Soruyorum Gençlerr Hepinizz Burayaa... SEVGİLİ ERKEKLERE GERÇEKTEN KOTÜ DAVRANINCA MI KIYMETLİ OLUYORUZ?

Meselaaa.. Diyelim ki hastayım ilaç getirdi çok minnetti belli etmemek mi lazım. Sabah kahvaltıya goturucek diyelimm ya paran var mı boş ver daha uygun yerde dememek mi lazım. Yani o kahvaltıya götürmek ya da erkeğin parasını yemek erkeğe erkekliğini mi hissettiyor. Aslında sorum şu erkekleri biz mi prensesleştiriyoruz.. Mesela erkeklere hep ağırdan mı almalıyız. Daha mı kıymetli... Zor kadın mı olmalı gerçekren?
Soruyorum Gençlerr Hepinizz Burayaa... SEVGİLİ ERKEKLERE GERÇEKTEN KOTÜ DAVRANINCA MI KIYMETLİ OLUYORUZ?
Cevapla