AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
87Cevap
link Alem buysa kral biziz atarlı gençleri yorumumda eksik olmayın.
efecte vermiş hsdafıosadpfauıd :D
işsizlik
tesbih oltu taşı mı? gümüş kaplama da var sanırım
tesbihlerden anlıyon manevi değeri çok yüksek.
pek anlamam :)))). okulda bir hocada vardı aynısı,erzurum dan almış,ordan benzettim
Kahve den gelmiş gibisin bilader :>)
tesbih hoş... :)
link seni mi kırıcam hacı
vayyy ışık var bu el de :>)
aa tombiş tombiş çıkmış narin zarif barnaklarım :(
nunchaku'm da arkadan poz vermiş :D ruh halimi yansıtan el fotom :D
link
harbi den minnacıkınım kutlarım :>)
Nunchaku süs mü, kullanmasını biliyor musun? :D
Bu da benden eheuheuheuhe link
Eyvallahım Dasın usta .>)
:D
link
usta elin harbi den çok şık :>)
eyv.kardesm :)
ellerimde kireçlenme var yapısı bozuk ben çekmiyim :( elinin altındaki gri araba senin mi?
değil akrabamın . yo zaten insanlar yargısız infaz yaptı koyma ama gene de en iyi cevapta ki el için günün sorusu yapıcam :>)
senin olaydı bir tur gezdir diyeceydim :((( al bak ellerimden mahrum kalma:D link
:D tipimle değil arabam için geziyosak zaten hiç gezmeyek :D artı İstanbul avrupa yakasında olman gerekirdi fanan fanan :>) b i gün tekrar arabam olursa mesaj atarım :D elin için ayrıca Teşekkürüm Desin .
ben seni gezdiriyim ya :D
link
buda benim seksy elim :D
başarılı :D
link benim ki de bu :)
o nasıl parmak çok değişik :D:D
Niyeki ellerim de yüzüm de güzeldir öyle derler :)
Amin bilader :>) şıklar .>)
Anlamadım bilader
Dua eder gibi tutmuşun ya elini , ondan esprisine amin dedim .>) şıklar derken de iyiler demek istedim
sırf bayanların ellerine bakmak için geldim...
THE END...
Gerçeği olmayınca böylesiyle avunuyoruz ^.^ link
güzel ama ojenin rengini beğenmedim
fena değil +1
bu eli tanıyorum ...d
link
ne güzel elin varmış senin :)
adamsın drogba:D
pislikliğin alemi yok
Noldu bu hareketle alakalı bir sıkıntın var galiba :D:D:D:D::D bu sitede o kadar pislik dönüyoken herkesin birbirine şaka mahiyetinde yaptığı bu hareket dikkatini çekiyosa bence sende bir sıkıntı olmalı :D
Güçük dilim yuttum* :(
link Tırnaklarımı yeni kestim uzundu :D
olsun yine de güzel ama oje yerine sadece parlatıcı olsa çok daha güzel olur, emin ol. bu kızlar ne varda oje sürer anlamaıyorum. kendi rengi çok daha güzel.
sanırım bu sorudan sonra oje sürdün :)
ahaha :D Hayır bugün değiştirdim şans eseri kesilmiş tırnaklara geldi :p
bu ojenin rengi çok cırtlak değil mi?
tuvalod :D nefes alsın yeter :D demek istedi:D
Çok sevimli :D Teşekkürüm Desin .
İyiymiş
jagermeister11 kanka öyle değil. hakkaten güzel,ama ojeleri sevmem, parlatıcı yeter :D :D:D :D
uzatma da bence
Selamlar :D link
a.s yakışır :D
Eyv :)
link sol elim :P
İmiş :>)
Al elim çok güzel :D
link
kimden gelecek diye bekliyodum :D
:D Ayıp olmasın buda normali as9odhausdoasd
link
tek tek baktım acaba kim koydu diye :D
:D:D
ayyy cok ayıp :D
Neresi ayıp :D
link
kamerada otomatik af var sanırım. net çıkmış
klavye güzelmiş :D
Gizemli :>)
o laptopun modeli markası nedir bro :D
:D
Asus n56vz ;-) bende de var
elimden çok laptop öne çıkmış cık cık cık
laptop bu arada n550jv
link
tamirci misin abi :))))))
Acil manikür gerek sana
Boyun 1.90 falan mı .>)
htp :// hizliresim.com /KZ6Xq0 al kardeşim
boşlukları silersiniz
en bakımlı erkek eli seni gördüm
teşekkür ederim
üşenen için by alsa ; link
imiş bilader gitar mı çalıyon .>)
eyvallah kardeşim üşenmekten değilde yeni üye olduğundan link paylaşımı yasak.
bide gitar çalmıyorum kesme vakti gelmiş heralde :)
yok ben birleştirmeye üşenen olursa diye attım .>)
Teşekkür ederim kardeşim eyvallah :))
millet elinden cok tırnaklarını yarıstırmıs soruyu kızlara gore guncelle bence :D
link al canım güle güle kullan
Çok ayıp
abhhahahahha :D:D:D:D:
eller güzel ama yinede :)
link al o zaman...
o parmaklari o sekilde kirmayi nasil becerdin? su anda bende alcidayim da :)
link :)
link
eyvallah usta .>)
Sitede herkesin elini gördüm.
, işine yaramaz ama olsun bu da benimki :)
link
Levelsız olduğum için link atamıyormuşum :) artık bir dahaki sefere ;)
aynen bekleriz .>)
link
link
kıskanç kızları gözelim;)
ouww harikaa :D
bu eller senin mi harbi den :D kartpostel gibi duruyo abi ya nasıl senin olur :>)
gözelim dedim ya neyse renksiz hali
link
HDR den mı cektın guzel
çok fake yakaladık senin ki gerçek gibi sağol :>)
Utandım sımdi kızlar ojelii mojeli atar uzun uzun tır nakli :)
utanılcak b i uzuv değil ki bu , el yane :>)
I ıhh atmam ..
Ellerim çok çirkin kimseler görmesin : /
Bence sen eksik kalmamalıydın .
link Oralarda bi' yerde ..
Eski fotograftır :)
Harbi den oralar da biyerde :D hangi renk el senin ki :>) bu arada Teşekkürüm Desin .
Söylemem çook gizli *-*
Atmam ellerime nazarlar diğer sonra :)
Pekisi :>)
o 10 eksiyi veren salak da kim ya
link
Süpersinnnnnn... :-)))
:DDD
buda benim link :))
:)))
Kızlar da ;
Google ____ ojeli eller
ara
XD
hahahha süper :D
+1
hafız sen ne meraklı çıktın bu günün sorusu olayına ha. daha 3 gün öncede yine sen yok muydun burada. soru da güzel olsa gam yemeyecem.
bütün ellere baktımda hepsi birbirinden güzel ama kimisinki benimkinden büyük :)
anaa bu gördüğüm ellerin yarısı google görsellerde var :D
maksat makara ise izlemeden etme :) kusura bakma kamera bozuk.. yoksa atardım :)
https://www.youtube.com/watch?v=-jjBqZgQM5cZeytinburnuna benziyo yol ya :)
:D hayırdır bizim mahallede mi oturuyon :>)
Yok bestelsizdeydim 8 ay once avcilara tasindim :)
Üzüldüm senin adına zb can dır :>)
Yok ya abaza dolu burasi daha guzel oh mis hic laf atan yok herkes kulturlu nazik super :)
Sus kız terbiyesiz :D neremiz abaza doluymuş :>) avcılar B . K gibi yer :>) bide duvara
Avcılılılar yazmışlar :>) öh dedim utanmasalar lı lı lı diye konvoy yapcaklar mış dedim :D
Evet oyle bir kere basta akp olan bir yerin basi abaza sonunu dusunemiyom :)))
Peki . Madem bu soru dasın , elinin resmini bizlerle paylaşır mısın :>)
Telefondan. Ugrasamam simdi pcdede degilim ojede yok zaten :)
Sorunun amacı hep beraber aktivite yapmak , diğer arkadaşlar koydu , sen koymuyosan ve senle konuşmaya devam edersem , sorunun amacı kayar :>) iyi geceler .
:D
Ahaha:))
ojesiz daha güzel zaten. lütfen koy lütfen :))))
Geçmişten tecrübem var elim hiç fotojenik değil kfkfj
erkeklerin ellerine bakarkene nereleri kurcalamıştır diye aklımdan geçirdim :D herkesin eli güzelmiş.
link buda benden hepsinin ojeli bende sorun için oje sürdüm iyimi:D
hmmmm Guzell... :D +1
güzel :)
en sevdiğim el!
Çok iyi, Sevdiğim tip .)
teşekkür ederim :)
bu foto fake canım :D
ne sanıyodun PAT DİYE GÖRDÜĞÜMÜZE İNANDIĞIMIZI MI :D
yakala ; link
link al o zaman :D soldakı benım sagdakı sakar kuzenımın eli elini kesti bırlıkte cekdık attk bu sefer fake olmadını analrsn bızım herkes gıbı ojelı tırnaklarımız yok:( :D
bak şimdi oldu Teşekkürüm Desin :D geçmiş olsun kuzenine .
Adamın el fetişi var kanmayın
başarılı tespit +
elimin resmini çekip koymaya korktum bu kadar insandan :D
:D
benim ellerim KOCAMAN! bu arada tebrik ederim cok interaktif bir soru olmuş. Ben de başka seyler isteyim.
link
:D
link
ama hastayım :(
link
ben eksik kalmıyayım dedim :D
link
açılmıyor atmıyorum buneya
artını ben verdim üzme kendini el sonuçta:)
tekrar dene ve yüklediğinde en alttaki linki ver .>)
ya brader sen el resmi istedin diye bende ayak resmi istedim ama adamlar silip durdu sorumu:((( bari sen istede belki seni dinlerler:)))
Moruk Benim Telefonun Kamerası Buzlu Cam Gibi Ya Baktınmı Karşıdaki Görünmüyo :D
link tek parmak olsada idare edin :))
linkin açılmıyo
buda benim elim link
pardon o link çalışmıyor bu link link
bırakmadın ki elimize bir su tutalım link
solak olmayıp sağ elinin fotosunu çekenler evli değilse bende birşey bilmiyorum :D :D :D
kanka sağ dolu solu çekiyorum :P asjkdgfkjasdgkjf :D
Sag doluysa Solu Hangı elle cekıcen g0t :D
bırakta fantezilerim bana kalsın :P
link unutmuşum* :D
fettullahci misin sen? :))
hayır nerden çıkardın :)
elin cok güzelmiş kanka güle güle kullan :D
Teşekkürüm Desin :>)
Bana şunu bulun! itusozluk.com/image/128-nolu-flormar-oje_264610.jpg
ellerim yok parmaklarım var :D kürek gibi ellerim var cok harika oldugunu biliyorum ama göstermeyecem nazar degmesin..
Buyur abi. d
https://hizliresim.com/WnYokE
Üşendim
çocuğun olmicak bu üşengeçlikle :>)
Allah korusun yahu:)
koy kız o zaman :D
Tamam aksama yukleyeyim soz.
tamam dır anlaştık :>) iştesin gabila kolay gelsin .
link
:D :D abi hepinizin tırnamı var yane :>) parmakların gerçekten uzun ve sanırım boyunda uzun , hafif kibir yani havalı ve beraberinde gelen şefkat de hissediyorum :>)
Kırmayıp fotonu bizlerle paylaştığın için Teşekkürüm Desin .
Kibiri, havayı ve şefkati bir el fotoğrafından nasıl çıkardın merak ettim :))
Elini görünce bunları hissettim :>) yazdıklarım sadece hissiyatım .>)
İlginç.
Hissettiğinden uzağım aslında :)
Her insanın yanılma payı olur , bende insanım :>)
Tabii ki aksini savunmadım zaten :))
Mütevaziliğin üzre minnettarım :>) iyi akşamlar . Cici bak kendine .
Hayırlı geceler :)
Teşekkürüm Desin :>)
rüküş bir tip..
tırnaklar çok uzun. biraz kısa olsa çok seksi olacak
İyiymiş :))
üşenmeden çekip koyanlar var vay işssizler bravo :D
:))
El fetişisti misin, nesin?
kendime özel hiçbşyi böyle bir ortamda paylaşmam
sen uyuz sun zaten arkadaşım biliyoz onu :>)
kendimi sergilemeyi sevmem
peki toplu yaptığımız faaliyetlere katılmasan da değerlisin bizim için . iyi geceler .
çok sağol...iyi geceler