Öncelikle kızlara soruyorum: Lazar Angelov hakkında ne düşünüyorsunuz, sizce kasları aşırı mı fazla yoksa iyi mi duruyor? Erkeklere ise: Arkadaşlar Lazarın vücuduna kimileri natural kimileri stereoid diyor. Steroid olduğunu varsayarsak böyle bir vücut zamanla steroidsiz yapılabilir mi ve siz görünüşü hakkında ne düşünüyorsunuz?
Sporun içinde sporcuları takip eden bu işten keyif alan ve sporcu bakış açısına sahip olanlarla sokaktaki insanların ya da hobicilerin ne bakış açısı ne bir fiziği yorumlamasi kıyaslanamaz bu ve benzeri adamları tüm fitness dünyası mükemmel bulurken sıradan insanların bu ve benzeri formları ayakalti etmesi hiç de önemli değil
Bence vücudu güzel lakin tip olarak yorumlamaya gelirsek kimsenin tipine laf etme gibi huyum yok ama ben şöyle düşünüyorum imaj değişikliği yapsa farlı stiller denese belki daha hoş gözükebilir ne bileyim saç sakal mesela bunda bir değişikliğe gitse belki daha iyi görünür.
1
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
Aynen olabilir. Adamların işi tip değil hocam. Emin ol bu adamın kaç bin tane hastası vardır kız olarak. Adamların işi hardcore bodybuilding, vücutlarından para kazanıyor. Cinsel hayatları da bundan aşağı değil.
Tip olmadığını zaten biliyorum. Benim demek istediğim imajında değişikliğe gitse daha iyi görünebilir diye fikrimi söyledim. Vücudu dışında zaten bu antrenörlük yapıyor beslenme antrenman programı vs. yazıyordu en son. Hasta olunması olayını ben şöyle yorumluyorum kaslarından ötürü şöhret oldu kas ve şöhreti kızlara çekici geliyor. Lakin tip olarak lanse edersek nasıl desem Beckham varken bu adama bakan pek çıkmaz. Cinsel hayatını sende bende bilemeyiz bir bakmışsın adam aseksüel çıkmış olur mu olur. Adam cinsel hayatını video fotoğrafla paylaşmıyor sonuçta cinsel hayatı iyi kötü diye yorum yapmak saçma olur. Bu Beckham içinde geçerli, Ronaldo içinde geçerli. Ortada bir görüntü veya kanıt yoksa iyi veya kötü diyemeyiz. Belirsiz diyelim.
Hmm haklısınız. Yok bir videosunda kızı afedersiniz organına oturtmuş barfiks çekiyordu, o yüzden cinsel hayatı hakkında öyle bir yorumda bulundum. Ayrıca ekstra hormon alıyor, testestoron seviyesi çok yüksekte, cinsel hayatının olmaması imkansız gibi bir şey. Tip olarak da o kadar kötü değiş bence. Bknz:
Bu kadarı fazla ve itici duruyor çok kasıntı bu adamı ilk defa duydum ve gördüm ama hayranları çokmuş sanırım herkesin kendi görüşü kendini böyle beğeniyorsa ne güzel
Kas çalışmadan ve çok iyi beslenmedikten sonra amino asit bassan bir poka yaramaz. Ama çalışıyorum iyi beslenmeye de çalışıyorum. Bakalım inş kas yapıcam bende. Gerçi bazıları için kas iğrenç ama neyse
Ama bu işin rajonu böyledir. Milyonlarca insan bu adamın hayranı. Tabi sizin şahsi görüşünüz. Benim hedefimde böyle olmak. Sonra yolda tank gibi yürücem ahhaha hayaller işte
Çok yontulmuş bir heykel görüntüsü var. Verdiğin örnekte tam oldu tank gibi cidden. Böyle tipler geriyor beni ya. Dokunsam adam patlicakmış gibi😄ama hayalin buysa devam et tabi
😂😂 çıplak olduğu için öyle. Bu vücuda tüm kıyafetler çok iyi olur. Ben mesela tişört felan iyince çuval gibi oluyor hahaha ama bu adam giyse vücuduna tam oturuyor veya gömlek felan.
Ya işte bence de sizin kararında dediğiniz pilaj vücudu herhalde. Bana da onlar çok yapmacık geliyor. Keko gibi. Kas yaptım mı bu adam gibi yapacan profesyonel. 😂
Bilmem, herkesin hoşlandışı farklı tabi :) ben böyle olup dikkat çekmeyi daha çok isterdim. Of düşünsene yolda böyle yürüyorum herkes bana bakıyor. Bence çok havalı😂😂
Sen dedin ya gözlerim kanadı diye, benimde bu senin dediğin adamın instagramındaki poposu açık fotosunu görünce gözlerim kanadı. Ayrıca bu adam nasıl 43 yaşında ya. Bu arada ben daha yakışıklıyım ama boy yok ya :(
Hahaha o resmi cidden benimde gözlerimi kanattı. Baya midem bulandı. Ama yakışıklı ve tatlı. Ayrıca tabikide 43 değil 25 yaşında. Google’un hatası. senin boyun kaç?
Evet bende zararlı diye biliyorum ama bunlar o aldıkları hormonu kalite alıyorlarmış o yüzden bir şey olmuyor. Tabi yaş ilerleyince ne olur bilemiyorum.
Boy Türkiye kadın ortalamasına göre baya iyi😂😂 Ben 170 olmama rağmen bazı kızların yanında kendimi dev gibi hissediyorum bide biraz kalıp var (😝) o kadar fitness cı gösterdik😂 sonra bir 180 erkek geliyor tüm hava pert 😂 Şaka bir yana boyun iyi yani, aynen kışın baya tembellik oluyor ya.😂😂 ama devam et, gitmeye çalış, spor iyidir.
Hahah öyle düşünme ya herkesin fiziki ölçüleri farklı. Sende bu boyda birisin bende bu boyda biriyim😄bu arada teşekkür ederim inşallah tekrar dönücem spora😄
İnş. Kendimizi olduğumuz gibi kabullenmeli vesağlıklı olduğumuza çok şükür etmemiz lazım. O zaman bu güzel muhabbetin için sana çok teşekkür eder, iyi akşamlar dilerim 😊
En İyi Cevaplar