlarımda var galiba
Benim vücut doğuştan kaslı gerek yok.
Kendine saygi bana gore
Arkadaş çevreyi
Fit olmak 😂
sağlık :D
İşsizlik hep.
Kızlar için
Kız tavlamak
Sağlık için
Discharge..
Hava atmak bence
Yani başka bir sebep olamaz bence
Karakter de önemli
Evet
@Jersinho simdi ben tipsizmiyim yani 🤔
@Jersinho o zman genelleme ;)
Çekici görünmek
Kizlar
merhaba cici kiz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar