Fenerbahçe'nin 1955 yılında yaptığı tescilli şike hakkında ne düşünüyorsunuz?

Galatasaray şampiyonluk için yeterli farkı atınca, gs şampiyon olmasın diye sahadan çekilmişti fb. Sonra yetkiler fb'nin şike yaptığına karar verdi, fbye ceza verdi ve gs'de şampiyon sayıldı.
Detaylar; www.milliyet.com.tr/.../

Fenerbahçe'nin 1955 yılında yaptığı tescilli şike hakkında ne düşünüyorsunuz?
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel. 😄😄
Fenerbahçe'nin 1955 yılında yaptığı tescilli şike hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla