• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Spor

Herkes elinin resmini çekip yoruma atabilir mi? :>) (Sayfa 2)

HayatAynaSnYansıması
HayatAynaSnYansıması Takip Et
Master Yaş: 37
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
12
Yapay Zekaya Sor
Herkes elinin resmini çekip yoruma atabilir mi? :>)
Cevapla
İş Soruları Resim Soruları Yorum Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
3 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

78

Cevap

87

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • luimeron
    luimeron Takip Et
    Xper 3 Yaş: 31
    +1 yıl

    link Alem buysa kral biziz atarlı gençleri yorumumda eksik olmayın.

    2
    7 Yorumla
    • ISIran
      ISIran
      +1 yıl

      efecte vermiş hsdafıosadpfauıd :D

      Yorumla
    • luimeron
      luimeron
      +1 yıl

      işsizlik

      Yorumla
    • tuvaloved
      tuvaloved
      +1 yıl

      tesbih oltu taşı mı? gümüş kaplama da var sanırım

      Yorumla
    • luimeron
      luimeron
      +1 yıl

      tesbihlerden anlıyon manevi değeri çok yüksek.

      Yorumla
    • tuvaloved
      tuvaloved
      +1 yıl

      pek anlamam :)))). okulda bir hocada vardı aynısı,erzurum dan almış,ordan benzettim

      Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      Kahve den gelmiş gibisin bilader :>)

      Yorumla
    • bukree
      bukree
      +1 yıl

      tesbih hoş... :)

      Yorumla
  • erkeksihayvan
    erkeksihayvan Takip Et
    Master Yaş: 43
    +1 yıl
    Spor konusunda 1,5b cevap paylaştı.

    link seni mi kırıcam hacı

    1
    2 Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      vayyy ışık var bu el de :>)

      Yorumla
    • erkeksihayvan
      erkeksihayvan
      +1 yıl

      aa tombiş tombiş çıkmış narin zarif barnaklarım :(

      Yorumla
  • zelyha
    zelyha Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    nunchaku'm da arkadan poz vermiş :D ruh halimi yansıtan el fotom :D

    2
    3 Yorumla
    • zelyha
      zelyha
      +1 yıl

      link

      Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      harbi den minnacıkınım kutlarım :>)

      Yorumla
    • soğuknefes
      soğuknefes
      +1 yıl

      Nunchaku süs mü, kullanmasını biliyor musun? :D

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Bu da benden eheuheuheuhe link

    2
    2 Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      Eyvallahım Dasın usta .>)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      :D

      Yorumla
  • CaucassiAn
    CaucassiAn Takip Et
    Xper 7 Yaş: 34
    +1 yıl

    link

    3
    2 Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      usta elin harbi den çok şık :>)

      Yorumla
    • CaucassiAn
      CaucassiAn
      +1 yıl

      eyv.kardesm :)

      Yorumla
  • birtanemmm00
    birtanemmm00 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 32
    +1 yıl

    ellerimde kireçlenme var yapısı bozuk ben çekmiyim :( elinin altındaki gri araba senin mi?

    4
    4 Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      değil akrabamın . yo zaten insanlar yargısız infaz yaptı koyma ama gene de en iyi cevapta ki el için günün sorusu yapıcam :>)

      Yorumla
    • birtanemmm00
      birtanemmm00
      +1 yıl

      senin olaydı bir tur gezdir diyeceydim :((( al bak ellerimden mahrum kalma:D link

      Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      :D tipimle değil arabam için geziyosak zaten hiç gezmeyek :D artı İstanbul avrupa yakasında olman gerekirdi fanan fanan :>) b i gün tekrar arabam olursa mesaj atarım :D elin için ayrıca Teşekkürüm Desin .

      Yorumla
    • pasifiçici
      pasifiçici
      +1 yıl

      ben seni gezdiriyim ya :D

      Yorumla
  • DonaDüşenSonDamla
    DonaDüşenSonDamla Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    link

    buda benim seksy elim :D

    1
    1 Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      başarılı :D

      Yorumla
  • mymekanik
    mymekanik Takip Et
    Xper 2 Yaş: 44
    +1 yıl

    link benim ki de bu :)

    1
    5 Yorumla
    • Portakalp
      Portakalp
      +1 yıl

      o nasıl parmak çok değişik :D:D

      Yorumla
    • mymekanik
      mymekanik
      +1 yıl

      Niyeki ellerim de yüzüm de güzeldir öyle derler :)

      Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      Amin bilader :>) şıklar .>)

      Yorumla
    • mymekanik
      mymekanik
      +1 yıl

      Anlamadım bilader

      Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      Dua eder gibi tutmuşun ya elini , ondan esprisine amin dedim .>) şıklar derken de iyiler demek istedim

      Yorumla
  • yamanOO
    yamanOO Takip Et
    Yoda Yaş: 32
    +1 yıl
    Spor konusunda 418 cevap paylaştı.

    sırf bayanların ellerine bakmak için geldim...

    THE END...

    10
    0 Yorumla
  • zeynepx
    zeynepx Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31 , eic 56%
    +1 yıl

    Gerçeği olmayınca böylesiyle avunuyoruz ^.^ link

    6
    3 Yorumla
    • tuvaloved
      tuvaloved
      +1 yıl

      güzel ama ojenin rengini beğenmedim

      Yorumla
    • xpapurus
      xpapurus
      +1 yıl

      fena değil +1

      Yorumla
    • SanalDoyumsuzSanal
      SanalDoyumsuzSanal
      +1 yıl

      bu eli tanıyorum ...d

      Yorumla
  • lastnight
    lastnight Takip Et
    Xper 2 Yaş: 32 , eic 35%
    +1 yıl

    link

    9
    5 Yorumla
    • xpapurus
      xpapurus
      +1 yıl

      ne güzel elin varmış senin :)

      Yorumla
    • jagermeister11
      jagermeister11
      +1 yıl

      adamsın drogba:D

      Yorumla
    • berennn
      berennn
      +1 yıl

      pislikliğin alemi yok

      Yorumla
    • lastnight
      lastnight
      +1 yıl

      Noldu bu hareketle alakalı bir sıkıntın var galiba :D:D:D:D::D bu sitede o kadar pislik dönüyoken herkesin birbirine şaka mahiyetinde yaptığı bu hareket dikkatini çekiyosa bence sende bir sıkıntı olmalı :D

      Yorumla
    • kurubaklava
      kurubaklava
      +1 yıl

      Güçük dilim yuttum* :(

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    link Tırnaklarımı yeni kestim uzundu :D

    5
    9 Yorumla
    • tuvaloved
      tuvaloved
      +1 yıl

      olsun yine de güzel ama oje yerine sadece parlatıcı olsa çok daha güzel olur, emin ol. bu kızlar ne varda oje sürer anlamaıyorum. kendi rengi çok daha güzel.

      Yorumla
    • xpapurus
      xpapurus
      +1 yıl

      sanırım bu sorudan sonra oje sürdün :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      ahaha :D Hayır bugün değiştirdim şans eseri kesilmiş tırnaklara geldi :p

      Yorumla
    • soymukborusu
      soymukborusu
      +1 yıl

      bu ojenin rengi çok cırtlak değil mi?

      Yorumla
    • jagermeister11
      jagermeister11
      +1 yıl

      tuvalod :D nefes alsın yeter :D demek istedi:D

      Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      Çok sevimli :D Teşekkürüm Desin .

      Yorumla
    • çılgınSincap2
      çılgınSincap2
      +1 yıl

      İyiymiş

      Yorumla
    • tuvaloved
      tuvaloved
      +1 yıl

      jagermeister11 kanka öyle değil. hakkaten güzel,ama ojeleri sevmem, parlatıcı yeter :D :D:D :D

      Yorumla
    • mrnano
      mrnano
      +1 yıl

      uzatma da bence

      Yorumla
  • Tazman
    Tazman Takip Et
    Xper 2 Yaş: 32
    +1 yıl

    Selamlar :D link

    2
    2 Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      a.s yakışır :D

      Yorumla
    • Tazman
      Tazman
      +1 yıl

      Eyv :)

      Yorumla
  • onlygodjudgeme1
    onlygodjudgeme1 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33
    +1 yıl

    link sol elim :P

    2
    1 Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      İmiş :>)

      Yorumla
  • ISIran
    ISIran Takip Et
    Guru Yaş: 35
    +1 yıl

    Al elim çok güzel :D

    link

    11
    6 Yorumla
    • jnewsted
      jnewsted
      +1 yıl

      kimden gelecek diye bekliyodum :D

      Yorumla
    • ISIran
      ISIran
      +1 yıl

      :D Ayıp olmasın buda normali as9odhausdoasd


      link

      Yorumla
    • onlygodjudgeme1
      onlygodjudgeme1
      +1 yıl

      tek tek baktım acaba kim koydu diye :D

      Yorumla
    • ISIran
      ISIran
      +1 yıl

      :D:D

      Yorumla
    • bukree
      bukree
      +1 yıl

      ayyy cok ayıp :D

      Yorumla
    • ISIran
      ISIran
      +1 yıl

      Neresi ayıp :D

      Yorumla
  • mrnano
    mrnano Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    link

    3
    7 Yorumla
    • tuvaloved
      tuvaloved
      +1 yıl

      kamerada otomatik af var sanırım. net çıkmış

      Yorumla
    • Portakalp
      Portakalp
      +1 yıl

      klavye güzelmiş :D

      Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      Gizemli :>)

      Yorumla
    • çılgınmemuradayı
      çılgınmemuradayı
      +1 yıl

      o laptopun modeli markası nedir bro :D

      Yorumla
    • bukree
      bukree
      +1 yıl

      :D

      Yorumla
    • çılgınSincap2
      çılgınSincap2
      +1 yıl

      Asus n56vz ;-) bende de var

      Yorumla
    • mrnano
      mrnano
      +1 yıl

      elimden çok laptop öne çıkmış cık cık cık


      laptop bu arada n550jv

      Yorumla
  • mOtiOn
    mOtiOn Takip Et
    Xper 7 Yaş: 37
    +1 yıl

    link

    2
    3 Yorumla
    • tuvaloved
      tuvaloved
      +1 yıl

      tamirci misin abi :))))))

      Yorumla
    • Visery
      Visery
      +1 yıl

      Acil manikür gerek sana

      Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      Boyun 1.90 falan mı .>)

      Yorumla
  • by-ALSA
    by-ALSA Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    htp :// hizliresim.com /KZ6Xq0 al kardeşim

    boşlukları silersiniz

    1
    6 Yorumla
    • Portakalp
      Portakalp
      +1 yıl

      en bakımlı erkek eli seni gördüm

      Yorumla
    • by-ALSA
      by-ALSA
      +1 yıl

      teşekkür ederim

      Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      üşenen için by alsa ; link


      imiş bilader gitar mı çalıyon .>)

      Yorumla
    • by-ALSA
      by-ALSA
      +1 yıl

      eyvallah kardeşim üşenmekten değilde yeni üye olduğundan link paylaşımı yasak.

      bide gitar çalmıyorum kesme vakti gelmiş heralde :)

      Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      yok ben birleştirmeye üşenen olursa diye attım .>)

      Yorumla
    • by-ALSA
      by-ALSA
      +1 yıl

      Teşekkür ederim kardeşim eyvallah :))

      Yorumla
  • gemini88
    gemini88 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 39 , eic 30%
    +1 yıl

    millet elinden cok tırnaklarını yarıstırmıs soruyu kızlara gore guncelle bence :D

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    link al canım güle güle kullan

    4
    3 Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      Çok ayıp

      Yorumla
    • Desnudate
      Desnudate
      +1 yıl

      abhhahahahha :D:D:D:D:

      Yorumla
    • wertuy81
      wertuy81
      +1 yıl

      eller güzel ama yinede :)

      Yorumla
  • Burak1916
    Burak1916 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    +1 yıl

    link al o zaman...

    4
    1 Yorumla
    • TeufeL
      TeufeL
      +1 yıl

      o parmaklari o sekilde kirmayi nasil becerdin? su anda bende alcidayim da :)

      Yorumla
  • ÖmerTürk
    ÖmerTürk Takip Et
    Xper 2 Yaş: 38
    +1 yıl

    link :)

    4
    0 Yorumla
  • bblueeyess
    bblueeyess Takip Et
    Yoda Yaş: 39
    +1 yıl

    link

    1
    1 Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      eyvallah usta .>)

      Yorumla
  • insannedenyasar
    insannedenyasar Takip Et
    Bilge Yaş: 39
    +1 yıl

    Sitede herkesin elini gördüm.

    , işine yaramaz ama olsun bu da benimki :)

    link

    1
    0 Yorumla
  • bahtsizbedevi666
    bahtsizbedevi666 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 46
    +1 yıl

    Levelsız olduğum için link atamıyormuşum :) artık bir dahaki sefere ;)

    2
    1 Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      aynen bekleriz .>)

      Yorumla
  • berxodan
    berxodan Takip Et
    Guru Yaş: 34
    +1 yıl

    link

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    link

    2
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      kıskanç kızları gözelim;)

      Yorumla
    • Portakalp
      Portakalp
      +1 yıl

      ouww harikaa :D

      Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      bu eller senin mi harbi den :D kartpostel gibi duruyo abi ya nasıl senin olur :>)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      gözelim dedim ya neyse renksiz hali

      link

      Yorumla
    • wertuy81
      wertuy81
      +1 yıl

      HDR den mı cektın guzel

      Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      çok fake yakaladık senin ki gerçek gibi sağol :>)

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Utandım sımdi kızlar ojelii mojeli atar uzun uzun tır nakli :)

    5
    1 Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      utanılcak b i uzuv değil ki bu , el yane :>)

      Yorumla
  • Çilekli-Esilop
    Çilekli-Esilop Takip Et
    Xper 2 Yaş: 110
    +1 yıl

    I ıhh atmam ..

    Ellerim çok çirkin kimseler görmesin : /

    4
    4 Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      Bence sen eksik kalmamalıydın .

      Yorumla
    • Çilekli-Esilop
      Çilekli-Esilop
      +1 yıl

      link Oralarda bi' yerde ..


      Eski fotograftır :)

      Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      Harbi den oralar da biyerde :D hangi renk el senin ki :>) bu arada Teşekkürüm Desin .

      Yorumla
    • Çilekli-Esilop
      Çilekli-Esilop
      +1 yıl

      Söylemem çook gizli *-*

      Yorumla
  • jelibonnnnn
    jelibonnnnn Takip Et
    Guru Yaş: 38 , eic 48%
    +1 yıl

    Atmam ellerime nazarlar diğer sonra :)

    4
    2 Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      Pekisi :>)

      Yorumla
    • jelibonnnnn
      jelibonnnnn
      +1 yıl

      o 10 eksiyi veren salak da kim ya

      Yorumla
  • HainAdam
    HainAdam Takip Et
    Xper 6 Yaş: 44
    +1 yıl

    link

    4
    2 Yorumla
    • NickSize
      NickSize
      +1 yıl

      Süpersinnnnnn... :-)))

      Yorumla
    • HainAdam
      HainAdam
      +1 yıl

      :DDD

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    buda benim link :))

    7
    1 Yorumla
    • zigan
      zigan
      +1 yıl

      :)))

      Yorumla
  • EjnebiiCermen34
    EjnebiiCermen34 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    +1 yıl

    Kızlar da ;

    Google ____ ojeli eller

    ara

    XD

    15
    2 Yorumla
    • somebodylove2
      somebodylove2
      +1 yıl

      hahahha süper :D

      Yorumla
    • scare
      scare
      +1 yıl

      +1

      Yorumla
  • abinizgeldiaçılın2
    abinizgeldiaçılın2 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 35 , eic 34%
    +1 yıl

    hafız sen ne meraklı çıktın bu günün sorusu olayına ha. daha 3 gün öncede yine sen yok muydun burada. soru da güzel olsa gam yemeyecem.

    1
    0 Yorumla
  • AayiNeOCcocuq
    AayiNeOCcocuq Takip Et
    Bilge Yaş: 32
    +1 yıl

    bütün ellere baktımda hepsi birbirinden güzel ama kimisinki benimkinden büyük :)

    1
    1 Yorumla
    • AayiNeOCcocuq
      AayiNeOCcocuq
      +1 yıl

      anaa bu gördüğüm ellerin yarısı google görsellerde var :D

      Yorumla
  • MeaLoNe
    MeaLoNe Takip Et
    Xper 7 Yaş: 34
    +1 yıl

    maksat makara ise izlemeden etme :) kusura bakma kamera bozuk.. yoksa atardım :)

    https://www.youtube.com/watch?v=-jjBqZgQM5c
    0
    0 Yorumla
  • onlygirll
    onlygirll Takip Et
    Yoda Yaş: 32
    +1 yıl

    Zeytinburnuna benziyo yol ya :)

    4
    12 Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      :D hayırdır bizim mahallede mi oturuyon :>)

      Yorumla
    • onlygirll
      onlygirll
      +1 yıl

      Yok bestelsizdeydim 8 ay once avcilara tasindim :)

      Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      Üzüldüm senin adına zb can dır :>)

      Yorumla
    • onlygirll
      onlygirll
      +1 yıl

      Yok ya abaza dolu burasi daha guzel oh mis hic laf atan yok herkes kulturlu nazik super :)

      Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      Sus kız terbiyesiz :D neremiz abaza doluymuş :>) avcılar B . K gibi yer :>) bide duvara


      Avcılılılar yazmışlar :>) öh dedim utanmasalar lı lı lı diye konvoy yapcaklar mış dedim :D

      Yorumla
    • onlygirll
      onlygirll
      +1 yıl

      Evet oyle bir kere basta akp olan bir yerin basi abaza sonunu dusunemiyom :)))

      Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      Peki . Madem bu soru dasın , elinin resmini bizlerle paylaşır mısın :>)

      Yorumla
    • onlygirll
      onlygirll
      +1 yıl

      Telefondan. Ugrasamam simdi pcdede degilim ojede yok zaten :)

      Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      Sorunun amacı hep beraber aktivite yapmak , diğer arkadaşlar koydu , sen koymuyosan ve senle konuşmaya devam edersem , sorunun amacı kayar :>) iyi geceler .

      Yorumla
    • Confusedd
      Confusedd
      +1 yıl

      :D

      Yorumla
    • onlygirll
      onlygirll
      +1 yıl

      Ahaha:))

      Yorumla
    • tuvaloved
      tuvaloved
      +1 yıl

      ojesiz daha güzel zaten. lütfen koy lütfen :))))

      Yorumla
  • cagladoganata
    cagladoganata Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32 , eic 40%
    +1 yıl

    Geçmişten tecrübem var elim hiç fotojenik değil kfkfj

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    erkeklerin ellerine bakarkene nereleri kurcalamıştır diye aklımdan geçirdim :D herkesin eli güzelmiş.

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    link buda benden hepsinin ojeli bende sorun için oje sürdüm iyimi:D

    6
    8 Yorumla
    • Goodenough
      Goodenough
      +1 yıl

      hmmmm Guzell... :D +1

      Yorumla
    • pasifiçici
      pasifiçici
      +1 yıl

      güzel :)

      Yorumla
    • bb11bb
      bb11bb
      +1 yıl

      en sevdiğim el!

      Yorumla
    • Tonguc01
      Tonguc01
      +1 yıl

      Çok iyi, Sevdiğim tip .)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      teşekkür ederim :)

      Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      bu foto fake canım :D


      ne sanıyodun PAT DİYE GÖRDÜĞÜMÜZE İNANDIĞIMIZI MI :D


      yakala ; link

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      link al o zaman :D soldakı benım sagdakı sakar kuzenımın eli elini kesti bırlıkte cekdık attk bu sefer fake olmadını analrsn bızım herkes gıbı ojelı tırnaklarımız yok:( :D

      Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      bak şimdi oldu Teşekkürüm Desin :D geçmiş olsun kuzenine .

      Yorumla
  • mmkedibayan
    mmkedibayan Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Adamın el fetişi var kanmayın

    24
    1 Yorumla
    • bro13
      bro13
      +1 yıl

      başarılı tespit +

      Yorumla
  • SamedddD
    SamedddD Takip Et
    Xper 2 Yaş: 30
    +1 yıl

    elimin resmini çekip koymaya korktum bu kadar insandan :D

    0
    1 Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      :D

      Yorumla
  • SıkıPartner
    SıkıPartner Takip Et
    Xper 5 Yaş: 43
    +1 yıl

    benim ellerim KOCAMAN! bu arada tebrik ederim cok interaktif bir soru olmuş. Ben de başka seyler isteyim.

    0
    0 Yorumla
  • -zippo-
    -zippo- Takip Et
    Xper 2 Yaş: 49
    +1 yıl

    link

    3
    3 Yorumla
    • -ShiluH-
      -ShiluH-
      +1 yıl

      :D

      Yorumla
    • Ottoman-Warriors
      Ottoman-Warriors
      +1 yıl

      link

      Yorumla
    • Ottoman-Warriors
      Ottoman-Warriors
      +1 yıl

      ama hastayım :(

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    link

    ben eksik kalmıyayım dedim :D

    1
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      link

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      açılmıyor atmıyorum buneya

      Yorumla
    • tüylüşeftalisever
      tüylüşeftalisever
      +1 yıl

      artını ben verdim üzme kendini el sonuçta:)

      Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      tekrar dene ve yüklediğinde en alttaki linki ver .>)

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    +1 yıl

    ya brader sen el resmi istedin diye bende ayak resmi istedim ama adamlar silip durdu sorumu:((( bari sen istede belki seni dinlerler:)))

    0
    0 Yorumla
  • FikrimFirarDa
    FikrimFirarDa Takip Et
    Xper 2 Yaş: 31
    +1 yıl

    Moruk Benim Telefonun Kamerası Buzlu Cam Gibi Ya Baktınmı Karşıdaki Görünmüyo :D

    0
    0 Yorumla
  • bukree
    bukree Takip Et
    Xper 2 Yaş: 34
    +1 yıl

    link tek parmak olsada idare edin :))

    0
    1 Yorumla
    • cantoprak
      cantoprak
      +1 yıl

      linkin açılmıyo

      Yorumla
  • xpapurus
    xpapurus Takip Et
    Xper 2 Yaş: 46
    +1 yıl

    buda benim elim link

    1
    1 Yorumla
    • xpapurus
      xpapurus
      +1 yıl

      pardon o link çalışmıyor bu link link

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    bırakmadın ki elimize bir su tutalım link

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    solak olmayıp sağ elinin fotosunu çekenler evli değilse bende birşey bilmiyorum :D :D :D

    1
    0 Yorumla
  • kızımbakgit
    kızımbakgit Takip Et
    Xper 6 Yaş: 41
    +1 yıl

    kanka sağ dolu solu çekiyorum :P asjkdgfkjasdgkjf :D

    2
    5 Yorumla
    • SorunPeace
      SorunPeace
      +1 yıl

      Sag doluysa Solu Hangı elle cekıcen g0t :D

      Yorumla
    • kızımbakgit
      kızımbakgit
      +1 yıl

      bırakta fantezilerim bana kalsın :P

      Yorumla
    • kızımbakgit
      kızımbakgit
      +1 yıl

      link unutmuşum* :D

      Yorumla
    • bukree
      bukree
      +1 yıl

      fettullahci misin sen? :))

      Yorumla
    • kızımbakgit
      kızımbakgit
      +1 yıl

      hayır nerden çıkardın :)

      Yorumla
  • emina123
    emina123 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    +1 yıl

    elin cok güzelmiş kanka güle güle kullan :D

    3
    1 Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      Teşekkürüm Desin :>)

      Yorumla
  • Pradali-Ibrahim-Pasa
    Pradali-Ibrahim-Pasa Takip Et
    Xper 2 Yaş: 110
    +1 yıl

    Bana şunu bulun! itusozluk.com/image/128-nolu-flormar-oje_264610.jpg

    0
    0 Yorumla
  • hayatsanagüzelmi
    hayatsanagüzelmi Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    ellerim yok parmaklarım var :D kürek gibi ellerim var cok harika oldugunu biliyorum ama göstermeyecem nazar degmesin..

    0
    0 Yorumla
  • CappidiCuppidi
    CappidiCuppidi Takip Et
    Guru Yaş: 31
    +1 yıl

    Buyur abi. d

    https://hizliresim.com/WnYokE

    0
    0 Yorumla
  • yrnmne
    yrnmne Takip Et
    Xper 2 Yaş: 34
    +1 yıl

    Üşendim

    8
    18 Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      çocuğun olmicak bu üşengeçlikle :>)

      Yorumla
    • yrnmne
      yrnmne
      +1 yıl

      Allah korusun yahu:)

      Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      koy kız o zaman :D

      Yorumla
    • yrnmne
      yrnmne
      +1 yıl

      Tamam aksama yukleyeyim soz.

      Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      tamam dır anlaştık :>) iştesin gabila kolay gelsin .

      Yorumla
    • yrnmne
      yrnmne
      +1 yıl

      link

      Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      :D :D abi hepinizin tırnamı var yane :>) parmakların gerçekten uzun ve sanırım boyunda uzun , hafif kibir yani havalı ve beraberinde gelen şefkat de hissediyorum :>)

      Kırmayıp fotonu bizlerle paylaştığın için Teşekkürüm Desin .

      Yorumla
    • yrnmne
      yrnmne
      +1 yıl

      Kibiri, havayı ve şefkati bir el fotoğrafından nasıl çıkardın merak ettim :))

      Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      Elini görünce bunları hissettim :>) yazdıklarım sadece hissiyatım .>)

      Yorumla
    • yrnmne
      yrnmne
      +1 yıl

      İlginç.

      Hissettiğinden uzağım aslında :)

      Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      Her insanın yanılma payı olur , bende insanım :>)

      Yorumla
    • yrnmne
      yrnmne
      +1 yıl

      Tabii ki aksini savunmadım zaten :))

      Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      Mütevaziliğin üzre minnettarım :>) iyi akşamlar . Cici bak kendine .

      Yorumla
    • yrnmne
      yrnmne
      +1 yıl

      Hayırlı geceler :)

      Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      Teşekkürüm Desin :>)

      Yorumla
    • MarcoxPolo
      MarcoxPolo
      +1 yıl

      rüküş bir tip..

      Yorumla
    • tuvaloved
      tuvaloved
      +1 yıl

      tırnaklar çok uzun. biraz kısa olsa çok seksi olacak

      Yorumla
    • çılgınSincap2
      çılgınSincap2
      +1 yıl

      İyiymiş :))

      Yorumla
  • Confusedd
    Confusedd Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    üşenmeden çekip koyanlar var vay işssizler bravo :D

    3
    1 Yorumla
    • EsiLa67
      EsiLa67
      +1 yıl

      :))

      Yorumla
  • OlurÖyleArada
    OlurÖyleArada Takip Et
    Guru Yaş: 31
    +1 yıl

    El fetişisti misin, nesin?

    11
    0 Yorumla
  • defne-555
    defne-555 Takip Et
    Master Yaş: 37
    +1 yıl
    Spor konusunda 1,7b cevap paylaştı.

    kendime özel hiçbşyi böyle bir ortamda paylaşmam

    5
    4 Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      sen uyuz sun zaten arkadaşım biliyoz onu :>)

      Yorumla
    • defne-555
      defne-555
      +1 yıl

      kendimi sergilemeyi sevmem

      Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      peki toplu yaptığımız faaliyetlere katılmasan da değerlisin bizim için . iyi geceler .

      Yorumla
    • defne-555
      defne-555
      +1 yıl

      çok sağol...iyi geceler

      Yorumla
  • Devamını Gör (45)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Spor > Sorular > Herkes elinin resmini çekip yoruma atabilir mi? :>)
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Fotoğraf atsam yorum yapar misiniz? 92 cevap verildi
Fotoğraf atsam yorum yapar misiniz? 58 cevap verildi
Elinizin fotoğrafını atar mısınız? 28 cevap verildi
Gönderdiğiniz fotoğrafı yorumlayayım mı? 14 cevap verildi
Hadi herkes küçüklük fotosunu atsın? 5 cevap verildi
Foto kıyası yorumlayacak var mi? 39 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Çocuk yuvası, bakım evi ve hastanedeki hastaları ziyeret ediyor musunuz, halinize şükür içinde misiniz?
  • Dolgun kalçaları sadece erkekler mi seviyor?
  • İlk aşk mı, son aşk mı?
  • Öfken yükseldiğinde aslında neye ihtiyacınız olur?
  • Hatice Ö.'nün 'Kapalılar imha edilsin' sözü ifade özgürlüğü mü nefret söylemi mi?
  • Kadınlar her zaman haklı mıdır?
  • Kendinde en çok sevdiğin şey nedir?
  • Dünya basını Türkiye’nin elenişini böyle gördü, peki ya sizce? 🇹🇷⚽
  • Sevdiğin insan için değişir misin?
  • Saçlarınızın neye ihtiyacı var?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨