AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
87Cevap
Senden kaliteli sorulara alisiktik Hayrola
ben 90 küsür gün dür yoktum , 1 ay olcak geri geleli . sorularım genelde dandik değildi . sadece sevmeyenim çok :>)
Seni ne seviyorum nede sevmiyorum :) ama düşündürücü sorularin vardı. Sende bir değişmişin
anormal gibi değişim mi :D bu arada sen kim din kardeş :>)
Evet anormal denilebilir bak :D
Belki taniyon belki tanimiyon aklinda kalmayim diye gizli canan olu verdim :))
nikini söyle bana nikini :D link
Manyak mi dir nedir ya! Aklından sil beni hatirlama yazma unut beni giiiit hadi giiiit
ya ben o video yu esprisine yolladım : ( biresmeralda mısın , saymaya kalkarsam 50 tane nik çıkar . kimsin söylermisin sonra gene çıkartırım aklımdan ce çekten : <(
Kim saniyonrsun sen kendini (videoyu sonuna kadar izlediğimin ispati :)) )
Say say say isteriz isteriz hadiiiiiiiii :D
izlemene sevindim :>) ce çekten sen gül diye yolladım , yoksa geçmişimden geliyosun belli , nasıl kızim .>) sayarsam çok nik çıkar gerek yok .
Kim olduğunu söylemiceksen ya da özel den mesaj atıp kim olduğunu belli etmiceksen iyi günler . Kendine cici bak .>)
Uwwww kovuluyoruz :D
sümme haşa :D da kim olduğunu bilmeden de duramam :>)
yani seni kovmuyorum , ben gidiyorum :D
Beni burada yalniz birakamasin - bende gidiyorum! Bir baska ama mantikli soruda ciddi cevapla görüşmek üzere
anlaşıldı geyikteydin :>) neyse her sorumda gizliye izin vermiyorum bilgin olsun . kendine cici bak iyi geceler .
Zaten benim nickimi taniyorsun :) ciddi soruda ciddi cevap eyvallah sana
tamam işte ney nikin :D biz ciddi olabiliriz şuan :>) önemli olan soru değil bizim ne yazdığımız . nikini söyler misin nütpen : <(
elin arabadan büyük :p
Çok şakacısın :D elinin fotosunu alalım :>)
valla üşeniyorum :'(
beyninin fotosunu atar mısın:)
hani zekisin diye söylemiştim :)) sen zaten farklısın bu ortamda gördüğüm bir kız olarak.
ya nerde laf soktum ki?:S bu arad özel mesaj da atamıyor ki? bir şey söylemek isterim fakat ortam müsait değil herkes okuyor:D
Pekisi teklif var ısrar yok .
El hareketi yapsam ayıp olur mu :d
Elim müsait değil. :-)
Tipinden belli elinin müsait olmadığı :D
hahaha :D:D:D
Tipim biraz kayıktır. Kaymamı istersen kayabilirim.
Bekar erkeklerin ellerini görmek istemem :Ddd
bi bak bende bekarım umduğun gibi değildir :)
hiç bekar erkek eline benziyor mu ? :)
ellerim güzeldir hep öyle derler 30 değil 31 ;)
yaşımıda göstermiyormuşum :))
iyi bakmışım zaar kendime :)))
haklsın bncede :D
Kızlar yarışa girmiş : ^^
Yarış yapmak gibi bir niyetim olmadığını herkesten önce sen daha iyi bilirsin. Soran arkadaşla paylaşmak istedim. Fakat bayanlarımız beni yücelterek eksileri basmış. aqwsedrgyujoli
Bak sende beni biliyosun güzellik ^^ Ne kadar eksi basılmışsa bir okadar çekemeyen vardır demek ki. Şaşırdık mı? Hayır..
Mucukkk
Kızlar yarışa girmedi , soruyu soran arkadaşları olduğu için paylaştılar yani abaza ve el feşisti midir faşistimidir nedir o olmadımı bildikleri için .
hep kadınlar damlamış cevaba nedendir ?
Çünkü arkadaşlarım .
arkadaşların dışındakiler de cevap verse anlamlı olurdu heralde
Gene kafan güzel heralde , neyse bu soru meyhane değil . By
aynen kesinlikle meyhane değil ama acaba foseptik çukuru olabilir mi diye düşündüm cevabını görünce
Çıkış sağ çaprazda üstte .
kırmızı ojelerimle :)
link
İşte bu favorim... Ama rumuzla uyuşmuyor ;)
resimle çok mu uyuşuyo :D
gerçekten süper
teşekkür ederim
ojeler guzelde parmaklar ıskelet gını qız :/
Çakalllll altındaki araba da Monica Belluci nin Rolls Royce u :D
araba benim değil malesef :( parmaklarım incedir evett
O el senin mi yane ve o araba bugatti veyron mu has ya :D
Ben arabaya baktım :/
ayakların da fotosunu koyalım ya. bende ayak fetişiyim :))))))
Juri uyei cok fazla cekmeye utaundim :)
çek çek çek
Sen çekme :>)
rus lara benziyorsun. her zaman rus kızların elini merak etmişimdir. benimki bu link
Rusmu yok artik gocmen deseydin anlardim da rus ne ya iykk
yok hayat cekmiorum zaten :)
at sen at ;)
Bakip asilican mi ne yapcan yoksa manikurcumusun
Alemsiniz. :)
bende başka bir resim istesem btün kızlar gönderirmi ki böyle
ahahha kızlar çok komik ya :))
-al bakalım
-atayım bari
-e bu da benden olsun
-ben de atayım dedim..
:) :)
En azından cesurlar .
bak ya çok kırdın beni :( atayım bari tamam.
elim müsait değil fotoraf atarsam kaldırılır
üstad noktayı koymuş!
eyvallah
Miiletin eline bakmaya geldim
cayırt
siz guru olmussunuz bir soru sorabilirmiyimmm
Bu soru da mı :D tabisi buyur ?
hoslandigim birisi var onunda bende. hoslandigino dusunuyom bu kisi tuhaff ben aramadigimda arar is yerimede gelir ama mesaj attigimda cevap veriyor ama cogu zamanda yarida birakir crvaplamiuor yani tam niyeti belli degil .cok isim var diyor. davranislari tutarsiz gibi ilgimin farkinda ozguvrni olan biti zamaninda cok kizla cikmis .ayrica eski kiz arkdadini biliyom yani onunla cikmisa benimle hayli hayli cikar diyorum ama oyle ddgil benden jarsilik bekliyor. bu arada eski kiz arkdasini kendisi b
Hımmm yazdıkların çelişkili
Yani şöyle
Sen aramadığında arıyosa , iş yerine de geliyosa gerçekten işi çok olduğu için yarıda bırakıyodur ya da yazamıyordur .
is yerime geliuor ama vaska bahaneyle benim icin geldigini soylemiyor ama gelmeden haber veriyor .ondan sonra ama sorma yok birdaha mesaj su bu atmiyor yani cok kesintili konusuyoruz bu sefer ben atiyorum cevap yaziyor ama deva ettirmuyot biryerde kaliyor yok ilgisiz . beden bekliyor sanki
Çalıştığın yerde başka kıza ilgisi olabilirmi ya da eski den bişeyler yaşadı biri olabilirmi çalıştığın yerde .
yok calistigim yere is amacli geliyor egitim icin tanidiklarida bayan degil benim disimda
Anladım . Anlattıklarından hissettiğim 2 şey var
1 ) sana ilgisi yok öyle manitam olsun diye takılıyo senle ki böyleyse yol ver gitsin
2 ) sana ilgi duyuyo ama seni kaybetmemek için soğuk duruyo , peşinde olmanı istiyo
Eeeee peki sonuç ne , napmalısın
Ayrılmak istiyorum de , eğer tamam falan derse direk anla ki 1 dir .
beni. kaybetmek istemiyorsa niye boyle davranislarimi anlamis olmasi lazim, kendi si diyor niye beni aramiyorsub diyor. bazen mesah atiyorym ama yarim birakanda o yani o kadar kizla cikmis bilmiuor ny
Anlamanın tek yolu dediğim gibi yapman , yani blöf yapmak . Niye falan derse de
Hep yarımsın falan dersin . Seni kaybetceni anlarsa düzelebilir . Seçim senin .
çektim ama atamadım fazla büyük piyanist eli
Güzelmiş.Mutluluklar size.
El tamam sira ayaklarda guncelle soruyu
valla ya. bende atacam ayağımın fotosunu :DD
Eksi verenlerin ayagi kesin mantarli agdhdhavafsfafaf
Yuh kizlar birbirlerinin elini kisakanip eksi basiyor bunlar level atlamis
ne gerek var
maksat gır gır muhabbet olsun dedik elif kızma ya :>) tanımıyon mu bizi sapık mıyız :D sadece toplu yapılan bir eğlence olsun istedim , koyan arkadaşlar sosyal zihniyette hepsi Teşekkürüm De . iyi günler .
Hayırdır hacı :D
at gelsin kardeş kıvırma şimdi :D
nasıl yüklicem :D
çekip yüklicen kafamı yapıyon :D ya yukarda link varya oraya tıkla ordan yüklersin .>)
Tırnak yiyenler ölsün mü
boş bir zamanınızda mümkünse
Sen geber ama
Telden giris yapilinca nasil resim atiliyor?
O linke tıklayabiliyorsan , linkin götürdüğü yerden seçebilirsin .
Tesekkurler
Ricam Dasın
üşeniyom dicemde işsizin tekiyim 3:D
Yazım çok daha güzel, sadece özenmeden yazdım.
eller tamam ya ayaklar ;)
hiç ojesiz yok kızlarda
El fetiştimisiniz ne ayaksınız :)
bude benden olsun :)
hanii
neyin kafasını yaşıyon sen ya
Ellerim güzel fakat şu an sitedeyim. :)
el hakereti yaPan var mıburda :)
ne deligi hacı ya :D
niye avara mıyız
aynen ya yapacak başka şey yok sanki :)
bencede :)
sayende el fetişi oldum ):
yeni yeni sevdalar çiçeğimisin ?
Üşendim
usb kablom yok zaaaa
köşedeki çekmeceye bak
utandım çekemedim
Üşendim :)
Tembel bu..
Çocun olmicak çabuk resim at :D
Opecekmisin eli
Arabanın markası ne?
Şaka biryana buyur :))) link
Pardon o bozuk[url= link
link sonunda yapabildim ::))))
Ya niye olmuyoo :(( link
Sonunda başar mışın kardeş :>) kırmadığın için Teşekkürüm Desin .